[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Woei, zojuist voor het eerst in een instance geweest, de Deathmines. Behoorlijk wat leuk spul eruit gehaald, mooie party, leuk team work, zo begint Wow echt vorm te krijgen :cool:

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Vrij lange instance vond ik voor eerste instance, Stockades is een heel stuk kleiner.

Welk level ben je nu Lucca?

Ben al friendly bij AV-helden. Nog even doorgaan voor the unstoppable force ;)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand ook iets gehoord dat ze account gaan deleten van mensen die met mods spelen die niet toegelaten zijn?

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Is al vanaf het begin van WoW. Mods die niet worden toegelaten zijn in principe cheats.

Vandaag even met de guild de ony chain quest van het begin tot en met jailbreak gedaan, nog even door de zure appel heen bijten en ik kan ook naar onyxia. :cool:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het enigste waar ik over twijfel is Gatherer.

En voor de Ony Q is het blood halen nog het moeilijkste. Alleen als je een guidlrun doet waarvan iedereen al het blood heeft dan is het wel goed te doen, maar als 15 man het blood moeten....

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zo kut, we gingen met onze guild de end Q doen voor Onyxia. Drakkisath dood ik loot meteen dat Blood, ik wist niet dat er niet genoeg waren:p Naja uiteindelijk werd me niks kwalijk genomen:D

7. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren ook voor het eerst geweest (solo) en heb wel wat leuke spullen aan over gehouden om te verkopen (AH).

Denk ga vandaag (solo) naar Blackfanthom Deep (of hoe schrijf je dat), kijken wat daar te halen valt, maar valt vies tegen qua (groene) items.:'-(

Morgen maar eens Stockade proberen.

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik en bedankt voor je tip. Mezzo begrijpt het. Mijn speeltermijn is morgen verlopen en ik verleng het dus niet meer. Maar ik kan het allemaal net zo goed deleten, want ik weet zeker dat ik wow niet meer zal aanraken. :)

Nee, ik heb het echt allemaal wel gezien in warcraft. Misschien zul je nu het aankomende aanvulpak aankaarten, maar ik weiger nog meer te betalen voor eenzelfde spel. Het is leuk geweest, ik ga weer eens op zoek naar een nieuwe "verslaving". ;)

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Yay, gisteren mijn 3e epic binnen, en dit weekend honored worden bij de Defilers.

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Level 24 inmiddels :cool:

Die instanc eheeft me zelfs een blauw item opgeleverd, ik weet niet precies wat dat is, in ieder geval een heel goed shirt :D. Maar ik had een mooie party, alleen Mr Smith was even lastig, aangezien onze priest daar per ongeluk in het water viel :+

Waar zit Stockades?

Edit:
    Gister was ik ook net bezig met een elite quest in Lakeshire, kom ik een raid van de Horde tegen.... Allemaal lvl 60 mensen die even low-ranked people gaan pesten door ze te killen. Ik was verdomme bijna bij de boss, komt die raid aan.... Pussy Horde :+

Mijn volgende character wordt een Tauren ;)

Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    - Midden in Stormwind, daar kan je met jouw level wel heen
    - Goede keus :cool:

Gisteren kwam ik midden in STV een warrior alleen tegen, een warrior die me een uur daarvoor al zat te ganken toen ik met panthers aan het vechten was. Dus ik erachter sneaken in catform en hem verrassen. Draait die rotzak zich om en heeft hij Gnomish Death Ray.O-) Halve HP-balk in een keer kwijt. Gelukkig had ik hem toch nog net verslagen, maar was wel even schrikken. Vanwege zo'n soort momenten, zou ik echt niet op een pve server willen zitten. Maar dat verschilt per persoon.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn inderdaad de mooie momenten. :cool:

Ben weer helemaal blut atm (3.5 g left ^^), maar heb wel nu de +15 agi enchant op me Barbarous Blade. :cool:

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Gisteravond nog wel gelachen in Molten Core, we hadden vantevoren onze guildmaster een Epic Mount gegeven voor al zijn harde werk de laatste maanden, en toen zei ik in guildchat : ''due to this being a great day, I will not pull aggro of a Molten Giant tonight''

Eerste pull in Molten Core, Curse of Doom op de offtank Giant, gaat af na 1 minuut, ik pull aggro, dood.

De commentaren die toen in guildchat voorbij kwamen zal ik jullie besparen :D

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stockades is niks. Weinig vijanden en de bazen droppen geen items.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wel een lekkere instance voor XP.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik zou voor die gewoon even een 60 meenemen zodat je alles quests in een keer kunt doen. Ongeveer 20 minuten werk voor een stuk of 3/4 quests. Makkie toch? :)

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hoor ik daar Pim, onze kersverse lvl 60 zich aanbieden? O-)

18. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey heeft er iemand van jullie soms nog een guest pass? kga straks met een maat van e in een cybercafe gamen maar ik vind men guest pass niet meer die hij dan kan gebruiken. Zou je hem dan kunnen pm`en aub? Alvast bedankt :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mensen ik ben vandaag nog 3 dagen AV maar ff gaan lvln en lvl60 geworden :)

20. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand nog een guest pass over?:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina