1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk wow.allakhazam.com
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    29= Desolace
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Quest reward van de hunter quest bij camp nessingway (of hoe het ook heet) in STV.


    En je items krijgen alleen die 10% durability loss als je door mobs wordt gekillt. In PvP krijg je dit niet.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tenzij de mob je finished wat nog wel eens gebeurt als je geganked wordt 8).
     
  5. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Die talents in protection zijn gewoon waardeloos. Ga liever verder de ret tree in. Holyshield is alleen handig.

    Dit is in mijn ogen de enige build die er op level 60 echt toedoet. Consecration > Holy shield in het killen van rogues. Dus je moet alleen toughness en imp dev aura hebben.
     
  7. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik heb nu al 3 punten op improved blessing of might, moeti k die andere twee op benediction zetten dan?

    is het slim om een two handed weapon boven een one handed te kiezen?
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2005
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Die imp blessing of might is maar...+2.4 dps. Dan kan je beter benediction nemen aangezien die de total cost van je mana erg verlaagd als je SoC cast.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je meer voor die andere zou gaan heb je helemaal geen dps. Nu heb je alle handige spells. De build van mij is het beste in pvp/instancing.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor pvp algemeen 11/0/31 en dan nog 9 te besteden. Classis ret build en zo.
    Die 11 is zowat "verplicht" voor elke build op zich. Een crit heal elke 2 min (?) is geweldig en dan ook 0 mana cost.

    Ben nu 46 en ben net pas in ferelas en moet nog naar tanaris toe :D.

    edit; fijn... sta ik met een druid te questen vlak bij een stuk of 4 gnolls 1 andere gnoll te killen rijd een horde met mount door die groep heen en op de een of andere manier rennen al die gasten naar ons toe.... wij vluchten, druid dood ik loop langs een alliance, kerel op mount rijd gewoon door, ik val aan 2e alliance, kerel rijd nog steeds door.... ik vlucht....
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2005
  12. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo raar dan dat je niet iedereen van de andere kant aanvalt? Toch juist netjes dat ie je niet aanvalt. Heb echt de pest aan gasten die gewoon iedereen die ze tegen komen altijd slachten, ongeacht lvl of situatie waar de ander in zit.
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Precies :)

    Ik val alleen aan waar ik HK voor krijg. Ik vind het ook niet vet als een level 60 mij even met 3 meppen komt doodhakken. Ik doe dat dus ook niet bij lage lvls. :cool:
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is nog zoiets als andere helpen en zo... for the horde.

    Ik moord gewoon alles plat wat ik tegenkom, ik bedoel tis een PvP server ze hadden ook PvE kunnen kiezen en ze kunnen altijd switchen naar de horde als ze het niet leuk vinden omdoor mij geganked te worden ;) en als ze al met een mob vechten.. tja easy honor. :cool:
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht niet dat ik het met je eens zou zijn, maar ik ook. Als je PvP niet leuk vind, dan ga je maar naar een PvE server. Ik word ook weleens gegankd, ik word dan ook wel eens chagrijnig. Boeiend. Ik heb er zlef voor gekozen.

    Re-roll of zeur niet :)
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Honor kill..

    Eervol dus.

    Right.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gank anderen, en anderen ganken mij. Ik zie het probleem niet. :)

    Edit; grote spelling fout 8)
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde ook niet op jou persoonlijk. Maar wat ik niet snap aan men is dat ze ganken wanneer je op 20% HP zit, of met een mob vecht. Ik zie daar de sport niet van. Noem me een moreelridder maar ik vind het te jammerlijk en doe het zelfs nauwelijks tot nooit.
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je er maar op voorbereid zijn. HK = HK in mijn ogen. Grijze mensen gank ik nooit. Maar als die op 20% is dan doe ik 1 keer mind blast en sh:p en dan zijn ze al dood.

    Je bent Horde of je bent het niet. :cool:
     
  20. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ieder z'n ding.

    Ik kan het niet waarderen. 'Het is ganken of geganked worden'.. is wel waar, maar ik heb liever 1vs1 zonder handicaps.. kun je meteen bepalen wat je werkelijke PvP skills zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina