1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Net Maraudon succesvol afgerond.
    We hebben de paarse route genomen en mevrouw de sexy Princess zonder problemen afgemaakt. Morgen gaan we als groepje de oranje route doen en daarna meteen door naar Sunken temple.

    Hoef ook nog maar 70k tot level 51. Dat kan best in 1 dag. :)
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    OMG neft shammy's xD
     
  3. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een beetje laag voor sunken temple denk ik :+. meestal is het min 54 max 58-60, en dan is het soms al erg moeilijk.
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, als je echt voor alles clearen gaat zou ik gewoon een 60je uit je guild meenemen dan lukt het wel
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Volgens atlas is het trouwens level 45-50 oid.
    Als we niet veel kunnen, halen we wel een level 60 erbij die zich verveelt. Dat zijn er toch genoeg 8)
    Waarschijnlijk heb ik er toch geen tijd voor. Geen zin ook om nu alleen maar insances te runnen. Dat komt later wel.
     
  6. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 5x lvl 51-54 is sunken temple best makkelijk om te doen hoor ;) De tank moet sowieso wel lvl 53+ zijn, dan is het wel te doen.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwa ik zou ST toch even proberen SIC, ik weet nog wel dat ik daar per run redelijk veel exp kreeg.

    Vandaag trouwens rank 5 (Sergeant Major) behaalt, begint al op te schieten. Volgende week Knight. :cool:
    Helaas ging net de server restarten dus ik kan pas vanavond weer in AB (verdomde school ;/).
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben een Sergeant!!! Wou ik ff melden :D
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben grunt geworden voor de pvp trinket, nu eerst 60 worden voor ik echt ga pvp'en, natuurlijk wel alle alliance in de tussentijd platmoorden :), maar dat spreekt voorzich.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor die lvl20s die jij kunt mollen krijg je toch geen Honor dus......
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar tis wel leuk :cool:.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snap niet wat er leuk aan is. Ik stap wel altijd af om een Rogue te mollen al is hij lvl1. Ik vind Rogue de grooste n00bs en vaak versla ik een Rogue van mij eigen lvl nog als ik geen mana heb en 1/2 hp....
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben tenminste geen rasict :), ik moord alles plat ongeacht race/class/sekse :p.
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heeft er trouwens iemand een goede Mage Talent Tree? Ik ben nu 27 en heb instant Arcane Explosion. Ik heb gehoord dat ik verder niks in Arcane moet stoppen, maar wat is nu beter Fire of Frost?
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    We zijn met 4keer level 51 en een priest van 54. (Ik ben bijna 51 :p)
    Probleem voor mij zl dus om aggro te houden boven de priest.
    Qua healen zou het geen probleem hoeven zijn :)

    Maar straks eerst nog even Maraudon doen. Orange dan. En nog even terug voor die harvester, geen probleem :)

    Heb gisteren ook 1280 gecrit met execute. Dat is vrij hoog voor een protection specced warrior (als ik vergelijk met andere warriors :cool:)
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0

    IK zou ff op het mage forum van de wow site kijken. Daar staat ERG veel te lezen over hoe een fire mage tegenwoordig zuigt omdat iedereen veel te veel fire resistance heeft (pvp that is). Ik heb zelf een level 30 mage en dit is mijn build tot nu toe.
     
  18. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2

    Vanaf lvl 50+ begin je maar pas wat resistances te krijgen. Tot lvl 40-50 zou ik toch echt voor een firebuild gaan omdat dit gewoon de hoogste dps heeft. Dan kun je later nog altijd respeccen naar frost (niet noodzakelijk btw).
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik zou zeggen ga fire/arcane tot je 60ste, dat lvlt en dealt de meeste dmg en respecc dan naar frost/arcane. Anders kom je zoiezo niet in de instances zoals Molten Core etc + dat een lvl 60 frost mage je kont aardig kan schoppen. :+
     
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal waar :)

    Edit: Tco..we hebben Luci-Magma-Gehennas en Garr gekilled..vanavond Geddon-Shazzrah-Sulfuron- Golemagg en misschien Majordomo. Ben vergeten screenies te maken, komt nog wel een keer ;) Binnekort gaan we ook eindelijk BWL doen _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina