1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb trouwens nog een paar vraagjes:

    - Zit nu in The Barrens maar daar kan ik maar heel erg weinig materiaal voor smelting vinden. Bijna nergens een coppervein of silvervein of iets dergelijks, weet iemand nog een plekje in The Barrens?

    - Heb een voorwerp genaamd Benedicts Key, is unique, maar wat kan ik ermee? Loop er al een aardig tijdje mee rond namelijk.

    - Ik zoek naar Heather Bloodfeather (dacht ik) waar kan ik die vinden, want heb al een lange tijd tussen de harpy's gezocht maar kan haar niet vinden.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is.. is die benedict key voor durator.. daar heb je het plaatsje genaamd: Razor hill, en als je een stukje naar oosten loopt kom je bij een lvl 7 alliance mobs. daar boven in heb je een kist die je kan openen.( daar zit dan een quest in )
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nieuwe druids zagen er wel erg hip uit dus ben maar even een druid gaan rollen als alt. :cool: Ik zit te denken aan een Balance/Feral build (31-20), maar wat is nou de betere PvP build?
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t... ik heb al helemaal into the game.

    Inmiddels een level 9 Night elf Hunter, op Nordrassil Realm. Speelt heerlijk met pijl en boog, alleen ik heb nogal moeite met het vinden van party members voor quests die ik onmogelijk alleen kan doen.....
     
  6. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Op level 9 kan je in principe iedere quest nog solo doen, helemaal wanneer je level 10 hit en je je pet krijgt. :) Sowieso blijft het moeilijk om <lvl20 een party te vinden voor quests.
     
  8. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    mn broer is net lvl 14 komt de patch uit waarin staat dat je sneller tot de lvl 14 levelt als je lager bent. Hij boos natuurlijk, teveel tijd besteed. Maarre welke server zitten jullie allemaal? Ik zit zelf in Bloodfeather en mn nick is: wowitsdon, alliance, human warrior lvl 11 (nog maar)
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Boos? waarom zou hij boos zijn om die paar uurtjes?
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou ook boos zijn als ik een paar uur extra gameplay teveel zou hebben gehad. 8)
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ehm, je kunt ''makkelijker'' PvP ranking 14 halen nu, niet lvl 14.
     
  12. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Schopt zijn rogue en gaat rerollen sjeezus wat een klotegedoe zeg rogues waren al niet geweldig meer halen ze er nog meer af :confused:. Iemand tips wat echte leuke classes zijn en waarom??
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Weer zo 1...

    Als je nu ineens vind dat je als rogue niets meer kunt, dan kun je beter ophouden met spelen.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net eindelijk weer even tijd voor het eerst sinds de patch release om BG in te gaan, blijkt dat iedereen weer in AV zit omdat er weer achterlijke quests bij zijn gekomen. ;/ Dank je Blizzard, lag fest 2005 + 40 ally mensen die als kippen zonder kop rondlopen en daadwerkelijk elke strategie aan hun laars lappen.. Zeer retarted, ik mag hopen dat iedereen weer zsm AB gaat spelen.

    Zag trouwens ook Moonkin form voor het eerst, en damn dat ziet er echt niet uit. 8) Ik weet echt niet wat ze bezielen bij Blizzard, maar dit kan je gewoon niet serieus menen. :)

    /edit trouwens humor thread nog: Vin Diesel is a hunter Op pagina 2 the O RLY artwork ftw. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  15. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-( :'-( Doet me echt denken aan World of Roguecraft 3 8)
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!
    Jullie kennen me mischien nog of niet.
    maar ik heb een goede deal gesloten,
    Bij onze bibliotheek was wow maar mensen hadden een klacht ingediend dat je moest betalen(LoL:p)en nu mag ik wow mischien voor 15-20-25 kopen ofzo:p
    dus mischien heb ik hem straks wel!
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, gefeliciteerd. Goede deal zou ik zeggen :)
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Net level 58 geworden :cool:

    Even doorracen naar de 60 dus :9
    En dan eindelijk beginnen met het echte werk ^^
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Weer is echt ouderwets ge-grind, laatste tijd veel liggen kloten en instances zitten runnen en dat schoot niet op. Der net lekker 30k per uur gegrind en bijna lvl 46. :cool:

    EDIT: Pim is ontzettend ziek bezig, hij is 24/7 online, daarom ben ik een collecte begonnen om Pim van zijn verslaving af te helpen. Stort nu op giro 555. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Bwhaha! Lvl 57 naar 58 duurde wel lang inderdaad, 14 uur mee bezig geweest.
    Nu ga ik weer snel levelen en hoop over 20 uur level 60 te zijn.
    Dan kan mijn ziel rusten.

    Giro 888 is mijn giro hoor, 555 is van een of andere gekke instantie ^^


    Ennuh Generaaltje; je bent gewoon jaloers omdat jij minder vrije tijd hebt :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina