1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan die reactie kan je zien dat jij dat haat, slim toch als ze daarmee kunenn winnen. Tis zo lame om te zeggen dat ze een zwakke tactiek gebruik, blijkbaar is die heel goed als ze er zoveel kills mee kunnen krijgen ;)
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Precies, net als die klote-stealth van rogues ^^

    Houden we het vriendelijk jongens :)

    Net trouwens alweer level 52 geworden. In dit tempo ben ik over 16 dagen level 60 :cool:
    Ik ga van 4 weken uit eigenlijk...
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratz ;)
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik vindt pally's na hun 40ste echt underpowered. Ze zijn imba naar beneden toe. Die buble is te ziekelijk sterk en die dps veel te laag. Tis een hele rare class en volgens iedere palla die ik ken niet leuk om te spelen (meeste 60 pally's hebben spijt) maargoed in pvp zijn ze voor warrior no big deal. Alleen gaan ze heel langzaam dood. In mass pvp zijn ze een stuk beter door hun heals AoE en het feit dat ze moeilijk neer te krijgen zijn (andere classes zorgen dan voor de dps).
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Anyone?

    EDIT: Nvm, lees net dat je je character al voor 2 augustus moest hebben aangemaakt...
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Heb mij character ook een tijdje Transferd naar een andere server =) en nu nog de helft exp for Level 59... bijna 60! :+
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Luisteren kan je dus niet. OW voor jouw.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Netjes. Met mij gaat het heel langzaam. Daar komt bij dat ik de komende week proefwerkweek heb en daarna met me school op reis ga. Dus dan gaat het helemaal langzaam. Maar met rogues is het anders, die hebben geen 3 lifebars :).
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Sorry, maar dan zuig je. Want je doet veel en veel te lang over AB. Als jij die hoeveelheid HK en killing blows hebt dan duurde het AB potje wel tyfus lang. Ik heb al heel vaak AB gedaan (ik zit er dagelijks in) en zelfs met de top 5 horde/ally van onze server heeft niemand ooit die aantallen gehaald. Dat zijn kerels met epic gear en skills die spelen tegen enorme n00bs, ergo die halen dus min of meer het maximum van die aantallen. Daar komt bij dat mijn langste AB game 50 minute duurde; en daar was het record nog maar 40 killing blows en 80 HK.
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik wil 5 screenshots zien met scores.
     
  11. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat hij alle 5 die AB games heeft opgeteld bij elkaar en dan het eindresultaat hier gespamd heeft :p
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    My bad, verkeerd opgevat. :)

    Alsnog is het aantal killing blows dan absurd hoog voor een pally (wij hebben een paar goede pally's aan ally side echter staan ze zo goed als nooit in de top tien van AB), en 0 keer doodgaan is praktisch onmogelijk.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het was sarcasme op jullie reactie. En als ik killing blows maakt moet ik toch echt aan het gevecht deelnemen. Ik ga nu weer AB spelen (als er games zijn) en dan zal ik screens voor jullie maken dan zijn jullie ook weer tevreden.

    Ja ik vind het nu ook minder leuk worden aangezien ik eerst damage dealer/ tank was in instances en nu steeds meer heal/buff bot word. Maar jah dat wist ik al toen ik begon ik hoop alleen niet dat het te saai word, maar gelukkig heb ik nog meerdere chars rond 30-40 waar ik mee kan spelen.

    Voor zo ver ik weet duurde de games nog geen 20minuten en daar komt bij dat jij waarschijnlijk op lvl60 speelt. Die van mij zijn op lvl50 dus mensen zonder epic sets enzo....
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    DankU _O_ Kun je ook ff onderbouwen, want ik zie geen reden? En waarna moet ik luisteren ik zie nergens dat je dat tegen mij zegt |:-
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch duidelijk? Je gaat maar door en door en door met dat ''gen00b'' van je terwijl andere forumgangers al aangegeven hebben dat ze dit nogal irritant vinden.

    Als bovendien nog een Admin zegt dat je ermee op moet houden, en zelfs daar een grote mond tegen hebt, dan vraag je erom.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  16. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Bijna me complete Dreadmist set bij elkaar.. :) Moet nu alleen nog de shoulders, maar deze willen maar niet droppen (heb Jandice alweer 16 keer gekilled :mad:)
    Verder heb ik eergisteren ff mijn Warlock epic mount gehaald met behulp van de guild mates :) Die epic mount heeft me in totaal maar 150 (Dust dat je moet kopen) + 90 (3x arcanite bar) gold gekost, de rest kreeg ik van guild mates :)
    Ook is de Rod of Ogre Magi een paar dagen geleden gedropt :) dus me warlock is nu bijna compleet :)
     
  17. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt nog mee, ik heb ubrs vandaag weer eens gedaan, dit was volgens mij de 41e keer. (In ieder geval rond dat getal, misschien dat ik er 1 of 2 naas zit, op den duur raak je de tel kwijt.) En nog steeds wil die &^%$^*(((&^%^ stomme Drakkisath mijn wildheart niet laten vallen. :'-(
     
  18. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    I envy your luck :)

    Ik krijg die epic M niet voor elkaar, ik geef teveel geld aan AH uit. Stomme AH ook O-)
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    lol ik heb 60 UBRS runs gedaan 40+ LBRS 45+ Scholo en 40+ Baron run, ik heb alleen de boots die zijn gedropt =[ en nog niet eens een ancient bone bow...
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze winnen er helemaal niet mee, tis alleen !@#$ing irritant.
    Dood gaan ze toch wel, die shield en run tactiek vertraagt hun dood alleen maar wat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina