1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met een lvl 34 night elf rogue en werd net ff afgemaakt door een lvl 32 horde (k weet niet wat voor 1) zonder dat ik bij hem ook maar iets van damage heb kunnen aanrichten (hij stond te ver van mij vandaan en ik kon niet bij hem komen).
    Eerst kreeg ik zo'n rode pijl boven m'n hoofd waardoor ik niet meer stealth kan, daarna zette hij me vast met en blok ijs waarna hij op me ging schieten. Ik had nog de helft van m'n health over toen hij iets deed waardoor ik stunned was en me helemaal afmaakte. Wat doe ik verkeerd?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je bent afgemaakt door een Hunter. Het pijltje boven je hoofd is de Hunters' mark.

    Wat deed je fout? Anders gezegd, wat deed hij goed ;)

    Hij zag jou eerder, zette je vast, stunned en maakt je af.
    Dat is eigenlijk gewoon perfect gespeeld van hem. Als een hunter op afstand blijft heeft een rogue/warrior het heel erg moeilijk tegen een hunter. Als je wel dichtbij weet te komen kun je ze echter wel aan.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rode pijl, betekent Hunter's Mark en dat ijs was een Ice trap. Gekilled door een hunter dus.

    !SIC! Vieze eerder-poster dat je bent! :+
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0

    Serieus, moet ik gaan klappen ofzo? Hou die macho posts aub even voor je?
    Ik geloof er toch geen reet van.

    Woow, ik zag gister gewoon een priest met benediction, volle equip met epics en full prophecy. Hoe stoer is dat? echt respect voor die mensen _O_
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb vandaag een Field Marshal en een Marshal gezien, rare was dat ze allebei hunters waren. (Hun equip was abnormaal btw) Niet dat Hunters slecht zijn ofzo, maar had eerder een Rogue ofzo geschat die ik als eerste met zo'n hoge rang zou tegenkomen.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Hunters doen meer dps dan rogues in de BG. Nogal logisch aangezien Hunters normaal al veel dps doen en ook niet dichtbij hun tegenstander hoeven te komen.
     
  8. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks !SIC! en GeneralAsshole, dan weet ik dat ik de volgende keer niet voorbij moet lopen en denken dat ik hem maar moet laten. Ik had hem wel gezien (ik denk eerder als hij mij), maar ik had zoiets van, laat hem maar want hij is aan het questen en ik ben ook met m'n eigen quest bezig en hij is 2 lvl's lager.
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    toch legt een hunter het meestal wel af tegen een goedspelende (overpowered) shadow specced priest :+
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hunters zijn perfect in AV, lekker rangen in de grote groep en af en toe ff de pet er in sturen, rogues hebben het juist moelijk, wordt je gezien ben je direct de lul :p.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    Kleine actie shot xD

    edit: @volkoren: check de Warlock in group 5 en de Warrior in group 6 xD
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ziet er vet uit... Balen dat ik niet meer kan spelen. Had ik nog wel mee willen maken!
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dan betaal je toch gewoon nog voor een maand, is dat zo erg?

    Ben btw een UD rogue begonnen en ik was vergeten hoe saai het begin ook al weer was. :+
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3


    OMFG. Imakolata en Francesco. Geef ze een dikke knuffel van me. :+


    /edit: Groet Obscure ook even van me, wil je? :)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Scattershot / Wingclip >> Aspect of the Cheetah ?

    Ik Pally PWN Rogues. Jammer dat ik strax geen Screen ha dgemaakt heb zelf een lvl60 Rogue verslaan >> 270 Honor. Rogues zuigen gewoon klaar. Ze kunnen alleen als ze stealth hebben en van achter komen en anders zijn ze poep. En al helemaal aangezien ik Catseye Goggles op hen.....

    En klappen geven graag. Houdt alleen wel rekening met de gevolgen.....
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De nummer 1 pvp-speler op onze server is een Mage. Ik stond voor Arathi Basin en ineens stond hij naast me. Ik heb een screenshot van zijn Honorvenster, 39902 honor kills in totaal. :cool: Het is wel knap dat 3 van de top 5 pvp spelers bij de guild Sheep zitten.

    En Conquistador, prachtig screenshot!
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is geen leven dan speelt je 24/7 BG.....
     
  18. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke server speel je met je pally? Wil je wel es laten zien dat een Rogue je kan 0wnen hoor :+ _0/
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Macho macho maaaaaaaan, i WANNA BEEEE a macho man! macho macho maaaaaan, i WANNA BEEEE a macho man! kom op mensen, doe dat eigendunkerige ventje een plezier en zing mee :+

    Sorry maat, ik weet niet wat je op hebt, maar ik wil ook wel een hijsje. Ga ergens anders met je moves pimpen, we hebben aan 1 tco wel genoeg :+
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik grijp even in voordat het weer zo gaat als de afgelopen tijd was.

    Doe eens lief tegen elkaar.


    Ben ik net level 51 geworden, wil ik mijn nieuwe axe dus meteen even gaan testen op level 53 mobs. Kom ik er alleen een beetje laat achter dat mijn skill op 140 zit 8)
    Meteen naar mijn oude mace terug en nu bij loch modan even wat troep killen.
    *sigh*

    Zat bij een vriend van me, een 56 shammy. Toen ik daar even bij BG keek zag ik een warrior met 43000 kills. 9000 alleen al op die dag 8)

    Dat is toch ziek :eek:
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina