1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hieruit blijkt dat je niets weet van Warlocks en er dus maar beter niet meer over kunt posten. _0/

    (en al mijn DKP was 264, oftewel zo'n 8 bosses, die ik over 2 weken alweer terug heb)
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet genoeg van warlocks, ga daar maar vanuit :).

    Aangezien er tientallen DOTS op een boss zitten is het moeilijk om je eigen dots er lang op te laten zitten.
    Met DD spells is het al lastiger om de tijd die de necklace geeft goed te benutten en echt veel extra damage te doen.
    Extra intell = crits = met de juiste equip enorm veel damage.

    Het is handiger om iets te hebben met intel/stam/spirit en/of constante damage bij spells dan iets tijdelijks aangezien het belangrijk is dat je mana niet te snel leegloopt.

    Je bent ook veel bezig met decursen. Met iets dat intel geeft en/of permanente damage bij spells heb je iets aan bij elke fight en boss en voor de hele duratie van het gevecht. Cooldown mag kort zijn, maar het is nog steeds een cooldown.

    Spirit is voor casters 1 van de belangrijkste dingen (al helemaal voor priests) in molten core.

    Al die DKP waard? Tja, hijs wel leuk en paars en zo :+ maar toch.
    Je mag bieden wat je wil maar derzijn gewoon betere die in MC/pvp/pve meer nut hebben.
    Voor puur pvp is die natuurlijk altijd leuk met zo'n korte cooldown.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    100 intel is 1% crit.

    In de 15 seconden die de Talisman werkt, kan ik 4 shadowbolts schieten.

    Warlocks decursen ? 8)

    Spirit belangrijk ? omg.... Warlocks hebben geen talent die mana sneller laat regeneren in combat vriend.

    Ik blijf dus bij mijn statement, je weet niets van warlocks. :p
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Crit zit ook op items apart. 2% zelfs soms
    Decursen slaat niet op anticurse, het is een term.
    Misschien iets meer spelen.
    En spirit is handig voor elke caster nooit gezegt dat het nodig was tijdens het casten, het is voor als je mana leeg is.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Juist nu lok je alweer ruzie uit, je bent het gewoon niet met hem eens, klaar. Je hoeft er niet uren over door te zeuren en het laatste word te hebben.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    ?

    Decursen is een term inderdaad, als in Decursive addon gebruiken, wat MAGES en PRIESTS doen..........

    Spirit zorgt ervoor dat je mana sneller regent in combat, MAAR dan moet je OF 5 seconden wachten na elke cast voor de regen begint (en niemand doet dat) OF je moet een talent hebben die ervoor zorgt dat je mana sneller regenereert in combat (wat PRIESTS en MAGES dus hebben....)

    Spirit heeft geen enkel nut voor een Warlock.
     
  7. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Jeej eindelijk! :D
    Mature Black Dragon Sinew
    Binds when picked up
    Unique
    Quest Item
    Classes: Hunter
    Requires Level 60

    Nu de leaf nog ;)

    Iemand deze quest al gedaan?:+

    Edit: En idd. Spirit is verwaarloosbaar voor warlocks, voor mages en priests een must.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet iemand hoe lang het doorgaans duurt voordat een wat lager-level instance gereset wordt? Ik heb vanmiddag SM Library gedaan en ik rollde maar een 12 op de Illusionary Rod. Dus ik wil er snel weer heengaan. :p
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je een nieuwe party begint kun je gelijk weer hoor, dacht dat je nu 5 keer per uur kan resetten ofzo.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je helemaal empty bent op mana heeft spirit geen nut dus.. hmm logish :).

    Lol nee, ik lok niks uit, hij springt er tegenin :+, ik corrigeer hem gewoon enkel op bepaalde punten.

    De-Cursen (niet decursen dus zoals ik eerder zei, haal ze altijd door elkaar) betekent ook bijvoorbeeld curse of doom(oftewel gewoon alle belangrijke spells/curses die altijd ON moeten zijn op een boss/mob, en je hebt dus ook OFF spells die gewoon NIET mogen worden gecast), die elke warlock altijd op de boss moet hebben. Graag gedaan :).
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ah dus toch. Ik zat laatst in een instance, waarvan de boss al gedood was. Nou beweerde maar 1 iemand dat hij al geweest was, maar dat zullen er wel twee zijn geweest denk ik.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis wel goed dat ze nu een instance limiet hebben maar hij had wel iets hoger mogen liggen, nu kun je zo moeilijk een rare spawn of een boss in het begin van de instance een paar keer killen.
     
  13. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Lekker dan, mijn broer koopt world of warcraft en daar zit dus ook zon guest card bij voor mij. Dus ik denk heeee das relaxed, ik installeren en na anderhalf uur komt eindelijk de account creation. Alles loopt lekker totdat............THE PAYMENT METHOD.....ik dacht dat je ook met pre-paid kaarten kon betalen nadat je guest card verlopen zou zijn. Wat krijgen we nu weer moet je verplicht een creditcard hebben voor een guestcard, lekker dan. Ik wilde over gaan op pre-paid kaarten nadat de guest card was verlopen. Kan iemand mij zeggen of het toch mogelijk is om zonder creditcard als guest een account aan te maken?
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kon je voor alles XXX invullen. En dan later weer switchen naar Pre-Paid oid.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    3 levels in 5 dagen :cool:
    Van 54 naar 55 heb ik maar 7 uur over gedaan :eek:
    Nu ga ik weer ietsje rustiger aan spelen, maar zal over iets meer dan een week toch wel level 60 zijn.
    Dan hopen dat ik bij een goede guild kan en dan kan ik gaan lamen in IF.
    Dan heb ik mijn doel bereikt :cool:
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Join de Pandas zou ik zeggen. :cool:
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm een guild joinen genaamd de panda's? Moeten ze wel allemaal limited edition hebben met de panda pet :p.

    Bij ons zit een alliance guild genaamd, GRAMMARPOLICE.
    Zo'n beetje de meest gehate alliance guild :), megagroot en heel veel groupgankers :p, naja meestal kom ik ze ieg alleen tegen en kan ik ze wel killen. Maar waar der 1 is zijn er altijd meer. :p
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  18. mars15

    mars15 Guest

    Zit er serieus over na te denken dit spel aan te schaffen ben ik dan niet veels te laat om er nog in te stromen ?
     
  19. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat valt wel mee. Er zijn altijd nog mensen die weer een nieuwe character beginnen, dus je zal niet in je eentje zijn.
     
  20. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoelen jullie juist met de instances worden gerset? de mobs respawnen toch altijd trug na paar minuten? of de bosses niet dan? heb nog nooit 2 keer na mekaar instance gedaan dermee :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina