1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Iemand hier ervaring met een druide?? en iemadn met een priest?? Ga namelijk opnieuw beginnen met 2 vrienden eentje word een warlock een een nightelf warrior en ik wil dan nightelf priest of druide worden. Aangezien mensen en gnomes mij niet egt aantrekken en ik al een hunter heb. (en rogue palladin suckt :p) dusse iemand met handige tips?
     
  2. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je goed zijn in pvp, veel damage kunnen doen in korte tijd, heel goed kunnen healen, veel in parties spelen, kies dan een priest.
    Wil je voor flagrunner spelen iedere wsg, een hele hoge survivability hebben, veel solo'en, redelijk goed kunnen healen maar absoluut niet veel damage doen, dan is druid een handige keuze. ;)

    Let wel op, van druids wordt echt verwacht dat ze healen in parties en dat ze veel punten in de restoration tree hebben, want de andere 2 talent trees (feral voor bear en catform en balance voor wat damage spells en zo) zijn op dit moment best wel ruk. Priests daarentegen kunnen nog steeds voor de shadow kant gaan, zodat ze veel damage kunnen doen maar nog steeds net zo goed of nog beter kunnen healen dan een restoration druid.
     
  3. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    hmm ik had juist het idee dat een druid zieke schade kan doen

    iemand anders met tips??


    en nog iemand anders die in darksorrow aan de alliance kant speelt?
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dacht dat je op Stormreaver speelde? ;)
     
  5. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Druids kunnen wel veel dam doen, in een duel kunnen ze heel goed zijn. Maar dan moet je wel weten wat je precies doet:p

    En over priests, je eerste 20 levels zullen bestwel kut zijn daarna leer je mind flay als je met de shadow talent tree begint. Je kan het beste eerst shadow worden om snel naar lv 60 te gaan en daarna voor holy gaan.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben een druid. In het begin vond ik het echt saai. Maar nu alles op gang komt begin ik het steeds leuker te vinden. Als je solo gaat biedt het shapeshiften echt vele leuke momenten en strategische keuzes. Travel form is best handig voor reizen en Flag Carrieing in Warsong Gulch. En Druids zijn imo veel gewild voor parties. Ik heb al vaker gehad dat mensen mij whisperen voor een party terwijl ik hen niet eens op de "/who" lijst zie staan (en ja, dan heb ik de levels naar 1-60 verandert). Ik zou voor druid gaan als je wel van die variatie houdt. Want een Druid heeft nu niet echt een eigen gezicht.
    Nadelen zijn o.a. dat de snelheid erg traag is. Gevechten lijken soms eindeloos te duren. En in PVP ben je in het begin niet echt opgewassen tegen plotseling aanvallende Horde.

    Valley_man, wat is jouw talentbuild op level 60 nu? Ik lees op veel websites dat mensen 31 punten kiezen in Restoration voor Innervate. Maar ik wil voor 36 gaan ongeveer. Bij Balanced ga ik dan nog voor Swiftshifting en bij Feral voor Improved Bash (dat gebruik ik altijd om daarna te shapeshiften en mijzelf te healen als ik het benauwd heb).
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  7. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    hmm ik denk er nog over na aangezien druid mij wel trekt en er niet veel van zijn maarja hij is minder dan de priest. :) En ik weet wel wat ik doe :D
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nah ben lvl 26 nu en ik doe alles solo eigenlijk.Tis maar hoe je wil spelen.Truc is om als je in de problemen komt te fearen en dan te healen.In het begin is het wel is lastig meerdere vijanden maar naarmate je meer heal mogelijkheden krijgt en je dam flink vooruit gaat gaan je problemen weg.

    probeer een goeie wand te vinden.Op lvl 16 heb ik de skycaller kunnen kopen voor 1 g.tis 1 van de beste wands voor dat lvl en helpt flink mee.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  9. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Druid it is priests zijn er al genoeg druids daarentegen maar weinig :). En ik heb me laten vertellen dat als je met een druid goed speelt je ook goed bent
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL op stormrage is der een chronische tekort aan priests :9
     
  11. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    stormrage is te druk voor mij ik doe liever mijn ding op een medium populated server
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste keer dat ik chekte was stormrage medium :confused: bah gaat hard dan
     
  13. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de gebruikelijke 8/11/31 build inderdaad. Ik heb innervate, en dat is zo handig voor dingen als Onyxia en MC, ik zou er niet meer zonder mee kunnen. Gewoon het gebruikelijke rijtje in resto tree, 4 punten in impr regrowth en 4 in imp rejuv. 11 Punten in feral zodat je inderdaad voor 5 seconden kunt bashen en zodat je feral charge hebt. En 5/5 nature's grasp, 2/3 swiftshifting en 1/2 nature's reach.


    Edit: Ik zou persoonlijk niet voor 36 punten in resto gaan. Ten eerste zul je dan toch echt swiftshifting/nature's reach op moeten geven, en/of feral charge en zo op moeten geven. En de enige nuttige punten die je zou kunnen gebruiken voor extra in resto is subtelty. Daar heb je uiteindelijk toch vrij weinig aan als je een goede tank/blessig of salvation/niet overhealed.

    Nope, druids hebben de laagste dps van alle classes, zelfs een holy spec priest zal zeer waarschijnlijk meer damage doen.
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst een duel met een druid in catform die me toch flink pakte.Kreeg er niks meer tussen..
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wat is ongeveer de beste talent tree voor een warrior (lvl42)? Dit heb ik nu:
    Arms/Fury/Protection
    12 / 0 / 21

    21 in protection omdat ik die concussionblow hard nodig heb in PvP tegen hogere levels. Zit ik verder zo goed voor PvP?

    Nog tips erbij? :)
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    wil je voor endgame gaan dan zou ik meer on protection gaan speccen.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een cat heeft een hoge snelheid, dus vreselijk irritant als jij wil casten als een priest. Het nadeel is dat Catform geen armorbonus heeft zoals Bear. Daardoor gebruik ik mijn catform eigenlijk bijna alleen als ik ongezien ergens langs wil komen. Dat werkt altijd wel goed.
     
  18. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    maar ik kan als druid wel een waarde toevoegen bij mijn twee vrienden (warrior en warlock) aangezien we alles na de beginquests samen gaan doen
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf welk lvl ? Ik raad je aan van tot lvl 15 min te soloen.ALs healer heb je natuurlijk toegevoegde waarde in een party (altijd eigenlijk)
     
  20. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral op de latere lvls moet je een druid niet meer zien als een pure primary healer, maar meer als een support class. Je helpt de priest een handje door spothealing te doen. (De priest houdt de maintanks wel in leven) en wanneer het een beetje uit de hand loopt kun je in bearform gaan en wat agro van de clothwearers overnemen.

    En we zijn de enige met een combat ress. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina