Ik weet genoeg van warlocks, ga daar maar vanuit
.
Aangezien er tientallen DOTS op een boss zitten is het moeilijk om je eigen dots er lang op te laten zitten.
Met DD spells is het al lastiger om de tijd die de necklace geeft goed te benutten en echt veel extra damage te doen.
Extra intell = crits = met de juiste equip enorm veel damage.
Het is handiger om iets te hebben met intel/stam/spirit en/of constante damage bij spells dan iets tijdelijks aangezien het belangrijk is dat je mana niet te snel leegloopt.
Je bent ook veel bezig met decursen. Met iets dat intel geeft en/of permanente damage bij spells heb je iets aan bij elke fight en boss en voor de hele duratie van het gevecht. Cooldown mag kort zijn, maar het is nog steeds een cooldown.
Spirit is voor casters 1 van de belangrijkste dingen (al helemaal voor priests) in molten core.
Al die DKP waard? Tja, hijs wel leuk en paars en zo
maar toch.
Je mag bieden wat je wil maar derzijn gewoon betere die in MC/pvp/pve meer nut hebben.
Voor puur pvp is die natuurlijk altijd leuk met zo'n korte cooldown.
Klik om te vergroten...