1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    *trotst :cool:
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, precies mijn mening.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    AB is juist rondrennen als een kip zonder kop, iedereen rent maar op een GY af en verschillende nodes ongecoordineerd.

    AV bij ons is juist fantastisch :), common goal, zorgen dat er niet te veel mensen questen en zo.
     
  4. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Vraagje doet een paladin endgame nog flinke dps???? en heeft iemand een link naar een site met lijst van meeste dps per class enzo??
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Uh-huh, als in AB mensen rondrennen als een kip zonder kop, hebben wij binnen 5 minuten wederom free honor en rep.

    En DPS classes voor de poster hierboven :

    Rogue
    Mage
    Hunter
    Warlock
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad; wil je in AB winnen dan zal je ten alle tijde je hoofd erbij moeten houden. Rennen als een kip zonder kop daar is een instant win voor de tegenpartij.
    AV kan ook leuk zijn als je met 40 man daadwerkelijk samenwerkt, en alle 40 personen ook daadwerkelijk weten wat ze moeten doen. Dit is echter zelden het geval; en meestal is het gewoon hersenloos vermaak.
     
  7. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij ff uitleggen over het lootingsysteem.

    Als je in een party bent, dan kan je bij sommige items kiezen tussen need/greed.
    Wat is nou het verschil tussen die twee en wanneer pas je het toe?

    Ik heb het ingame weleens gevraagd, maar nooit antwoord gekregen.

    Thnx
     
  8. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    kies need als je het item echt nodig hebt en echt gaat dragen of gebruike omdat het meestal soulbound is, kies voor greed als je het item niet nodig hebt en gaat verkopen
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Patch 1.9 = Paladin patch (officieel)

    We are currently reviewing each of the three Paladin talent trees, along with conducting a comprehensive review to their Seal and Judgment system. What we're keeping in mind during these reviews primarily concerns healing speed, cost and efficiency, along with DPS control and burst damage. In addition, we're looking into Aura versatility and Blessing duration. When we have more information on the specifics of change, we'll post the information for everyone to view.

    What I do know is the talent changes are slated to hit patch version 1.9 (next content patch).


    Kijk, daar word ik nu blij van. Een officieel bericht dat in patch 1.9 de paladin onder handen zal zijn genomen. Zal eens tijd worden. :)

    Bron
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Werd idd wel is tijd, desalniettemin waren de hunter en vervolgens de druid er erger aan toe dus de volgorde van aanpassingen is wel goed. :cool:
    Maar sowieso mag een pala flink wat worden verbeterd, je kan nou niet bepaald zeggen dat het een waardige tegenhanger van de shammy is.
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag Luci down, mijn eerste keer als Priest in MC en ik was gelijk MT healer als level 59 ^^<3.




    Ding, level 60 xD!
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Gratz! xD

    Van wie krijg je btw de eerste quest van de Majordomo chain quest (die begint in burning steppes als ik het goed las op thottbot), want ik kan er even niet achterkomen..
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt aan je build. Retribution met STR doet nog steeds een aardige DPS. Misschien te vergelijken met Rogues die nu generfed zijn...

    Maar de meeste Paladins spelen end-game en zijn de Holy met INT en dan doen ze weinig damage meer.
     
  14. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Begint niet in Burning Steppes.
    Zal het ff proberen uit te leggen ;)

    Je doet deze quest voor de Hydraxian Waterlords, zij zitten in Azshara op een klein eilandje. (ik edit later wel coords) Zij geven je eerst 2 quests die eigenlijk niks met MC te maken hebben, alleen om te kijken hoe "waardig" je voor hen bent :+ Als je die 2 hebt gedaan krijg je de opdracht om in MC wat mobs te killen. Als je dit gedaan hebt ga je weer terug, en krijg je de opdracht om honored te worden met hen.

    Ga iig niet elementals grinden, ga gewoon vaak mee met MC runs en je wordt snel honored. Als je dit gedaan hebt, krijg je een quest om 4 handjes te looten van Lucifron, Gehennas, Sulfuron en Sazzrah. En heb je dit gedaan krijg je een ring met +15 fire res en wat leuke stats.

    Ook kan je "water" krijgen om te gebruiken in MC, er zijn 6 (niet zeker) plekken waar je dit water op moet gooien. Je kan er overigens maar 1 tegelijk meenemen. Als je dit gedaan hebt komt Majordomo.

    O-)

    It's ez.
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    hier kun je ze vinden ik heb mijne al completed :)
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Oooow daarzo! Ik was helemaal op het verkeerde pad dan. Ik kwam op een ander eilandje daarzo; en daar stond ook een kerel helemaal alleen en volgens een paar mensen op thottbot was hij de questgiver. Vervolgens om een quest van hem te krijgen moest je eerst een chainquest completen in burning steppes of whatever..

    Maar tnx voor de info iig, zal er vandaag maar meteen even aan beginnen. :)
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    :cool:Honored bij AV :cool: Vast vandaag nog wel een keer av doen en winnen :p.

    Nu Frostwolf Mail Belt
    Binds when picked up
    Waist Mail
    199 Armor
    +12 Agility
    +12 Stamina
    +12 Intellect
    +5 Frost Resistance
    Durability 40 / 40
    Requires Level 55

    en Frostwolf Advisor's Pendant
    Binds when picked up
    Neck
    +10 Stamina
    +10 Intellect
    Requires Level 55
    Equip: Restores 4 mana every 5 sec.

    edit; Valt me reuze mee hoe deze server AV doet, dragonmaw was zo'n gedoe over wanneer wat killen etc.

    Nu gewoon een grote raid (met bijna iedereen) en we zorgen dat (bijna) iedereen constant of de frontline vecht, de wolfriders bewaren tot het juiste moment. En we zorgen er ook echt voor dat iedereen rep krijgt, alle torens gaan kapot, alle generaals gaan eraan, onze overleven het juist :p.

    Die buff in av is geweldig, 1400+ chainlightning gedaan er mee :D.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet nog steeds wachten voor mijn eerste AV. Ik denk dat ik dat gewoon op lvl60 doe.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik nie doen, je kunt enkele goede rewards krijgen door quests.
    Enorm veel warriors gaan op lvl 51 naar binnen en halen IBS.

    Net 2e AV van vandaag gewoon :cool:. Whahaha ahum, gewoon geweldig hoe snel die alliance terug gedrongen werdt, alleen ST GY nemen duurde ff.


    6721/12000 honored nu bij AV, 1 volle week vakantie, ff goed in revered komen, dan cash verdienen of zo om mount te halen.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm ok dan ga ik wel ff op 59. Welke rep moet ik halen voor de goede items of raad je aan om exalted te worden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina