1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, er is iets mis met een datacenter van Blizzard ofzo, hopelijk word t snel gefixed!
     
  2. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, blizzard's service staat er meestal wel om bekend hoor ;). Dit is zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurd is :+

    Edit: ze hadden zelfs een keer een mooi smoesje gebruikt. Bleek er iets mis te zijn met de koeling in een van de data kamers ofzoiets dergelijks. En daardoor lagen volgens mij alle servers eruit. 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  3. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet ik maar duurt meestal wel ff :)
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat is nu dus! :cool:
     
  5. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    haha dat zeggen ze nu net :p
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL de koeling is kapot _O_ met dat geld wat ze binnen krijgen....Ze moeten zich schamen.Iig wel lvl 30 met me priest gehaald vandaag.Direct weer 7g aan spells kwijt.Maar kan nu wel dingen als silcene en mindcontrol.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik was hard op weg naar 45! :mad:

    Nog een uurtje...en toen viel plotseling die klote-server weg!
     
  8. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn priest was bijna lvl 12 =D
    Ik ga denk maar naar teh barrens, silverpine zuigt(hehalve SFK, robes en belt of arugal :D).
    Ach, ze moeten WoW maar eens voor de 360 maken... :)
     
  9. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    howhow mods mogen niet schelden :D maar iemand die mij kan vertellen hoelang dit gemiddeld duurt?
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Corpsecampen is ook cool :cool:, ik bedoel als ze niet gecamped willen worden kunnen ze zeer makkelijk spirit rezzen hoor.
    Vijanden is vijanden, elke mogelijkheid dat hun geirriteerd door mij worden grijp ik aan.
    Ik wil gewoon gehaat worden :), dat is mijn missie, straks met lvl 60 ff naar wat low lvl towns gaan en lvl 20-30's irriteren :D.
     
  11. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Damn wat heb jij voor opvoeding gehad kerel. :confused: Ga een keer met proffesionele hulp praten want het is niet goed als je gehaat wilt worden :confused:
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jah en met spirit rezz weer flink dokken en +-10 wachten met rezz sicknes.Goh neeh dan voel je je stoer :confused:.
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Get a life.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja je moet toch wat als je te zwak bent om lvl60s van de Alliance aan te kunnen....
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je te zwak bent om ook maar 1 alliance/horde op je eigen server te killen hoef je geen onzin hier neer te kwakken? k?

    Tis een game ja kereltjes, get a life urself.
    Ik kan andere mensen daar killen dus doe ik dat. Mijn keuze, willen jullie dat niet doe het dan niet, maar ga niet mij beledigen, ik beledig jullie toch ook niet. :confused:

    Nee horde wil graag vrienden zijn met de humans of niet... 8).....

    Dan proberen ze toch gewoon te rezzen, moeten ze niet zeuren over corpse campen, of ze loggen gewoon uit.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  16. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij kwak jij hier onzin neer. Misschien meot je ff stoppen met WoW dude want je begint echt feaky te worden en doe normaal tegen anderen.

    Nou nog iemand die kan beantwoorden heolang meestal zon server kapotheidje duurt?
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwak hier helemaal geen onzin neer, ik zeg alleen wat ik doe jullie zitten dom commentaar te leveren over dat wat ik doe stom is en niet mag etc etc.
    MIJN keuze the end. Alstjeblieft zeg.

    Ligt aan het probleem, ff niet gekeken wat ut was maar het kan 30 minuten zijn maar soms ook enkele uren. Soms komen sommige servers eerder up dan andere.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  18. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja ik mag mijn mening toch wel geven?? En ik geef zeker commentaar op iemand die het leuk vind om andere te irriteren en om gehaat te worden kom op zeg wat is je iq als je niet snapt dat mensen daar commentaar op geven.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat mensen moeten liegen om mij dom te laten lijken dat ik dat doe, tis mijn keuze heeft niks te maken dat ik te zwak ben of geen life heb, weet ik zelf altijd nog wel het beste.

    Je mag best zeggen dat je het er niet mee eens bent maar doe dat gewoon normaal en zeg het zonder domme bijdedoelingen van je bent een lozer als je dat doet en zo. Dacht dat we ons nog wel een beetje redelijk normaal kunnen gedragen, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar als ik graag "slecht" wil zijn dan mag ik dat best.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  20. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen stop even met dat getierelier, als hij dat nou leuk vind...( ik soms ook :D)

    En weetje waarom?
    Je start een character en je komt op lvl 20 in contested area's en dan wordt je voor het eerst geconfronteerd door het ganken en het /spit-gedoe, daar werd ik best geirriteerd door en dacht ik bij mezelf: Ik ga het driedubbel terugdoen bij andere lowbies als ik een wat hoger lvl heb :)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina