Ik ben een druid. In het begin vond ik het echt saai. Maar nu alles op gang komt begin ik het steeds leuker te vinden. Als je solo gaat biedt het shapeshiften echt vele leuke momenten en strategische keuzes. Travel form is best handig voor reizen en Flag Carrieing in Warsong Gulch. En Druids zijn imo veel gewild voor parties. Ik heb al vaker gehad dat mensen mij whisperen voor een party terwijl ik hen niet eens op de "/who" lijst zie staan (en ja, dan heb ik de levels naar 1-60 verandert). Ik zou voor druid gaan als je wel van die variatie houdt. Want een Druid heeft nu niet echt een eigen gezicht.
Nadelen zijn o.a. dat de snelheid erg traag is. Gevechten lijken soms eindeloos te duren. En in PVP ben je in het begin niet echt opgewassen tegen plotseling aanvallende Horde.
Valley_man, wat is jouw talentbuild op level 60 nu? Ik lees op veel websites dat mensen 31 punten kiezen in Restoration voor Innervate. Maar ik wil voor 36 gaan ongeveer. Bij Balanced ga ik dan nog voor Swiftshifting en bij Feral voor Improved Bash (dat gebruik ik altijd om daarna te shapeshiften en mijzelf te healen als ik het benauwd heb).
Laatst bewerkt: 7 sep 2005