1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xibiz

Xibiz Xibiz: Bitch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, ik ben een Dwarf Hunter, en ik heb in het begin een opdracht geaccepteerd, waarbij ik 14 baby reuzen moest vermoorden, dat heb ik gedaan, ik zou na afloop kunnen kiezen uit verschillende gadgets, ik had voor mijzelf gekozen voor de grote bijl, maar ik heb hem nooit gekregen, hoe of wat?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zat je inventory op het moment niet vol? Als dat zo is kun je de quest alsnog gaan inleveren en anders zou ik het niet weten.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    ik had er zo'n 800 hier in warsong nu is het 200:/ moet nog 20 min wachten...
    Btw, het is niet veel werk maar mja=P ik had het al 2x geprobeert die WTF Bestanden te verwijderen maar die cosmo's werkt nog steeds niet:/ ik krijg steeds die errors als ik op iemand klik dus maar gelijk er af gegooid :+

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik nu nog 421 voor me en 77 minuten :mad:

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    jah :) zeker weten.Dit kwam ook niet in golven neeh dit kwam allemaal opeens uit het niets achter ons aan.

de mod die ik daar voor gebruik is Nymbia's Perl Unitframes die kan je hier
    vinden

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Thx voor de mod.

Ik heb ook wel eens in GM gehad dat er een alarm af ging, maar dat er niemand kwam. Ook konden we het alarm niet kapot maken. Als ze daadwerkelijk allemaal ineens kwamen is het een bug jah.

Weet iemand een programma om de screensshots mee te bekijken, want met realplayer lukt het ook niet.

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Neeh iedereen vloog op de alarms af.Het alarm dat hier rond liep was ook al dood zonder ook 1 ding te roepen.

Ik bekijk ze trouwens met adobe ps cs2 en convert ze dan naar jpg

8. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien begrijp ik de vraag niet helemaal, maar ik bekijk m'n screenshot's gewoon in paint.

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Yup Printscreen, naast F12, Paint, Copy Klaar :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel de .tga files in je WoW directory.

11. het is ook echt zo'n naam om iets uit te lokken, paladinrules als een hordemannetje :p.

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Photoshop :)

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag mijn subscriptie opgezegd. Ik heb nog tot 29 september om te spelen. Werd het een beetje zat en heb tijd/geld nood. Misschien dat ik er later weer mee begin. Eerst maar een betere laptop/pc aanschaffen.

14. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Rogue met lvl 31 en wil graag poisoning leren, maar ik zou niet weten waar ik dat moet doen. Kan iemand mij dat vertellen?

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    si7 kon ie al op lvl 20 geloof ik

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Horde moet je dan in Orgrimmar (of Undercity?) bij de trainer zijn. Alliance zal het wel in Stormwind of IF zijn... Maar je moet er een questje voor doen dacht ik. En het kon idd al vanaf level 20-24 ofzo xD

17. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Alliance en ik heb i.d.d. gehoord dat er een quest moet zijn, maar die heb ik niet/ kan ik niet vinden. Ik zou ervoor bij de rogue trainer moeten zijn, maar die heeft geen quest voor me.

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vet, iemand uit onze guild heeft een wedding gehouden in de Cathedral, ik zal morgen wel ff screens posten. Daarna bij het buffet in Ironforge (bij de Gates) veel gezopen en unarmed in Tuxedo gevochten. :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet dat iemand een Rogue quest moest doen in Westfall. Hij kreeg eerst een poison op zich die hij kwijt moest raken en daarna moest hij bij een lvl24 in Westfall bij de toren pickpocket doen om een sleutel te stelen. Ik weet niet of die de Rogue quest is waarover jullie praten.

Edit: hier staan de Rogue Q's. Hij moet hij bij staan: http://www.thottbot.com/?cq=Rogue

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    check je equipment op Questitems

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina