1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah hallo daar noem je wel gelijk ff een axe :p. Nee maar die dps wordt puur veroorzaakt door de lage speed. Want hij heeft echt een hele goede max damage, en speed maakt geen bal uit voor ms warrior. Dus ben toch voor de axe gegaan.

    Btw de reaper is stoer maar mn uiteindelijk axe wil ik de axe van King in DM worden (ben de naam ff kwijt).
     
  2. dat halloween is zo vet :D, overal die pompoenhoofden en ik werd door een innkeeper veranderd in een klein zwart katje :D.
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Die epix axe bedoel je?
    ik zal zeggen geef die aan een paladin :)
    mooie dps en lekkere speed

    http://www.thottbot.com/?i=36492 maar :eek: 0.0% drop ?






    grapje hoor good luck om het te krijgen :D
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Panda pic!
    [​IMG]

    Was gedurende AV, waren even met 5 pandas gaan ownen. Hadden IB geript, en verdedigt tot we het hadden, vervolgens hadden we de rest van ally geordert de tower in te nemen terwijl wij IB zouden behouden. Flawless. :cool:

    Ally wint BG's wel erg vaak sinds de patch btw, tot nu toe 3 games AV gespeelt en allemaal gewonnen. En van AB heb ik er nog maar 4 van 14/15 verloren. :eek: Me rep schiet omhoog. :cool:
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dan dat de Allies nu wel winnen en de horde niet meer?
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ligt meer aan de server, bij ons wint de Horde meer dan de Alli :)
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Omdat de Alliance gewoon vette pwnage is! xD Net ook zelf 3x AB gewonnen. :cool:
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    :cool: :cool: :cool: LVL 60!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool:

    Zo Eindelijk :)

    Alliance heeft bij ons naar mijn weten nog maar 1 keer AV gewonnen, zal wel ietsje hoger liggen maar ik heb er ieg iets van 6-8 gewonnen.

    Arcanite reaper zelf is niet generfed maar slow weapons in het algemeen doen minder schade met direct damaging moves, dus ook de IBS.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gratz met je lvl 60. xD Ga je nu instances runnen of pvpen?
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1 dezer dagen revered worden bij AV en af en toe wat DM west runnen voor die ringen. Dan wat ubrs + av of zo.
    Deze week voor het eerst echt gepvped. nu 60k of zo. Rank 2 dus benieuwd of ik er morgen 2/3 omhoog ga :p.
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    vanmorgen was ik lvl 45, nu lvl 48. Hopen dat het morgen ook zo goed gaat dan duurt het niet lang meer voor lvl 60 :).
     
  12. PBB

    PBB Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mist nu wel Anticipation, eigenlijk de belangrijkste protection talent. Gebruikte een prot build toen ik net lvl 60 haalde, had waardeloze armor. Nu gebruik ik gewoon een 31/5/15 build om goed te pvp´en, en 15 in prot voor de instances, gisteren geprobeerd in UBRS en werkte perfect.

    Moet trouwens nog maar 625 voor exalted in AV, als de server niet plat was gegaan vandaag (we hadden bijna gewonnen) zou ik al exalted zijn.

    Edit: Ben nu exalted en heb meteen TUF gehaald:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Level 60 :cool:

    [​IMG]

    Dit zijn trouwens de nieuwe shoulders voor de nieuwe warrior quest.

    Had nog een heel verhaal getypt over het warrior gebeuren, maar dat verdween om een of andere reden.


    @ PBB: Hoe lang heb je erover gedaan om Exalted te worden? En wat kost dat kreng dan? :)
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals Volkoren zei, ligt aan de server. Zijn veel servers waar Horde praktisch onoverwinnelijk is, en er zijn veel servers waar Alliance praktisch onoverwinnelijk is. Op stormreaver was het altijd zo dat Horde overheerste en Ally vaak verloor, echter iets voor patch 1.7 begon daar verandering in te komen. Atm is het eigenlijk redelijk gebalanceerd, al heeft horde nog wel een paar teams rondlopen waar tegen het heel erg moeilijk winnen is.

    Btw gefeliciteerd Pim met lvl 60! :D En Tco jij ook! :cool:

    IBS is trouwens alleen nog maar goed voor mensen die sta tekort komen en genoeg dps + critchance hebben. Ik heb nu Barbarous Blade, IBS (en nog peacemaker :+), en met zowel barbarous blade als peacemaker heb ik een hogere dps dan IBS, daarbij komt bij dat je er ook nog meer critchance van krijgt.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je had beter de trinket kunnen kiezen, ik als shaman heb dat ook gedaan.
    Die shoulders zijn eigelijk een "slechte" keuze (verdomd goede shoulders maar toch) want die trinket kun je maar 1 keer kiezen en je zult op een gegeven moment betere shoulders hebben.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  16. PBB

    PBB Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat Horde op mijn server AV nooit verliest. AB daarentegen verliezen we, zelfs tegen random alliance, binnen 10 minuten.

    @ Pim: 125g, en ik moest denk ik zo´n 20 potjes doen om exalted te worden
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    19/10 - Maintenance Extended | 10/19/2005 2:20:06 AM PDT


    We have encountered difficulties during the maintenance with some realms, and have had to keep these realms down for further testing. All other realms should be open as planned. The realms affected are:

    Balnazzar
    Bloodfeather
    Darksorrow
    Defias Brotherhood
    Frostwhisper
    Genjuros
    Haumarush
    Hellscream
    Laughing Skull
    Lightning's Blade
    Magtheridon
    Neptulon
    Nordrassil
    Kor'gall
    Ragnaros
    Sylvanas
    The Maelstrom
    The Venture Co.
    Twisting Nether
    Vashj
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom kon ik dus niet op de Haumarush server :+
     
  19. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, niet mijn server :mad:
    rip magtheridon
     
  20. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    ok ik heb hulp nodig ik heb een ding gedonload met allemaal mods erin zon programma nu is er een patch geweest dan werken al die addons niet meer omdat het dan een grote errorzooi wordt maar (nu komt het) Ik weet niet meer hoe dat programma heet dus kan ik ook niet de nieuwe versie downloaden kan iemand er een paar posten het is een install prgamma met alle handige mods erin iemand heeft het hier eens vernoemd en daarom heb ik het ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina