1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah zelfde voor mij als Paladin. Ik switch nog wel eens tussen 1h+shield en 2h. Dus ik heb allebei nodig en dan zijn er wel eens gasten die zeiken dat ik altijd een 2h heb, maar in BG en solo gebruik ik best vaak 1h+shield.

    Iemand nog AV tips om snel honor te halen (alliance)? Ik ben nu bijna Honored in 2dagen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het om eerlijk te zijn nog niet zo snel gebeuren Volkoren (Upylon, whatever ;)). Vanaf januari loop ik vijf dagen in de week stage en daarbij heb ik ook nog een bijbaantje. Dat betekend dat ik zes dagen in de week weinig / geen tijd heb voor andere dingen.

    En Mezzz, ben je verdwaald in deze thread? :p Speel je nog horde, of ben je helemaal gestopt?

    Overigens een edit in mijn voorgaande post > "ik heb me uitstekend vermaakt de afgelopen twee maanden" daar moet zeven maanden staan. Twee level 60 personages in twee maanden zou ziek zijn. ^^
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Jammer om te horen dat je stopt, je zal gemist worden. :'-(

    Ik ga voorlopig nog even door; moet nog even Field Marshal worden en MC/ZG/BWL farmen. :cool:
     
  4. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    21 oktober loopt mijn account af, en ik heb totaal geen behoefte om em te verlengen. Heb het voorlopig ook wel weer gezien.

    Kans blijft bestaan dat ik de draad over een maandje weer oppak, maar ach, dat zien we tegen die tijd wel weer :)
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff helpen? Moet voor The Sacred Flame quest een Etched Phial vullen. De Moonwell daarvoor is in Ashenvale vlak onder Raynewood Retreat. Maar als ik in de moonwell staat dan kan ik hem elke keer niet vullen. Er staat dat ik de Ashenvale Moonwell moet hebben. Maar pp thottbot.com stat dat dat de moonwell is. Iemand nog suggesties?
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn er meer moonwells dan maar 1tje
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je de reacties onder de post leest op thottbot, zijn er altijd 10 kindjes die gaan blaten, en 1 gast die de goede coordinaten post.
    Gebruik die dan gewoon? :)
     
  8. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, heb hem al. Helft zegt allemaal de verkeerde moonwell op, is direct onder Raynewood Retreat als een blauw stipje... Bleek dus om een ander "blauw stipje" te gaan.

    Heb trouwens geen coordinaten. moet zoon UI nog steeds een keer downloaden

    Welke raden jullie eigenlijk aan?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  9. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Titan bar of CT mod
     
  10. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hep net world of warcrat gekocht en er stond op de site dat de 1e maand gratis was maar nu moet je met je account een pre-paid kaart code invullen terwijl ik die dus niet hep omdat de eerste maand gratis was dus kan iemand mij helpen
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Je kunt toch gewoon voor de eerste maand een code als: ikhouvankonijntjesmetpannenkoekenophunhoofd invoeren en dan als de maand verstreken is een echte code invoeren?
     
  12. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx
     
  13. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    nu hep ik t volgende probleem als ik een account wil aanmaken dan zegt hij dat ik er te lang over deed en soms 1x niet
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk is een keer rond op internet. Je hebt gewoon al een creditcard/game card nodig als het goed is. Maar inplaats dat je voor 2 maanden betaald, betaal je er voor 1, maar krijg je er wel 2. Probeer het uit zou ik zeggen, en anders op naar de winkel voor zo'n gamecard.
     
  15. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben je wel naar de europeese site gegaan en niet naar de Amerikaanse?
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je weet dat je ook alleen je betaling stop kan zetten?
    Want van wat ik begrijp ben je lvl 60, en het (lijkt mij) zonde om die weg te doen.
    Gewoon bij payment options zorgen dat je niet meer betaald.
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Stoppen met wou!? Dat is hetzelfde als stoppen met ademen (ahum :p) :confused:

    Nahja mocht je weer zin krijgen kun jeje account beter houden en betaling gwoon stopzetten, Je krijgt zker weten wel weer zin.
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg,

    Tuurlijk zet hij alleen z'n account stil. Je moet wel enorm bezopen zijn als je je characters a la account gaat verwijderen 8)
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL CHARS VERWIJDEREN XD.

    at de gozer met account probs, je moet gewoon een gamecard kopen. Eerst kon je gewoon wat invullen en deed ie et. Maar nu moet je echt een game card code invullen en dan krijg je 3 maanden (1 gratis en 2 waar je voor heb betaalt door de gamecard te kopen)
     
  20. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon je account cancelen hoor... en als je verder wilt met wow kan je gwoon inloggen op de site en je gamecard of iets invullen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina