1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Undeads bij the Frozen lake in Winterspring grinden, en dat afwisselen met de Yetis daar in de buurt.

Saai, maar winstgevend en snel levellen.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar dan zijn ze er misschien ook nog niet? Misschien komen er later Qs waarbij je Artifact Armor pieces kan krijgen zoals bij FFXI?

4. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Finally my epic mount!!!1

En ik heb nog (alreeds m'n 3de :eek:) een epic gevonden vandaag, in Diremaul :D

Pattern: Belt of the Archmage

Ik ga hem natuurlijk zelf gebruiken en niet verkopen :9

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Grats, al vind ik dat de allerlelijkste epic mount die er is.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    gratz.

Vraagje voor de roques:Hoe pakken jullie instances aan.Ik word stront ziek van die partys die zonder nadenken een groepje mobs instormen.Ik word dan als roque gevoelsmatig meer een 2e warrior (zonder de amount of damage die ik kan nemen)Dat soort acties maken elke stealth skill van de roque vrijwel nutteloos.Rennen jullie gewoon maar vrolijk mee of proberen jullie nog enige teamwork/taktiek los te peuteren?.Solo is mijn roque echt relax maar in instances ga ik me steesds meer der mee vervelen.GIster is deze trouwens nog voor mijn neus weggejat :http://www.thottbot.com/?i=6144

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gratz noedel; maar hoe kom je daar zo snel aan, je bent nog geen week lvl 60. :eek:

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tis toch maar een kutsword, niet fijn voor MH want geen backstab en te langzaam voor offhand.

En een rogue zijn is lastig maar je moet gewoon erg goed gebruik maken van al je abilities;

Zorgen dat de warrior agro houd is lastig aangezien ik vaak meer damage doe dan de warrior kan houden, feint gebruiken af en toe kan zeker helpen.

Veel stunnen, gouge, CS, KS etc. Af en toe vanish doen tijdens een fight kan ook zeker helpen, snel vanish doen en een CS gooien op een priest die wordt aangevallen kan levens redden.

Altijd eerst gaan sappen, dan sheepen/banishen. Dan kil je degene die je wou killlen en ga je als 1e voor de gesapte.

Gewoon achter een mob gaan staan van de warrior of zo en backstab, backstab, feint, backstab feint.

afhankelijk van de instance 1/2 instant poison(s) en mogelijk 1 crippling als er veel runners/humanoids etc zijn.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    editten loopt nogal vast of zo; dan maar zo 8)

10. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Grats Noedel. :)

Met mij gaat het ook goed met het lvl'en. Zo ben ik in één dag van lvl 36 naar lvl 38 gegaan. Aankomende weekend ga ik op vakantie maar wil echt lvl 40 worden voordat ik op vakantie ga, zodat ik alvast mijn mount heb. :D

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dit probleem heb ik dus ook. Ik ben nu een lvl 33 warrior, en heb dus wat instances gedaan. Ik krijg echter af en toe het verwijt dat ik me niet goed genoeg als tank gedraag en ze niet kan aggro-en. De een geeft advies, de ander scheld dan alleen maar.

Het advies luidt altijd: gebruik "Sunder-armor". Ik heb bij de talents het al 3/3 gegeven, maar nog komen de kutmobs niet op mij af. Ik ben dan weer genoodzaakt om naar defensive stance te gaan en Taunt te gebruiken. Dit is dus verre van ideaal.

Iemand dus nog tips?

12. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet sunder armor echt 4x achter elkaar gebruiken op dezelfde mob, want het stackt :eek:

@Orcrist: Als je sergeant bent kost hij 'nog maar' 800g. Ik had 650g zelf bijeen gespaard (grootendeels door enchants te verkopen aan tamelijk hoge prijzen 8)) en dan nog 150g van een vriend geleend :)

Ik vind m'n mount wel stoer, past echt wel bij een gnome..en ook de 'geschiedenis' dat het engineers zijn enzo.. :9

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Iemand in mijn guild had zijn epic een uur nadat hij lvl 60 was. Nou had hij klote armor en lang geen spells meer gekocht.

En de epic van gnomes vind ik ook wel vet. Maar de dreadsteed ownt natuurlijk de rest:cool:.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan geen poitions maar het nadeel is dat de partys waar ik tot nu toe mee speelde het bovenstaande allemaal niet doen of mij geen tijd geven om dat te doen.Sappe kan allenaar als de target niet in battle is en cheapshot is leuk maar trekt direct 2 of 3 mobs op me donder (en de warriors houden slecht agro imo)

waar kan ik btw nog een goeie talent tree vinden voor de roque

Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  15. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vragen of ze jou agro op willen laten bouwen, dat wil zeggen dat jij eerst de mobs aanvalt en dat de rest pas 5sec later bv. Zo heb jij al wat agro opgebouwd en zullen ze minder snel een ander aanvallen.

16. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek de beste talent tree die er is voor in pvp voor een hunter. Kan je talents ook unlearnen? Ja toch he? wnt ik heb 10 talent points in beast mastery verspilt en ik wil eigenlijk alles in markmanship :)
    bestaat er ee nsite ofzo waar je de beste pvp talent tree's kan zien?

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @ Noedel - ah zo. Netjes gedaan. :)

@ eprode - yup je kan talents unlearnen, echter iedere keer als je dat doet wordt de prijs hoger om ze weer te unlearnen.
    Kijk op de hunter forums van wow-europe.com en worldofwarcraft.com, staan genoeg builds.

18. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    @ !Sic! : Ten eerste de Warrior pullt altijd, dan staat hij gelijk bovenaan op de "aggrolijst" van de mobs. Begin gelijk met demoralizing shout en sunder armor (stackt 5x) af en toe ook revenge (hoge threat). Switch af en toe naar te andere mobs om daar ook aggro op te bouwen.

Als je een mob "verliest" aan een mage bijvoorbeeld, kan je er achteraan rennen om te taunten, of switch snel naar berserker stance intercept die mob en gelijk terug naar defensive stance, taunt, en sunder armor/revenge.

Lees deze thread anders door, heb ik ook gedaan. Staan goede tips tussen :)
    http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-warrior-en&t=11832&p=1&tmp=1#post11832

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Thanks a lot :)

Moet alleen nog wat handiger worden :+

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.