1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je gewoon een signaal door heel STV en als je het aantal heb gevangen dat je nodig heb moet je ze inleveren ofzo, wie er dan als eerste is krijgt iets denk ik. ;)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In principe kan ik er 5 nemen en dan ook nog die drops. Alleen is het paard voor mij gratis en kosten de anderen geld. Ik wilde eigenlijk vanaf het begin al die Ram hebben die vind ik zo stoer, maar het probleem is dus dat die dadelijk een paar honderd goedstukken kost terwijl ik een epic mount gratis kan hebben.

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor Gforce, maar een paladin krijgt dus GEEN gratis epic mount. Sterker nog, die quest vereist items wat zelfs duurder kan worden dan 900g.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah als je ze koopt jah. Het is ook niet de bedoeling dat ik ze ga kopen want dan zou ik wel een Dwarf Epic mount halen...

5. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Nah..de reagents zijn (maar) iets van 400-600g

6. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze niet koopt dan wens ik je alvast veeeel geluk met het vinden van die regs...

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Soms heb je ook geluk nodig met je server. Sommige items zijn heel erg duur op de ene en goedkoop op de andere. Het kan dus flink verschillen in prijzen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is wel de bedoeling straks :) Als ik ze allemaal moet gaan kopen kan ik beter gewoon een Epic mount kopen aangezien ik 10x liever een Ram heb als een Paard.

9. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Nou dan! Koop dan toch een ram! Die zijn imo ook 10x cooler dan pally epic mount..

Ga gewoon een weekje hardcore grinden in tyr's hand, wordt dan sergeant (dan kost je mount nog maar 800g), en leen eventueel nog van iemand. Maar koop toch de mount die je het liefst wil! :+

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als mede lvl 60 paladin geef ik je en tip: Haal je paladin epic mount.. je bespaard echt heleboel ''G''...
    mijn epic mount koste me 470 gold + alle items..
    en enigste wat je moet kopen is de pristine blackdiamond en de azorthisan diamond ofzo :confused: er gaat 350 gold voor je quests en de rest van de items vind je in stratholme en scholomanch

Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  11. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Het gaat hem geloof ik niet zozeer om het geld, Hij wil gewoon een ram :cool:

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En de Arcanite bars. En je kan beter een gewone Epic Mount dan die van een Paladin. Mana Cost suckage.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb een kodo nu en probeer denk ik voor wolf te gaan, (patch 1.8), tegen die tijd kan ik wel exalted zijn denk ik, veel runecloth grinden.
    Of rank 11 want nu wil ik serieus proberen constant te pvpen, hoeft niet direct 24/7 te zijn maar ik wil wel ieg niet achteruit gaan.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk thermaplugg gekilled gister

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat denk je dan van 2 maanden farmen om een mount te kunnen kopen, waar ik dus mee bezig ben, in winterspring om deze mount te halen xD

Wish me luck :+

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
  17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Maggy down gisteren, eindelijk :)

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uber saai om te verkrijgen maar als je hem eenmaal hebt is het echt te cool. :cool:

Gratz btw Pbateman. :)

Bijna rank 5, helaas niet meer vorige week gehaald maarja. Zit nu fulltime in AB, te cool en wil even een hoge rank halen. Jammer alleen dat op Stormreaver de ally rank 10+ niet bepaald goed zijn vergeleken met de horde rank 10+. Maarja dat gaat veranderen zodra ik die rank bereik.:+

20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt gek van die authenticating shit, wat een KUT service van blizzard. Tis dat t zon goed spel is want na de lagg spikes en weet ik veel wat allemaal voor klote zooi kan ik dit er echt niet meer bij hebben. BLIZZARD ZUIGT!!!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina