1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    met 30 min cooldown ;)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil alleen Druids in mijn party die ik ken. Dus waar ik van weet dat ze waten hoe ze druid moeten spelen, want je hebt van die idioten die constant mee vechten. Ik heb dus liever een Priest in de party dan een Druid.

    Gisten zat ik in een belachelijk party in SM. 2x Warrior 1x Rogue 1x Priest en ik Paladin. Dan zou je denken dat iedereen wel een rol heeft. Rogue = damage, Priest = healer en Warrior = tank. NU bleek aan het einde van de instance dat ik in alle gebieden 40+% had. Dus de 4 andere n00bs hebben vrijwel niks gedaan of weten niet eens hoe ze moeten spelen...
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    zowieso doet een tank niet veel damage, dus is het niet vreemd dat je meer damage doet dan hem. En als jij begint te healen voordat de priest dit kan doen, dan kun je hem niks verwijten. Daarnaast gaat het er niet om wat JIJ doet, maar hoe de party het heeft gedaan in de instance.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk doe ik mee damage als de tank, maar ten eerste zou de Rogue meer damage moeten dan en ten 2e was ik constant de tank omdat ik meer als 40% van alle schade heb gekregen. Die Warriors konden geen aggro houden en ze gebruikten niet eens Hamstring waardoor ik steeds op alle mobs Seal of Justice moest gebruiken daar komt nog bij dat de main-tank gewoon zonder schild aan het spelen was. En ik moest me wel healen omdat ik vaak op 20% health zat en de Priest toen nog niet aan het casten was >< Ik bedoel je kunt beter steeds Lesser heal gebruiken om als Priest minder aggro te trekken, maar die gasten begrepen er helemaal niks van :mad:
     
  5. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    ik wil niet in jou party gforce :p haha maar zijn er meer druids dan priests>?
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat weet ik wel bnijna zeker
     
  7. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    ohw ik dacht dat druids keiweinigwerden gekozen.
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeh mensen kiezen eerder voor iets met bijv leer en beastforms.Dan een cloth dragende "zwakke healbot" (misunderstanding imo).Het zal mekaar niet extreem ver ontlopen en in partys is er altijd een tekort aan healers (druid of priest maakt niet uit) dus met beide heb je goede kans in een party te komen.
     
  9. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb het nu al gehad met me priest. Liever iets langer wachten op een party dan de eerste 40 lvl's me dood vervelen.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt ook maar hoe vaak zie je Druids gewoon lekker mee vechten terwijl ze eigenlijk main healer zijn. Vooral tot lvl40 heb ik het dan over...

    Net nog met een lvl40 Druid gespeeld in SM. Heerlijke party maar die gast wist ook waar hij mee bezig was.
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verveel me niet dood hoor :eek: .Tis maar wat je leuk vind natuurlijk.Maar mijn priest word steds cooler.Vanaf lvl 20 begint het echt.Het stuk waar je nu zit is wat saai volgens vele (al heb ik niet zo ervaren).

    tjah dat kom je vaak tegen idd.Zoiezo is healen een kunst.Maar als je een wat slechtere party hebt wil ik graag dat ie healed omdat ik het nooit allemaal inleven kan houden zonder agro te trekken (of oom te komen).Ach een goeie druid is cool en kan voor veel dingen handig zijn.Maar ze moeten wel de juiste prioriteiten stellen
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  12. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een kleine mod genaamd 'Census +' daarmee kan je bijhouden hoeveel je van elke class hebt, welk level, welke ras en de grootste guilds qua xp.

    En hier heb je de screen van mijn server Azjul-Nerub
    [​IMG]
    ik denk niet dat het super veel zal verschillen per server
     
  13. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb WoW alweer een paar weken niet gespeelt. Ik ben van plan om weer te beginnen, en dan gelijk met een nieuwe character. Ik kan alleen niet kiezen tussen Druid of Warlock. Tot nu toe zijn veel classes me gaan vervelen omdat ze eentonig werden na een tijdje, heeft iemand een suggestie welke van de 2 ik het best kan kiezen?
     
  14. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijken me de laatste 2 classes die eentonig worden en gaan vervelen, dat sowieso. :9
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Elke class wordt eentonig.
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Zou je die build kunnen posten?
     
  17. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0

    Voila
    Balance Talents (8 points)

    # Nature's Grasp - 1/1 point
    While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds.

    Level 18: Entangling Roots ( Rank 2 )
    Level 28: Entangling Roots ( Rank 3 )
    Level 38: Entangling Roots ( Rank 4 )
    Level 48: Entangling Roots ( Rank 5 )
    Level 58: Entangling Roots ( Rank 6 )

    # Improved Nature's Grasp - 4/4 points
    Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%.

    # Swiftshifting - 2/3 points
    After leaving a shapeshift form, reduces the casting cost of the next shapeshift by 40% if used with 6 seconds.

    # Nature's Reach - 1/2 point
    Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 10%.



    Feral Combat Talents (11 points)

    # Ferocity - 5/5 points
    Reduces the cost of your Maul, Swipe, Claw, and Rake abilities by 5 Rage or Energy.

    # Improved Bash - 2/2 points
    Increases the stun duration of your Bash ability by 1 second.

    # Sharpened Claws - 3/5 points
    Increases your critical strike chance while in Bear, Dire Bear or Cat form by 3%.

    # Feral Charge - 1/1 point
    Causes you to charge an enemy, stopping its movement and interrupting any spell being cast for 4 seconds.



    Restoration Talents (30 points)

    # Improved Mark of the Wild - 5/5 points
    Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.

    # Nature's Focus - 5/5 points
    Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.

    # Improved Healing Touch - 5/5 points
    Reduces the mana cost of your Healing Touch spell by 15%.

    # Gift of Nature - 1/1 point
    Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%.

    # Improved Rejuvenation - 4/5 points
    Increases the effect of your Rejuvenation spell by 12%.

    # Reflection - 5/5 points
    Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.

    # Nature's Swiftness - 1/1 point
    When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell.

    # Improved Regrowth - 4/5 points
    Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 40%.

    # Innervate - 1/1 point
    Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds.
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Wohooo net lvl 45 gehaald met mn warrior, lekker mortal strike XD. Nu ff zul farak runnen tot de big bad pauldrons droppen :).
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Al die data staat ook op een website om op te zoeken:hier
    Voor mochten mensen dat willen weten voordat ze een server kiezen.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen enkele data beschikbaar is 100% te vertrouwen. Alleen data van blizzard ( die ze niet geven ;)).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina