1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Weet ik ook wel, heb ik zelf gezien op wow-europe.com, maar dat je opeens een Field Marshal en een Marshal die voorheen ook een FM was tegenkomt is toch speciaal. :)
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo..dat was weer MC :cool: Majordomo verslagen heb nu:

    Giantstalker's Belt
    Binds when equipped
    Waist Mail
    237 Armor
    +18 Agility
    +9 Intellect
    +4 Spirit
    +16 Stamina
    +7 Fire Resistance
    Classes: Hunter
    Requires Level 60
    Passive: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

    EN! _O_

    Blastershot Launcher
    Binds when picked up
    Range Gun
    73 - 136 Damage Speed 2.60
    (40.2 damage per second)
    +6 Stamina
    Requires Level 60
    Passive: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

    :D :D

    Nog ff screenie van Majordomo's chest

    [​IMG]
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als ik een rogue zie ram ik eerst gelijk hem neer en iedereen met mij omdat ze vrij makkelijk neer te halen zijn (weinig hp) maar vet veel damage kunnen doen.

    Btw vandaag lekker me grunt trincket gehaald. Von em wel nice :).
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sorry blijkbaar heb JIJ te weinig skills om dit te kunnen begrijpen. Je zult wel een persoon zijn die maar 1 char heeft op lvl40 die nog lvl20 equip heeft. Anders zou je wel weten dat een Rogue easy is voor een Paladin. Tuurlijk heb je goede en slechte spelers. Misschien ben ik wel goed en kun jij dat niet verwerken. Ik heb nog wel een nummer van een goede psy misschien wil je daar je problemen even kwijt, want zodra iemand hier iets post wat hij zou kunnen draai jij meteen door. Er zijn mensen die in tegenstelling tot jou wel skill hebben..........leer dat te aanvaren _0/

    Bloodscalp. En geloof me Rogue en Mage zijn heel easy voor Pally zeker als hij Engineering heeft. Verliezen doe ik ook makkelijk. Priest en Hunter zijn een moeilijke match.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  5. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    'aanvaren' _O_

    Zucht, gozer, je kent 'em niet. Ik wel. En ik weet genoeg om jou op deze post uit te lachen.

    EN NU ONTOPIC >_<

    Sinds m'n warrior houd ik ook van rogues. Hoe graag ze ook willen, ze krijgen me practisch nooit neer in 1on1 :>
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Een lv 60 priest, een lv 52 rogue, een lv 45 warrior, en iets van 3 lv 30 chars. Dus ervaring... heb ik MEER dan genoeg. Ik speel dan ook al vrij veel sinds de release :).

    Mijn punt is gewoon dat je niet zo stoer hoeft te doen met je paladin. Ik als rogue verloor haast nooit van een paladin, al helemaal niet als ie geen mana had en 1/e hp O-). En dan was het gewoon simpel wat ronddollen, sinister strike spammen, the usual rogue way to play.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lemieux is nu 1e Field Marshal, Whistler is afgezakt naar de 2e plaats. :) 3e plaats wordt ingenomen door Abbott. Zowel Lemieux als Abbott zijn hunters. Zit vaak met die lui van sheep in AB; desalniettemin zijn ze niet geweldig in random group verband. Echter is de kans op winnen wel weer groter als zij met een sheep group zijn. :)

    Rogues in AV zijn trouwens goed op sommige aspecten, bijvoorbeeld als je 3 rogues in groep verband banners laat ninja-en of als ze een base verdedigen.
    In AB zijn ze overall gewoon erg goed. Onderschat ze daar zeker niet. Enige klasse die ik vind dat niet bepaald tot zijn recht komt in PvP is de warlock. Ik zou zelfs pleiten voor een instant stun voor de warlock. Fear duurt meestal veel te lang, en zonder fear heeft de warlock het heel moeilijk om te winnen.
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Palladin is ook gewoon te stunlocken hoor :p Af en toe komt dat n00by shield opzetten maar dan kun je jezelf ook even bandagen (alhoewel pally gene bal aan damage doet) :+
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed i LOVE rogues met mn 50 warrior :)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Met me lvl 60 rogue kan ik palla's makkelijk killen, als ze LoH gebruiken kan ut ff lastig worden maar gewoon de juiste moves gebruiken, kicken als je kunt en veel gouge en backstab :), 60%+ kan op 1k crit backstab owned een pally wel :).

    Net met 150kb/s de testrealmpatch voor 1.8 gedownload 8), die tracker is kapot of zo.
     
  11. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maf? :confused:

    Heb via de wow site 2 copies aangemaakt, van die standaard gevallen. Druid + warrior. Nu heb ik die patch gedownload maar kan ik die 2 aangemaakte copies niet vinden....

    Kan ik mijn bestaande chars nog kopieren naar die testservers?
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Inderdaad. De warlock heeft het erg zwaar in AB.

    Merk trouwens dat warriors zwaar onderschat worden. Er wordt gewoon te weinig op de charge moves gelet. Ze verwachten dan ook totaal niet dat er plosteling een warrior naar voren kan sprinten. Als je dan nog een oplettende healer hebt ben je als warrior behoorlijk sterk. Als de healer dood is...tja :+

    *rent nu naar maraudon, even lekker killen :)
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Op level 60 worden warriors verre van onderschat hoor. :) Ik vind ze persoonlijk ook 1 van de sterkste PvP klasses; met epic gear en een healer achter zich zijn ze praktisch onoverwinnelijk.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Echt niet.

    Ik hou van Arathi Basin, absoluut het leukste wat PvP in World of Warcraft te bieden heeft vind ik.

    Net friendly geworden, ga zeker voor Exalted en die Ironbark Staff en Defiler's Spaulders :)
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben het met het laatste eens; echter met het eerste niet zo zeer. Ik vind dat Warlock het het meest zware heeft van alle klasses in AB. Echter is het wel zo dat het uiteraard ook ligt aan de skills van de warlock speler zelf.
    Ze hebben echter wel een hele hoge dps; en kunnen verdomt irritant zijn door iedereen een shitload dots te geven; maar ze zijn akelig snel dood, daar waar mages en priests zichzelf nog wat extra tijd kunnen geven.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wij gaan altijd met guild-teams, dus er wordt op me gelet, en dan kunnen Warlocks vanuit de luwte koppensnellen hoor.

    2-3 Corruptions plaatsen, 2-3 Immolates plaatsen, Nigthfall proc ertussen door, Conflagrate hier, Conflagrate daar, Nigthfall proc, Shadowburn, etc :)

    Heb vrijwel altijd de meeste killing blows, en verdedigen kunnen we ook goed.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar kan ik je geheel gelijk in geven, zodra de lock juiste healing krijgt en zelf ook weet wat hij doet is hij enorm gevaarlijk. Echter die situatie komt in een random AB game echter maar weinig voor. Vaak kom ik locks tegen die zich afzonderen van de group; (waar ik zelfs rustig een aimed shot op kan casten), of die zelfs soloen. Sowieso is healing maar bij 2 AB groepen horde op onze server van toepassing, echter spelen in die groepen maar heel weinig locks mee dus daar heb ik niet echt ervaring mee. :)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Blacksmith Pally of Engineer Pally is een groot verschil........ik gebruik nu Met-O-Matic en Deathray. Moet zeggen dan geen enkele class daarvan houd :)

    Edit: daar komt bij dat op 60 veel Paladins Holy specced zijn waar ik Retribution specced ben.

    Edit2:
    Vreemd dat ik op lvl50 nog steeds meer damage doe in instances dan Rogue en Mages. Terwijl ik geen drol damage zou doen. Waarschijnlijk spelen jullie alleen Horde en hebben alleen over Paladin gelezen. Ik raad aan om er zelf maar eens te starten.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben ook pala geweest ja, en ik heb toen ik alliance was ook vaak met palas in een group gespeeld(toen ik nog met me warlock speelde). Ik had meestal meer damage dan palas, rogues en mages ook. Verder heb ik met mijn mage veel moeite tegen palas, waarom, omdat hun klote shields zo irritant zijn en ze maar zitten te janken om gebuffed te worden terwijl dat helemaal niet nodig is. Ook zie ik rogues die een pala gewoon dik inmaken. Maar dat zal wel verschillen per server, bloodscalp is nou ook niet zo goede server om eerlijk te zijn.

    Ow, en nog iets, als je slimme rogues hebt, die bandage zichzelf waarneer een pala zichzelf shield, dus dan begint het gevecht weer opnieuw, en geloof me, rogues doen veel meer damage dan pala's, het is algemeen bekent dat palas niet veel damage doen, klaar, live with it.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Damage meter wel gereset?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina