1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm gozer, luister is. Ten eerste heeft horde daar Grom Gol, dat is een uitgebreid dorpje met quests, soortgelijk aan de hunter's camp van alliance, maar met meer quests. Verder is nesingwary's vol met quests voor beide factions, dat geldt ook voor Booty Bay. Verder is STV net zo toegankelijk voor horde als voor alliance, dankzij de zeppelin tower. Dus ik ben het niet eens met wat je nu net zegt.

    //Edit: Was de boot van Barrens naar Booty Bay vergeten.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee die gaat inderdaat niet mee. Maar je hebt een aantal skills waarmee je een pet weer kunt oproepen. Ik zou die gebruiken :)
     
  3. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou voor onnozel antwoord. Zoals een cheater zegt: "ik bepaal zelf wel of ik cheat als jij het niet, boeie, ik lekker wel" Niet zeggend dat jou speelstyle cheaten is maar iig niet sociaal. Dat 'bijeen komen' bij nesingwary's vind ik ook lachen, maar ik erge me gewoon aan lvl 60 die lvl 30 corpscampen of lastig vallen tijdens questen.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Inderdaad, lvl 30 vs lvl 30 kan ik voorstellen. Maar vaak genoeg kom je een lvl 60 tegen die de moeite neemt om van zijn mount af te stappen en mij te killen. |:-
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het nadeel van een PvP server. Maar ik neem aan dat je daar toch wel rekening mee hield voordat je een pvp server joinde.

    @ T-box, misschien is iedereen afmaken die je ziet niet sociaal, maar dat is toch beter dan dat je in je rug gestoken word. Sinds dat hele pvp systeem er is bestaat er nog maar heel zelden een vrede tussen de factions die je onderweg tegenkomt. Dit blijft heel jammer vind ik, maar helaas.. niks aan te doen :+
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je bent gewoon een n00b als je van je mount moet afstappen om ff iemand van 30 lvls lager te moeten killen....
     
  7. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moeten ze eens een etiquettelijst opstellen :p
    Ik bedoel als jij als lvl 60 een lvl 30 tegenkomt ben je toch niet bang dat die je in de rug gaat steken? Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Als je een bijv. groepje lowlvl's rond ziet hangen bij horde dorp weet je dat ze vragen om gegankt te worden.
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je verveelt je op level 60, kan ook gebeuren. Ik praat niks goed, dat niet. Maar op level 60 ben je simpelweg geen noob maar is de kans groter dat je je misschien gewoon verveelt. Het blijft wel kansloos dat wel.

    En T-box, ik had het natuurlijk over players rond je eigen level. Een grijze player zou natuurlijk weinig terugdoen, dat snap ik ;)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    True, maar ga dan mensen helpen ofzo als je jeverveelt. Of beter nog quit met WoW en ga iets anders doen met de tijd. Als ik me verveel en geen zin heb in WoW ga ik ook niet spelen...
     
  10. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik dat door al die gankers veel mensen een beetje de neiging krijgen om in hun eigen territory te blijven. Mensen zoals Tco vind ik ronduit hopeloos wat kan er leuk zijn aan rondlopen en te zwakke personen afmaken om het dan nog een keer te doen als ze weer ressurecten???? Je vind het toch ook niet leuk om naar een gebied te gaan met veel te zwakke monsters en daar een beetje doelloos te gaan lopen killen... Ik vind het leuke aan games en vooral aan WoW de uitdaging die erin zit en volgens mij is er weinig uitdaging aan het killen van iemand die een paar of zelfs veel lvls lager is.

    Iedereen bedankt voor de druidreacties :p toch dan maar doorgaan als het echt vet gaat worden vind het nu alleen jammer dat ik vrij weinig kan zeker in mijn eentje ben ik nogal zwak. En tco wapens zijn ook aan een bepaald lvl gebonden kerel dus mijn wapen kan niet beter waardoor mijn dps ook niet beter kan.
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kill altijd alles en iedereen ongeacht wat of wanneer. Behalve als t iemand onder de lvl 20 is. Ik probeer de andere factie zoveel mogelijk te dwarsbomen maar ik ga niet lame lopen doen. Corpse campen is bijv iets wat ik NOOIT zal doen. Ik haat dat soort mensen. Maar 1 keer killen ook al zijn ze laag lvl vindt ik niet lame, dats gewoon de pvp.

    Edit: Ik vindt dat corpse campen het enige lame is, dat is echt gewoon het verzieken van iemands lol. Voor de rest mag je gewoon ganken wat je wil en wie je wil, daar ist pvp voor. Ook al heeft iem nog maar 20% leven. Dan moet ie maar beter om zich heen kijken of er horde is. Ik bedoel ik kwam als lvl 25 n00bje een keer voor de grap in stv. Zet 10 passen buiten grom gol en wordt zwaar geganked door 4 lvl ?? op mounts. Ik vondt dat juist wel vet, dat t zo gevaarlijk was en shit. En dus sta ik voor de grap soms ook net buiten darshire achter een boom te wachten op de volgende n00b pala (ik HAAT pala's) die voorbij komt :p.

    Btw net een doel voor mezelf gesteld http://www.worldofwarcraft.com/pvp/flash-rewards/ De warrior armor halen, echt wtf ik wist niet dat die ZO goed was.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dag sociaal leven, hallo 12 uur per dag Warsong Gulch voor de komende 4-6 maanden.
     
  13. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    niets kwijt, server down, oeps :+
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat deed je dan? Had je iets gedaan dat niet mocht?
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net voor het eerst AV gewonnen (eindelijk :D), en dat was behoorlijk cool eigenlijk. :) Meteen 10k Bonus Honor dr bij wat ik ook wel kan waarderen. :cool:
     
  16. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Lig ook uit mijn server vriend van mij ook speel op lightingsblade servers zij n gewoon down.
     
  17. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik hoop het :eek:

    ik checkte net de realm status en daar stond nl. dat ie up was :{

    btw. sorry voor die paniekaanval :p
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja verslaafden raken nogal snel paniekerig bij een spel waaraan ze verslaafd zijn ben ik bang.. :eek:

    En Furies ik zie alleen maar een kruisje als afbeelding.
     
  20. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    @furies ik zo ook alleen een kruisje

    en wat een kloteboel mijn server doet het gewoon niet en andere wel wat irritant

    Edit: Alles is down en dit gaat nvolgens mij nog lang duren.....
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina