1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wil je veel ge-ganked worden ga je naat STV anders zou ik naar Desolace gaan omdat dat daar sowieso een pre-quest zit voor Scarlet Monastary waarvoor je een best goed wapen kunt krijgen.
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net mijn Warlock Talents opnieuw ingedeeld. Ben ff van de Demonology afgestapt en in Affliction gespecced. Ben benieuwd hoe dit gaat werken :) Zo maar ff testen!
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die heb ik zojuist gekregen, nu nog wachten op mn guildies voordat we SM gaan doen. :)
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Weet iemand waar ik teamspeak kan downloaden?
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben STV nu echt zat. Wordt van alle kanten door 3-5 Alliance aangevallen. Denk ik ff rustig te kunnen questen en dan na wat mobs gedood te hebben wordt je met bijna geen health weer aangevallen... Echt zo zwak.
     
  7. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons kun je meestal gewoon questen in stv als horde.
    Maar soms zijn er s avonds raids, en kamp nesseringway is meestal wel vol met allaince s avonds.
     
  8. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, camp nesingwary's is altijd leuk als je iets hoger ben (rond de 38), ik had er gister en vandaag rond de 50 HK's in een uur :) Ook nog met een man of 20 geprobeerd het rebel camp over te nemen, maar die lvl 55 elite vond dat geen goed idee. Ik ben daar ook vet vaak geganked, maar nu haast niet meer, altijd goed om je heen kijken als je aan het questen ben en zodra je iets van een alliance ziet gewoon wegrennen (het liefst naar andere horde).
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Probleem is dat er ERG weinig Horde in de buurt is... Ben zelf level 42 en dan gaat levelen al niet zo snel meer. Als je dan ook nog steeds in je rug aangevallen wordt terwijl je al bijna dood bent wordt het snel erg vervelend om te spelen. Maar goed, morgen nog maar een poging wagen.
     
  10. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  12. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook in STV en vind het er erg irritant. De quests en het gebied zijn erg cool en handig voor veel leather etc. Maar bijv. bij de Booty bay uitgang staan altijd wel alliance of horde in groepjes iedereen die naar buiten komt neer te maaien.En dan natuurlijk nog die rogues die er een sport van maken je in de meest kwetsbare situatie te pakken. Verkloot het spel. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt op zich nog wel mee, er is niet altijd zulke dikke gevechten.
    Vooral 's ochtends en ook wel 's middags zijn er niet zoveel mensen daar.

    Er staat nergens dat je in STV moet questen :p , er zijn genoeg andere prov's om te questen als het daar te druk is of je wilt er niet questen.

    Altijd zorgen dat je ergens staat waar je alliance/horde aan kunt zien komen en je gebied beschermen tegen rogues door AoE/flare/totems etc, en altijd full health proberen te zijn. *)

    En je moet maar denken als een rogue je ganked op 10% health.
    Dat 10% health betekent direct dat hij ook zeer weinig honor krijgt. _0/
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  14. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ervoor zorgen dat je het hele gebied vrij maakt door iedereen te ganken die je tegenkomt en corpsecampen, en daarna gaan questen :p!
     
  15. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk lvl 40 ^.^

    [​IMG]
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht u van 1000 needles? Perfect voor jou lvl. Ligt onder the barrens.
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw, nice man. Srry voor dubbel post.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1k needles is perfect voor 32+, kweenie of 29 al zo goed is om daarheen te gaan.
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zojuist SM voor het eerst gedaan, gelijk alle 3 de stukken en dat zonder wipe. :cool: Zelf ook nog is een interessante staff geloot. :D
     
  20. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het dan met je items die durability verliezen. Dat is toch 10% als je dood gaat? Of is dat minder als je 10 in 1 uur dood gaat of door iemand wordt gekilled die veel hoger lvl heeft?

    Weet iemand misschien waar een leuke bow (of eventueel gun/crossbow) dropt voor lvl 35.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina