1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    3 minuten? eerder 10.

Gebruik wowtoc.
    Ff programma opstarten en hij verandert al je mod's naar 1.7.
    Sommige geven nog wel errors of zo maar ze werken wel.

Die nieuwe BG is op zich wel leuk denk ik maar totaal geen focus nog.
    Alle horde ramden zich op de farm en de alliance had gewoon alle nodes in handen.
    Niemand die luistert dat we nodes moeten overnemen...

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah het was meer dan alleen errors.Ik kon niet meer inloggen.Ik log in start me char.En krijg direct een disconect aan me broek :mad:

3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm heb de patch binnen 5 minuten gedownload, cool. :D

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die nieuwe ''Rp-PvP'' servers al gecheckt? ik ben er nu een alliance op begonnen en moet zeggen dat het me erg bevalt ^^ al het goede van een roleplaying server+ pvp , Kan voor mij niet beter _O_

_0/ Stormreaver _0/

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Furies, heb je nog een andere link? Deze doet het niet bij mij...

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Great!

Na de patch zag ik geen schepen meer...
    Nu bezig met een complete re-install. De patch die ik moet downen is nu 220mb :/
    Duurt dadelijk dus 10 minuten met patchen ofzo, vervelend :mad:

7. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg vanmorge na de patch een eroor dat men mods niet meer compatibel waren maar ik heb dat gewoon genegeerd en ze werken nog altijd hoor

8. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    paladin: hammer of wrath hoogste rank.. crit in de 1000

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zal zo even wat screens maken ja.

Zo even paar potjes Arathi Bassin, en morgen heb ik helaas amper tijd om te gamen dus dat is dan mooi even tijd om stealth te leren aan met pet.
    Moet zeggen als je BM/MM build hebt en je gebruikt een cat met stealth dat je echt mensen zo hard ambushen.

10. Xibiz

Xibiz Xibiz: Bitch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag, ik heb op mijn eigen PC WoW geinstalleerd, en vervolgens heb ik de code van de twee maanden kaart ingevoerd, alles geregeld, nu is het spel geinstalleerd, en kan ik het gewoon spelen, punt is nu dat ik het spel eigenlijk beneden wil hebben, hoe doe ik dit nu?
    Kan ik het spel gewoon beneden installeren en verder gamen? (Beneden is het zelfde IP-Adres als boven) of moet ik alles opnieuw kopen?
    Wie kan me helpen?

11. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had het zelfde en mijn questlog is leeg en ik kan niet meer chatten.
    Kan ik het spel nu het beste opnieuw installeren?

Je kan het spel gewoon onder installeren en met je account wat je boven hebt inloggen. Je hoeft dus niks meer te kopen.

Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  12. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Gewoon uninstallen en beneden herinstalleren.

Vraagje weet iemand een site met hoeveel spelers er op elke server zitten mijn lightings blade is namelijk ontzettend hard aan het leeglopen en is in een week van high naar low gegaan dus ik zit te denken om op een nadere server opnieuw te beginnen :mad:. Ben bang dat het zon darksorrow verhaal word, nouja als iemand een link heeft ofzo zou fijn zijn.

13. Xibiz

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik hem er perse boven vanaf halen?
    Dus uninstallen?

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    ik had ook bij het begin waneer ik het hele patch had Installed an de game opstarte ik kwan de Character niet meer moven enz. maar wel weer chatten... maar toen had ik alle Add-ons eraf gegooid en toen werkte alles weer. en die Nieuwe Cosmos 1.7 die werkte niet echt goed bij mij...

15. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Ik heb WoW op m'n pc en op m'n laptop.
    Je kunt ze alleen niet alle 2 tegenlijk inloggen.
    Het maakt niet uit waar WoW op geinstalleerd staat, het gaat om het account. Je kunt volgens mij zelfs bij vrienden of wat dan ook waar het spel is geinstalleerd inloggen met jouw account.

Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  16. Xibiz

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt, mag ik vragen wat jij voor laptop hebt dat je WoW kunt spelen:p?

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een rits vraagjes:

Ik maakte gister een rogue aan en daar vervangde een nieuwe spellrank (2 ipv 1) de oude spell in het spellboek. Maar bij mijn hunter staan alle ranks ernog. Dus rank1 AoH, rank2 AoH....etc. Ten eerste heb je daar geen fuk aan, maar klopt het uberhaupt wel?

Ik las hier dat jeje pet helemaal kan aanpassen nu. Ken het nergens vinden (behalve petskills maar die had je al)

Disengage. Hierbij staat dat character exits combat. Maar ik blijf altijd hierbij in combat. :confused:

Is er wel rekening mee gehouden dat ik aimed shot weer moet kopen nu de talents gereset zijn?

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je hem nog steeds nodig? Dan zal ik weer ff zoeken.

Maar ik denk eigelijk dat je hem al gedownload hebt :)..

Ben vandaag een nieuwe character begonnen. Was de alliance een beetje zat.
    Ik huppel nu rond als een Orc Shaman, inmiddels level 8. Bevalt me erg goed! :)

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    1. Ik gebruik rank 1 ook niet meer van spells maar kan handig zijn om dingen te pullen (mana save ofzo). Bij warriors en rogues blijven de ability's dezelfde rage/energy houden. Dus waarom zou je met een rogue een lager skill level voor dezelfde energy gebruiken..

2. Ik weet niet welke level je bent nu, zal we rond 20 liggen. Maar je moet iig naar je pet trainer gaan, zit standaard naast/bij de hunter trainers.

3. Volgens mij staat er geen exits combat bij disengage. Zorgt er alleen voor dat je threat level omlaag gaat. Feign death (lev 30) zorgt er wel voor dat je uit combat gaat. :)

Edit: 4. Ja, daar is rekening mee gehouden. Kost bijna niks nu. (Aimed shot dan)

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Lol, ik log ff uit omdat ik een bug had met het looten. krijg ik heletijd Disconnected from the server, mja dan maar wachten =) ach ja ik hoop dat er morgen niet zoveel Zul'Gurub gespeelt word want het lagt daar lol...
    Molten Core heeft al een Latency van 10.000 zeg dan maar wat voor Latency Zul'Gurub heeft...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina