1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is al een paar uur down.. en die gaat ook niet on denk ik ^^.. zal wel een tijdje duren
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou iedereen ff op een filmpje wijzen. Misschien kennen jullie em al maar tog.

    Op www.warcraftmovies.com en dan world ofroguecraft episode 3 uit de populair list. Echt TE ziek. Een heel goed filmpje dat uitlegt dat rogues wel degelijk overpowered zijn.
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben ook een hunter en waarom zou een hunter met leather een noob zijn, het gaat bij een hunter om de stats, totaal niet om de armour in PvE hunters zijn ranged.

    Ik begin me steeds meer aan jou te irriteren GForce, paladins die de hoogste op PvP zijn.... laat me niet lachen paladin is een van de laagste DPS klassen. Maar goed jij bent zo geweldig -_-
     
  4. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet toegeven, deze rogue wist wat ie deed _O_

    *Gaat ook een rogue rollen :+ *
     
  5. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is blijkbaar een Test PVP en PVE server..
    Maar als je characters maakt komen ze automatisch op de PVP server, hoe krijg je die dan op de PvE server? Want de PVP server is down :'-(
     
  6. pimmul

    pimmul pim

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of ik zonder credit card te gebruiken op world of warcraft kan met een prepaid gamecard en het world of warcraft spel dat ik te leen heb van een vriend.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou lekker op de PvE om ff de lvl 60 gastjes ff te checken wat te kloten met talents en zo, en ze staan gewoon weer allemaal op de pvp server.
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, die world of roguecraft is teh mooi. Ik lach echt dubbel hoe hij gewoon naakt, met 1 worn out dagger, alliance dik ownt. <3 deze gast.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    EINDELIJK!!! Ik kan weer verder gaan met WoW _O_ Ik had wat technische problemen + sociale problemen met m'n broer :p [ivm het wachtwoord :) ]. Maar alles is weer opgelost dus ik kan weer beginnen. :{ En wel na 3 maanden afkicken :eek: .

    Ik moet wel weer helemaal opnieuw beginnen aangezien m'n characters ook nog is zijn verwijderd. :'-( Waarschijnlijk is de vraag al 16123743748 keer gesteld, maar omdat het met meer Nederlanders leuker is, vraag ik of er nog een [Horde]clan is met wat lagere levels. Ik erger me nu alweer aan sommige gare mensen die wel je party joinen, maar geen enkel nut hebben qua hulp. Ik zit overigens in Stormreaver [en Azjul-Nerub, maar daar zullen er weinig zijn].
     
  10. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vraag waar iets ligt krijg ik regelmatig getallen te horen, bijv. 21.33. Maar waar/hoe kan ik die getallen terug vinden op de kaart?
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan moet je een mod downloaden die de coordinaten laat zien. Die is te downloaden op www.curse-gaming.com. Weet de mod even niet.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je een addon als cosmos geinstalleerd hebt, krijg je de coordinaten te zien waar je zit op de kaart.
    Mensen refereren met die getallen dus naar die coordinaten :)

    Saves a lot of time!
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Titanbar werkt prima
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    titanbar werkt veel fijner :)
     
  15. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kan iemand mij helpen? Ik probeer op die testserver te komen, maar alles wat ik ook probeer hij blijft zeggen dat mijn gametijd op is en dat ik bij moet betalen om verder te spelen. Hoe dat op te lossen?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Problemen thuis?

    Net 5x AB gedaan. 184 kills 88 killing blows 0 deaths. En dat met een char die ook nog zuigt.......dan moet ik toch wel HEEL goed zijn _0/

    Tja als hij nu ook AGI + STA op zijn leather had zou ik zeggen dat kan, maar dat was niet eens het geval het was gevoor allemaal random crap en dan ook nog met een wapen voor lvl15 rondlopen. Hij noem jij zo iemand dan? En hoogste DPS heb ik niet gezegt. Ik zei dat ik van lvl30-50 vaak nog meer damage deed dan Rogue/Mage en ik heb ook gezegt dat dit op lvl60 helemaal niet meer het geval is........klopt toch of niet.....
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2005
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Net 10x av gedaan, 20978 kills, 9032 killing blows en 2 deaths, dan moet ik toch wel HEEL ERG goed zijn voor een lvl 43 mage:{.

    Als jij nou gewoon op jouw chara let en die hunter op de zijne, is er toch geen probleem. Wat maakt het jouw uit dat hij leather etc heeft. Zolang hij het maar goed doet, en dat zeg je er niet bij.
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je rent met shield naar je vriendjes toe. Nou zijn de meeste paladins daar toch wel goed in..
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er in rennen, ff poof doen en terug rennen met shield, standaard pala tactiek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina