1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    LOOOL, guess what...

    Ik zat gister avond ff te chillen in de testrealm met me hunter...
    FF met epic mount naar Burning Steppes, en dan vind ik http://www.thottbot.com/?i=14001 epic van een lvl 57 humanoid, hij was geeneens elite :| Alleen jammer dat het testrealm is :D
     
  2. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat op onze server (stormreaver) best veel mensen vanuit alliance's sheep guild, mensen gewoon hun char deleten om Massive (horde) te joinen. Hoe gaar is dat :).
     
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe leuk normaal liep men game card af vandaag mar blijkt dat ik nog 6 dage gratis heb gekregen :) waar kan je btw die testserver downloaden? kan je dan zelf je lvl kiezen?

    Edit: is het normaal dat ik bijna geen party vind voor scarlet monastery? :'-(
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou zeggen: nee. Bij ons op de server is dit 1 van de meest gespeelde instances.
     
  5. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1

    hehe, maar wij zijn nog niet bezig met BWL. Onze guild bestaat net 2 maandjes. We gaan vandaag 1e serieuze poging op ragnaros doen.
    Binnenkort ook maar is BWL proberen. 8) Ik moet die Untamed Blade hebben hehe
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me héél héél sterk dat mensen uit sheep dat doen aangezien sheep 1 van de sterkste guilds is op stormreaver. Ze domineren ook in de charts aan alliance zijde. Echter wat wel klopt is dat mensen uit de guild Ragnarok hun char deleten om Massive te joinen. Tevens heeft Massive ook laten weten iedereen uit Ragnarok meteen aan te nemen in de guild. :) Desalniettemin is het heel retarted, maar achja het merendeel van de mensen in Ragnarok was skillloos en retarted /o\.

    Net trouwens honored geraakt met de League of Arathor. Gaat een hele tijd duren voordat ik exalted ben I guess. :cool:
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    *kuch*


    sheep is niet 1 van de beste guilds meer op Stormreaver alliance, op dit moment is het zo:

    Disorder->Exploding Labrats->Dark Ritual->The Core Crew->sheep->default.

    Maar goed dat Ragnarok is gevallen vind ik zelf erg jammer, kon wel goed met Saasta en Shivax opschieten, en de meeste mensen uit Ragnarok kon ik ook wel goed, maar ik speel toch nooit meer op Stormreaver.


    Level 55 eindelijk op mijn Troll Priest. xD
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien die volgorde op PvE gebied, echter op PvP gebied (daar waar het in principe om gaat wil je overstappen naar Horde) domineert sheep. Geen enkele guild komt zelfs maar in de buurt. :)
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Top 3 van PvP bestaat uit sheep en zelfs daarna volgen er nog een aantal van sheep in de lijst.
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah ik had het niet over PvP. Dat heeft niks met de sterkte te maken van de guild, je kan makkelijk solo zonder guild heel hoog worden. :)

    En aangezien het niet ze niet om PvP overstappen, en Massive een PvE guild is stapt niemand van sheep over, Copycat is in de war met Ragnarok ;)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    In welke guild zitten jullie btw? Ik zit in Masquerade. :)
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het solo tot Marshal schoppen aan ally zijde op Stormreaver is praktisch onmogelijk. Vandaar dat Whistler ook sheep is gejoint aangezien hij het alleen wel redelijk moeilijk had. Daar komt bij dat je veel fijner pvpt als je met mensen in het team zit die weten wat ze doen en die het ook gerafineert organiseren. Vandaar dat The Asylum 9 van de 10 keer ally raped aangezien ally zo goed als altijd (op de raids van sheep na dan) uit een random group bestaat.
    Massive btw heeft ook een PvP team, is ook redelijk sterk maar wat wil je met epix1!1 gear.

    /edit Ik zit nu in The Ninja Pandas. :cool: Help mee die guild opbouwen, en kan ook aangezien ik nu toch hoofdzakelijk pvp. Zodra ik tijd vind ga ik PvE via stormraids doen I guess, of dan kunnen we het inmiddels al met de guild.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kijk ik net bij Realm Status, alles up behalve Stormreaver. :{
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die van hun realm naar de realm magteridom is gegaan. ik heb me char ook getransferd daarheen
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zit Disorder ook op Stormreaver?
     
  17. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Gnomish deathray gemaakt en er mee gaan spelen in Scholomance. Een paar keer gewoon 800-1000 damage er mee gedaan, en 3x gecrit voor 1900, 2300 en 2900. _O_
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nu begrijp ik waarom ik steeds dat gescheld van je over me heen kreeg als jullie weer eens gekilled werden ;)

    Huge :cool:


    Edit: Vandaag weer 82k gehaald en ST gedaan. Wat een klote-instance zeg. Hele tijd zaten die planten van het plafond in mijn beeld. Ben er wel doorheen gerend met 2x level 58 en 2x level 60 O-)
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ok, morgen dus ckers maar Level 60 worden :+ nog maar 4 bars te gaan!
    Mja, ik ga morgen ook Zul'Gurub gelijk doen met de guild:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina