1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    zitten boeit niet zoveel, eten moet je of vinden, of kopen en daarna opeten.

@ eprode: als hunter kun je trouwens alleen je pet stealth leren door een beest te temmen die dat zelf al kan. en natuurlijk blijven standaard spells in je spell book, alleen de talent spells gaan weg en moet je weer opnieuw kopen na je respecc.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zitten maakt niet uit, je rest (je exp) gewoon in inns of capital cities.

NE shadowmeld + cat stealth.

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt waarschijnlijk welk beest te temmen. Nog niet uitgeprobeerd maar denk dat Shadowmaw cat in STV wel gaat lukken.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik word echt helemaal ziek van mensen die een instance beginnen maar er niet aan denken dat ze na een uur/anderhalf uur weg moeten.

Vandaag voor de 4e keer Uldaman gedaan, en weer ging er iemand weg. Voor ik het wist was de rest ook weg. Waren wel bij de laatste boss, dus het gaat vanavond/ morgen wel lukken :)

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dit gebeurt mij ook ja, zijn we bijna bij de boss, moeten ze weg:{.

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan een keer gebeuren toch, het is irritant maar er kan iets tussenkomen uit het echte leven :p
    Ik vind het zelf irritanter die mensen die als je 3 uur erop zitten helemaal flippen dat je ff 5 min pauze wil.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel ook bijna nooit Instances om die reden. Alleen ben ik dan degene die vaak weg moet. Want bijna elke keer als ik een instance doe vraagt mijn moeder halverwege wel weer of ik wat voor haar kan doen. Gisteren sinds een langere tijd heb ik dan Uldaman wel gedaan. En daarvoor nog SM. Dus gelukkig valt het lastigvallen nu wel weer mee :)

Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

tjah heb nu flexbar weer zonder errors maar me priest mod en all the rest is gone :{ .Hopelijk kan ik snel weer bij alle mods komen
    me priest mod is ook weg dus ben vrij useless nu qua priest omdat ik nooit snel genoeg over bij kan komen...Krijg mijn flexbar macro voor de bags nog steeds niet aan de praat.Dus daar moet ik ook weer iets voor vinden ..Dankje blizz

edit priest mod weer gevonden als ik de page kan openen

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is inderdaad het irritante aan instances waar mensen nog voornamelijk heen gaan voor exp en quests en minder voor items.
    Bij endgame instances heb ik het echter nog maar 1 keer mee gemaakt dat iemand leavde, maar die had wel eerst even keurig een replacement gevonden zodat we toch verder konden. Denk ook dat het mede komt doordat je je naam verpest als je telkens leaved en 5/15 man een run door hun neus boort. Daar komt ook nog is bij dat de meeste mensen op level 60 inmiddels wel weten hoe lang een run ongeveer duurt en er simpelweg niet aan beginnen als ze het niet redden. :) Dusja, nog even uithouden dan wordt het een stuk relaxter. :)

/edit Trouwens al mijn honor van gister kwijt geraakt door Blizz. Was een of andere error waardoor meerdere mensen op mijn server alle honor van gisteren zijn kwijt geraakt. Had vanmorgen even een GM erover ingelicht en het enige dat ik terug kreeg waren excuses. ;/ Beetje irritant, maarja hopen dat het niet meer voorkomt.

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    mijn petje wil geen loyalty meer gainen... goedzo blizz verhelp 3 bugs en laat er 30 voor terug komen =[

11. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Het duurt alleen veel langer lijkt het. Heb ook nieuwe pet nu, maar die loyalty schiet niet op :mad:

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    idd.Heb deels mij ui weer redelijk aan de gang maar mis nog een aantal mods die in een pack zaten waarvan ik niet pcies weet wat het was

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zat gister bij een gast in de party die de necklace vond voor die quest en toewn vroeg wat hij er mee moest. Toen we hem dat verteld hadden ging hij gewoon HS naar IF. Blijven wij achter met 4 man :mad:

14. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof wel dat zitten je een hogere spirit geeft (tijdelijk, terwijl je zit). Zodat je sneller hp en mana regenerate. Maar dit is slechts iets wat ik gehoord heb maar zelf nog niet echt op heb gelet.

15. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is dus niet zo :+

16. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Laat ik het zo zeggen, het is handig om niet geganked te worden met lage HP :+

17. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Gisteren weer geweldig genoten ik liep met een vriend van mij door een nieuw gebied op zoek naar flightpad. We hadden er al een gevonden noord-west van thunder bluff maar wij denken we lopen door komen we op een gegeven moment bij een dorpje aan met allemaal nightelfs. Die vriend van mij is een warlock en doet dat scouting eye en ziet geen guards en geen allliance chars dus wij dat dorp binnen (waren drie huizen wel emt een flightpad) En we gaan een winkeltje binnen die npc staat daar maar te staan en naast die npc een bed en een kussenhoekje dus wij daar liggenbeetje lullen en lachen om wat we aan het doen waren komt er ineens een groepje alliance binnen nou die wisten neit wat ze zagen liggen er een tauren en een orc te slapen in hun dorpje:p. We werden wel hopeloos geslacht maar we hebben heel de avond liggen lachen WoW is wonderful.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje mensen .Ik mis nog een aantal mods ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wat ze doen : 1: maakt je char hoekje links boven "saai"en vierkant maar met mana en hp in numrieke cijfers.Deze mod dee dat ook bij je party members en je kon healen door er gewoon rechtst op te klikken.Erg handig in een instance waar het wel is druk word.

En een mod die tijdens het gevecht onder je mannetje verschijnt met daarin jou hp/mana en die van de mob.

als mensen hier vervanging/namen van kunnen geven zou ik zeer blij zijn :)

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    download gewoon www.ometh.com (ometh 1.7)

alles in 1

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik dus tijdelijk niet (of het moet sexy ui zijn).HET heeft tot nu toe constant alles overhoop getrokken met updates (compilaties) en het is toch wel handig om de naam van al de mods te weten

ik heb ze volgens mij gevonden

Laatst bewerkt: 16 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina