1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Die hoge fireresistances zijn ietwat overated...
    Als bv warriors naar battlegrounds gaan dan gaan ze echt hun tankgear met heel veel resistances gaan aandoen, maar eerder +strenght en +%crit chance gear..
    Fire builds zijn nog altijd de builds met de hoogste burst dmg, als er dan eens een scrouch geresist word zal het niet zo erg zijn =)
    Ikzelf heb een frostbuild omdat ik frost gewoon cooler vind dan fire, en met een firebuild ben je tamelijk nutteloos in MC, maar gebruik toch wel heel vaak firespells in PVP (fireblast, scourch, flamestrike,..)

    Dit vind ik persoonlijk de ultime pvp build.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie build, alleen er zouden imo ook punten in scourch moeten zitten
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg ook dat het per server verschild. Op Bloodscalp zouden veel Hordes hoge Fire Resistance hebben. Dat is iig wat de lvl60 Alliance spelers mij aanraden. En natuurlijk in MC moet je Frost specced zijn.
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    thx for teh help
     
  5. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een legendary weapon op onze server: Burning Legion :)
    bekijk het zelf maar.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. PBB

    PBB Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren maar eens op de test server met een 40-man raid naar de dragon in Duskwood geweest. We hebben geen enkele kans gehad om te proberen hem neer te halen, want er was ook nog een alliance raid. Uiteindelijk probeerden we het, maar onze "Main Tank" (met zijn Arcanite Reaper) ging te snel dood, waarschijnlijk heeft die gast nog nooit met een warrior gespeeld.. De alliance hebben het nog een keer geprobeerd, en toen waren we allemaal dood. Hier een plaatje van alle slachtoffers (de meesten van ons lagen trouwens aan de andere kant):

    [​IMG]

    Dat zwaard zag ik afgelopen donderdag ook al op Stormscale, maar de warrior die hem had, had niet erg goede armor.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zit die draak ook al op de gewone servers?
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is met de volgende patch
     
  9. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer een guildraid gehad, en nu voor het eerst met 38 man. Lucrifon ging bij de 2e keer weer down, en daarna hadden we nog een paar minuutjes over voor magmadar. De eerste keer whipten we op 95% omdat de MT veel te snel het loodje legde, de 2e keer whipten we op 85%, en de derde keer op 22%.

    Vandaag of morgen nog maar een keertje langsgaan om die stomme hond echt een lesje te leren. }:]
     
  10. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Yaay, we hebben Onyxia gedood.
    Daarna gelijk door naar MC en ff alles gecleared tot majordomo. Binnenkort Ragnaros dood ^^

    www.onevision-guild.com is onze site, het onyxia filmpje stata erop. Dus hoe we haar gekilled hebben en onze tocht naar orgrimmar ^^ Heel leuk, want er was een raid van alliance op Xroads, iets van 20 lvl 40-50 mensjes. Komen wij met 40/50 man aan allemaal lvl 60, grote slachting hehe :p
    Ik ben Groshka, je ziet me aantal keer op het filmpje al kijk je goed. Onze guild zit op Burning Blade server (horde) :cool:
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg dats wel een heel stoer zwaard XD.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De stats zijn wel belachelijk laag voor een Legendary.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Valt toch wel mee? Goede DPS en effect. Het is ook maar een 1h.
     
  14. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    De proc die hij doet is heel goed. Er staat 53 DPS, maar door die proc komt hij dik boven de 100 uit. Dus het is echt wel een heel erg goed zwaardje! Voor warriors dan...
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die proc is dodelijk in PvE man, die nature damage schiet nml. ook naar dichtbijzijnde mobs die je nog niet aan het bevechten bent.

    Ik zou er als warrior 0,0 DKP voor over hebben iig.
     
  16. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding geeft aan dat het naar nearby-enemies gaat, oftewel degene die maar een paar yards van je vandaan zijn. Als MT lijkt me dat juist fantastisch, een betere manier om groep agro te houden is er niet. ;)

    Alleen jammer dat het sheep/polymorp/shackle en dergelijke breekt....
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Op de US forums loopt een thread over hoe waardeloos ie is, kijk daar maar eens wat die proc allemaal kan veroorzaken :)
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hehe, precies.
    Ben je lekker aant vechten begint dat ding ineens te schieten :+
    Lekker aggro ja, van mobs die je niet wilde aggro-en.


    Net trouwens mijn eerste epic geloot. Blackskull shield :D
    Staat nu op AH :cool:
     
  19. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou precies met de training points van pets. Eerst kreeg ik van iedereen te horen dat je die alleen krijgt als de pets loyality level stijgt en dus stopt bij lvl6 (best friends). Maar ik krijg nu ook als me pet gewoon lvl omhoog gaat 5 training points. Stopt die dan weer bij lvl60? Maar dan zou je dus voor een maximum aan trainingpoints een lvl1 beast tamen en tot lvl60 brengen :confused:
     
  20. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren in MC gedaan, Gehannes gekilled en daarna 1 poging op Garr waarvan we al wisten dat het niet zou gaan lukken omdat er te weinig Warlocks waren.. Na heel lang plannen spawnde er weer wat trashmobs die alles door de war gooide. toen hebben we Garr maar gelerooyd :p Binnen 1 minuut was iedereen dood..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina