1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben zelf ook een hunter en moest toch ff wat kwijt over de zogenaamde "hunter love" patch.

    IMO is die nerf bij MM juist het ergste welke hunter gaat nou melee vechten tegen bijv. onyxia? (oftewel survival specced) of gebruikt zijn pet ertegen (beast mastery) deze hebben totaal geen kans in de endgame en zijn vooral voor PvP en het farmen.

    Wil je van enige betekenis zijn in endgame dan zul je toch in MM moeten speccen.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Survival heeft niks direct met melee te maken, er zitten meer melee skills in dan in de andere trees natuurlijk maar er zitten genoeg skills in die ook prima werken voor rangen.
    Genoeg mensen die toch voor 31 punten in survival gaan en een boel die 31 in markman gaan en de andere 20 verdelen.

    Maar toch is 31 beastM toch wel erg vet :D, bestial wrath :cool:.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ook voor PvP is de MM nerf schandalig. Ik denk dat je na de patch weinig hunters nog met crit gear het veld op zien gaan.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis 20% verlaging, vind ik nog erg weinig als je zit hoe hoog hunters kunnen critten met aimed shot.

    Een normale crit is zoiezo maar 200% damage. Dus doe je nog steeds meer damage dan normaal dan.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Van de 50% 20% eraf is een groot verschil. Daar komt bij dat we vaak nog steeds lager critten dan rogues, mages en locks.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Rogues hebben daar wel veel combo points voor nodig of een opening move die ze maar beperkt kunnen gebruiken.
    En mages en warlocks hebben ook maar cloth armor, hunter mail.
    Moet je toch wel meerekenen.
    Its all about balance en daarom heeft blizzard dit ook gedaan.

    Ik heb speel geen hunter en beide kanten hebben hunters dus dit zal wel meevallen, totaal dps van hunters gaat toch omhoog.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    survival heeft zeker wel met melee te maken bij de hunters. enkel je melee attacks worden er beter van niet je ranged. na nader inzien ben ik toch van plan naar 5/31/15 te speccen voor de AotH.

    Een hunter is niet makkelijk om te spelen zoals een mage, shaman of rogue, waar je niet zo "skilled" hoeft te zijn als bijvoorbeeld een tank, warlock en hunter.
    Daarnaast gaan ze de enige endgame talenttree ook nog eens flink nerfen met 20% minder. En een aimedshot moet je toch echt 3 seconden voor gaan zitten, een goede speler gaat dan out of rance in pvp of komt te dichtbij zodat deze geen nut meer heeft.
     
  8. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Pet kan toch wel iets doen als je daarin spect met 31. Ben nog maar lvl 32 dus geen idee hoe het daar aan toe gaat 8)

    Vind het trouwens een streek dat die wyvern sting in survival staat.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoor alleen melee attacks ;)

    Monster Slaying - rank 1/3

    Minimum Level: 10
    Increases all damage caused against Beast, Giants and Dragonkin targets by 1% and increases critical damage caused against Beast Giants and Dragonkin targets by an additional 1%.

    Humanoid Slaying - rank 1/3

    Minimum Level: 10
    Increases all damage caused against Humanoid targets by 1% and increases critical damage caused against Humanoid targets by an additional 1%.
    Killer Instinct - rank 1/3

    Minimum Level: 30
    Requires 20 points in Survival Talents
    Increases your critical strike chance with all attacks by 1%.
    Lightning Reflexes - rank 1/5

    Minimum Level: 35
    Requires 25 points in Survival Talents
    Increases your Agility by 3%.




    Survival - Tier 7

    Wyvern Sting - rank 1/1

    Minimum Level: 40
    Requires 3 points in Killer Instinct
    Requires 30 points in Survival Talents
    115 Mana8-35 yd range
    Attack speed2 min cooldown
    A stinging shot that puts the target to sleep for 12 sec. Any damage will cancel the effect. When the target wakes up, the Sting causes 300 Nature damage over 12 sec. Only usable out of combat. Only one Sting per Hunter can be active on the target at a time.

    Zeer handig zoiezo bij elke attack dus :).

    Concussion shot = 3 sec stun
    War stomp (tauren) = 2 sec stun
    imp wing clip = 5 sec imobilize
    entrapment = 5 sec imobilize

    1 of meer van deze heb je altijd, tuurlijk moet je dan een beetje geluk hebben maar dat moet je met alles, de mogelijk en de kansen zijn er zoiezo.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  10. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet 30/31 doet in survival vind ik hem niet echt goed. Die extra damage tegen beast enzo is zo weinig. 3% op 1K shot is 30 extra damage, heuj.
    0/21/30 Is vrij aardig, heb je nog wel scatter shot en die 15% agility bonus en je hoeft maar 1 punt aan een pure melee talent te spenderen in survival
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    bij de survival tree zal ik enkel wat hebben aan humanoid slaying. een hunter die gaat speccen voor Survival zal weinig kunnen betekenen in de endgame tov de MM specced. voor de agility heb je teveel punten nodig imo.

    over de aimed. ik heb alleen concussion shot, je kunt dan wel iemand stunnen. alleen moet concussive shot wel proccen deze kans is zo laag dat misschien 4 van de 50 concussive shoten werken. proct deze niet dan kan een mage naar je toe blinken en blijven lopen in je deadzone (die nog steeds niet weg is)

    @T-box: BM talent is wel goed tot level 60 en voor PvP, alleen voor Molten Core moet je het niet proberen met je pet daar binnen te gaan huppelen.
     
  12. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    De pets zijn echt zwaar gebuft als je BM gaat..
    Ik heb een mage op de testserver gemaakt en een hunter geduald. Normaal let ik meestal niet op z'n pet, omdat hij toch niet veel doet, maar nu doet die pet echt onmens veel damage dat je hem zou willen polymorphen...wat dus bijna niet lukt omdat hij 60 arcane resistance heeft ofzo =_=
    Maar ze zijn nog steeds tamelijk easy voor een frostmage hoor ^.^
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    je kan ze ook frost resistance geven hoor ^^
     
  14. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag ook dat er een fishing contest komt, hoe vet! 8)
    Is het bekend waneer 1.7 komt?
     
  15. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Conquistador: Mja maar ik ga niet al m'n mana verspillen om je pet dood te maken hoor ^^
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja ik ga toch geen BM spec doen :) dat is vooral voor pvp. ik ga binnenkort ff op de test server lekker testen, waarschijnlijk wordt het een 0/31/20 of 5/31/15 spec :)
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga gewoon voor 0/31/20, moet er niet aan denken om iig geen scatter shot te hebben 8) En wyvern sting zuigt toch imo.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    17/31/3 lijkt me het beste voor pvp endgame.
     
  19. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Wtf is dat voor een ding?
    je huisdier of zo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina