1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar waar kan ik dan 150+ voor vissen leren want bij de trainers kan het niet.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook alleen de goede vinden, locatie ff bij allakhazam zoeken. Linkerkant bij trade skills op list of trainers klikken.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
  4. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een mooi dingetje :D


    Vandaag 3x onyxia gedaan. De eerste keer kregen we haar tot 68%, de 2e keer tot 65% en de 3e keer tot 64%. :9

    De meeste (waaronder ik) hadden haar nog nooit gedaan, en er werden nog best wel wat fouten gemaakt, zoals achter haar gaan staan en dan de eggs ingesmeten worden of per ongeluk voor haar komen en geroosterd worden. 8)

    Volgende keer gaan we met een 'echte' raid van 40 mensen (nu waren we maar met 28) en met voldoende warriors (waren er nu maar 2) en dan slachten we haar. :+
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De lag is niet te harden de laatste tijd, schandalig van Blizzard eigenlijk.

    Wel mijn rogue alt naar lvl 14 gebracht.
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op thunder blade, ik heb een orc shaman lvl 10
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Rofl 15 priests hebben UBRS gedaan :D.

    http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-priest&t=330384&p=1&tmp=1#post330384

    Inhoud van de post;
    I couldn't find the thread where we brought this up before, but we did a 15 prieset UBRS run on Dragonmaw tonite =D

    All the trash mobs were pretty easy since 15 mindblasts = major damage. having 7 people available to heal was good times as well =) Having 15 people available to MC 70% of the mobs in the place was even better times=D.

    Some lil details, the beast went down in <1min, that tough pull in the corner next to the Beast's room took all of 30 seconds. No wipes until our first Drak attempt. Without a buff tank, we tried to chain fear the 2 adds while concentrating on Drak, but we didn't kill drak fast enough when the diminishing returns led to the guards resisting fear.

    For the second attempt, we had one priest with rocket boots and a swiftness pot kite drak all the way to rend's room. We left one priest OOC to rez the kiter after he died. While this was all going on, we chain feared one guard, and nuked the other. 2nd guard went down soon after, and after that Drak was a piece of cake with 13 healers.

    The toughest part of this run was finding enough priests to do it=p It was really funny seeing how fast 15 mind blasts could take a dragon kin down ; )

    video footage already compiled, and being compresed as we speak...

    [Edited for some spelling]
    [ post edited by Marky ]

    edit;

    Download hier het filmpje van de 15 priest UBRS run

    Download hier een filmpje van 15 hunters die UBRS doen
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    lol, stelletje gekken.

    :cool:
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Net mijn mount gehaald :) Beter dat je als Warlock niet hoeft te betalen =P Wel vet... Gaat meteen een dik stuk sneller!
     
  10. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    nref teh wralock!

    Heb je je mount al tco?
     
  11. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand waar die gozer de ammoboxen heeft gedropt in the grizzeld den het is een missie die je rodn de lvl 5 tot 10 doet als je een dwarf bent?
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Echt geweldig dit soort acties. _O_
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dat waar die Yeti's zitten? Zo jah dan is er voor de grot een klein kampje en daar ligt de kist. (dus niet in de grot ;))
     
  14. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort beginnen met dit spel, ben er al helemaal verslaafd aan, zonder het te spelen, ik check namelijk dagelijks die website, en het ziet er echt super super gaaf uit!
    Ik weet al wel welk character ik aanmaak, een Orc Warrior.
     
  15. een wijze keuze :).. doch zal je er snel achterkomen dat er veel andere leuke classes zijn.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    10 tot 15 keer aimed shot op een Mob = dode mob :D.

    En met die priest stuk of 7-12 shadowpriests met mind flay :cool:, wat een lasers overal :D.

    15 shamans en paladins kunnen het ook makelijk.

    Mages hebben een zeer goede damage en CC maar zijn cloth EN kunnen niet healen, rogues doen veel damage maar.... kan nog erg lastig worden, ze moeten goed agro afwisselen dan. Tja en de rest dan nog allemaal :+.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bij mages, vanwege dat ze zo'n ontzettend hoge DMG hebben moet de mob toch al lang dood zijn na 1 aanval van iedereen. :D
     
  18. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga morgen beginnen met het spel.

    Ik wil een Dwarf warrior of hunter met gun maken. Mijn vraag is nu of het moeilijk is om partys te vinden als hunter en of het moeilijk is om die pet te besturen alvast dank :p
     
  19. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    partys vinden is niet zo moeilijk (tenminste tot nu toe) en je pet besturen hoef je niet te doen die wandelt achter je aan :D


    Iemand anders die er niet inkomt?????
    Edit: nevermind zit er al in

    @gforce tnx ik heb het gevonden :D
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had je de toolbox al gevonden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina