1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    DIt bedoel ik dus.Ga je ajb is normaal gedragen dit soort posts zijn kinderachtig en verpesten het topic.Verder vraag ik me af wat zo "goed"is aan jou punt, en
    eventueel slecht aan mijn gequote punt (wat trouwens geeen punt is maar een constatering die je alleen maar bevestigt)Maargoed tis duidelijkk met jou een discussie voeren is niet te doen je gedraagt je als een kind van 3 dat perse zijn gelijk wil hebben.Je komt iedere keer met de zelfde argumenten ook al woorden ze 100x weerlegd.Over die shocks.Die cooldowns zijn meschien vervelend maar het gaat er in een battle om iemand zo snel mogelijk neer te leggen dan boeien die cooldowns niet meer.Maar ik ga hier niet meer over discusieren het is compleet zinloos.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vergeet niet dat TCO bij uitstek de beste speler in WoW is. Hij heeft echt alles chars al op lvl60 dus hij weet echt ALLES!
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet niet dat TCO bij uitstek de beste speler in WoW is. Hij heeft echt alles chars al op lvl60 dus hij weet echt ALLES!

    ff niet aanstellen, nooit gezegt.

    Ja hoor, omdat ik nu gelijk heb ga je daar maar op zeiken? Kinderachtig...
    Geef het gewoon eens toe nu. En nee dat hoef je niet proberen om te draaien.

    Shaman 6 sec cooldown maakt natuurlijk zeker wat uit, kan hem toch niet constant spammen, zoals je een paladin moet uitleven moet je dat bij een shaman ook alleen dat dat een stuk sneller gaat aangezien een shaman helemaal niet zo sterk is.

    Ga zelf een naar het shaman forum daar zul je elk argument precies het zelfde zien weergelegt worden door shamans en door andere spelers, horde en alliance.

    Je probeert het maar iedere keer te leggen naar mij vs het forum hier...


    Gezegt door een paladin;
    En nou niet meer zeuren, elke class heeft wat. Shamans zijn prima, ga bij blizzard klagen als je ze zelf overpowered vind en niet meer hier, dit is een forum voor discussie niet alleen maar om te zeggen, nee je hebt niet gelijk, waarom niet? ehm daarom niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat die Paladin zegt klopt ook gewoon want een lage DPS heb ik echt niet. Sowieso niet met de buffs zoals SoC. Het probleem voor een Paladin is dat er helemaal geen ranged spells of aanvallen zijn. Alleen kun je Holy Shock krijgen in de talent tree. Als dus iemand van je weg loopt kun je hem bijna niet pakken omdat ook je Hammer of Justice een 1min cooldown heeft.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Holy shock is zoiezo een grote mana drain en zal zeker worden aangepast met de nieuwe talents, een range spellen krijgen ze ook al al dan niet alleen voor onder de 20% maar dan is het wel bijna een instant kill (wordt ook over gediscussierd of die niet overpowered is want dan kunnen paladins in AV beetje achterin die move spammen en zo)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom is dat een grote mana drain en bedoel je Paladins ipv Shaman?
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Teveel mana voor te weinig damage gewoon voor een lvl 31 talent.
     
  8. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de onyxia-chain gecomplete en vanavond met de guild er naar toe. Wordt onze eerste guild-run er naar toe dus ik ben reuze benieuwd. *)
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen mag vinden wat die zelf wilt, deze discussie lijd toch alleen maar tot geflame, ik ben dan ook genoodzaakt om alle post betreffende dit maar weer te verwijderen.
     
  10. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    aah gratz man :)
    ik heb de key to onyxia ook al een paar weken, maar mijn guild die kan daar niet heen.
    1: te weinig level 60's
    2: Te veel no0bs :+
    3: Ze hebben de key zelf niet

    ik ben opzoek naar guilds die onyxia/mc/bwl wel doen, maarja die guilds hebben al te veel paladins, en te veel members . zodat ze altijd ruzie moeten maken wie er naar onyxia/mc/bwl mag :9.


    Bwl = Black Wing Layer
    Mc = Molten Core
     
  11. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zat toch bij Burning Blade? Kom dan naar Something Generic, alle nederlanders zitten daar. :) Of ben je geen alliance?
     
  12. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet iemand ook een lijtje te linken met al die afkortingen en begrippen (kiten is dat gewoon at range blijven?)
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, met me 60 paladin zit ik op burning legion,
    en op burning blade zit ik met een tauren druid , en tauren shaman horde .
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je je abonnement via de credit card laat afschrijven. Dan loopt hij toch automatisch door? Enkele dagen geleden zag ik dat mijn eerste maand was afgelopen en dat het geld in rekening was gebracht. Maar nu zegt hij dat mijn pre-paid tijd voorbij is en dat ik meer moet kopen. :confused: En dan is de account managing website natuurlijk ook weer offline nu. |:-


    edit: Laat maar, het is een probleem bij Blizzard. Heel veel accounts waren de laatste dagen offline, en ik nu dus ook. Voor mensen met hetzelfde probleem, check dit.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina