1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zal ik je eens wat zeggen. Ik heb op level 40 pas voor het eerst een Horde uit mezelf aangevallen. O-) Ik twijfel altijd of ik als druid een bepaalde klasse wel aankan, vooral damagedealers (rogues en mages in het bijzonder. Hunters niet echt, als ik hun pet in hibernate kan stoppen). Gek genoeg vind ik warriors het makkelijkst. Maar meestal val ik de Horde alleen aan als ze mij of iemand in de buurt wat aan doen. Helaas zijn ze niet allemaal zo.
    Eeristeren heb ik als cat in stealth een minuut lang achter 2 Horde gezeten, toen ze erachter kwamen zwaaiden ze enkel. Terwijl even later een 5-man party het nodig vond om me ruw van mijn mount te stampen en met zijn vijven tegelijk mij in te maken. :{
     
  2. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat morele gedoe heb ik ook erg lang volgehouden, maar op en gegeven moment was ik het zat, en viel ik uiteindelijk inderdaad alle horde aan die ik tegen kwam. Totaal niet vanwege de honor kills, maar vanwege het feit dat als jij niet aanvalt, dan doen zij het wel.

    Het ene moment staan ze vrolijk te zwaaien, het andere moment roept hij z'n vriendje en gankt je. Ik nam geen risico's meer, gewoon aanvallen..
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever gehad dat die battlegrounds er niet waren.
    horde killen buiten battlegrounds is meer actie vind ik.. en dan verlies of win je wel iets.
    en +meer honor
    +meer experience
    +meer fun
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest zojuist iets weg brengen naar Stonetalon Peak. Kom ik een 3 man party tegen, allemaal 2 lvl's lager dan ik zelf....

    Eerst heel lang achter ze aan gezeten, op een gegeven moment gingen ze stil staan ik er omheen, frosttrap leggen. 1 loopt er door heen, tijdje vast. 1 heeft mijn pet eigenhandig afgemaakt en 1 heb ik zelf gedaan doormiddel van Stun shot + Arcade shot en Raptor Strike. Daarna de laatste ook afgemaakt....

    Wow op z'n best dan :cool:. Ik ben nogsteeds trots...... :)
     
  5. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je zeker dat die 3 niet AFK waren? :)
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er werd wel degelijk terug gevochten, ik vermoed wel dat ze al een lange dag gehad hadden....

    *inmiddels lvl 26 _O_
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    BG is no skill. Je krijgt vaak Hks terwijl iemand anders kills maakt.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Arathi Basin > All.

    3700/12000 tot revered hiero, en waarschijnlijk Blood Guard a.s. woensdag, alleen maar omdat ik AB zo leuk vind ;)
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mwoah, ik heb het nu eigenlijk wel een beetje gehad met AV.
    Moet alleen nog iets meer dan 11000 tot revered en dan nog helemaal naar exalted.
    En dat allemaal voor een wapen 8)

    Als warrior is het sowieso wel lastig eigenlijk. Als je geen eigen healer hebt ben je veeeeel te snel dood.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Agree met AB > all. Ik vind het ook echt geweldig. :) Heb nu 5000/12000 tot revered, en woensdag word ik rank 7. Helaas gaat het niet meer zo snel meer nu aangezien er weinig AB games open zijn op onze server. Wachttijd is gemiddeld 10/15 minuten. ;/

    AV is alleen leuk wanneer je in een keer door boost naar de winst. Gewoon bij opening al meteen Garrison neer halen, IB pakken etc, dan wordt het tenminste niet zo eentonig. Maarja, dat gebeurt zelden. :+
     
  11. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    FF een ontzettende noob-vraag ik maak veel screenshots in wow alleen kan ik die niet bekijken met de standaard windows viewers welk programma moet ik hiervoor hebben?? En het moet wel gratis te downloaden zijn :)
     
  12. PBB

    PBB Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal duren AV potjes een uur op onze server, horde wint dan. Laatst had de Alliance echter bijna gewonnen, ik kwam daar met een groepje mensen uit mijn guild, wij nemen stoneheart graveyard in, stormpike graveyard en daarna iceblood graveyard. Ondertussen had de alliance stormpike weer ingenomen en hadden ze relief hut al getagged.. wij komen dus met ons groepje aan, nemen frostwolf graveyard en pakken snel snowfall graveyard. Alliance begonnen al weg te gaan, want de horde zou winnen en dat hebben we gedaan ook, binnen een half uur was het afgelopen :)

    Mijn tactiek in AV is een mage/priest/warlock/rogue/druid kiezen charge, MS en dan execute en vervolgens proberen weer weg te rennen. Als ik een healer heb blijf ik gewoon staan en maak ik ze af in berserker stance. Deze tactiek werkt perfect, ben meestal 5e of hoger
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    irfanview
     
  14. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Tnx werkt perfect :D
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kill ALLE alliance die ik zie, behalve als ze echt low lvld zijn. Dan wave ik een beetje en plaag ze. Verder corpse camp ik nooit.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Woendag Rank 7 geworden :) Hebben jullie het ook dat OF de horde OF de alliance heel hard ownt? Op mijn realm is het altijd de horde :mad: nogal irritant.
    En bij mij duurt AV meestal tweeenhalfuur :eek:
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol... paar dagen trug. 4 alliance over lvl 42. Gingen Crossroads aanvallen. Ik kon ze op zeker niet aan. Hele tijd gefart en geslapt. Muhaha, echt lol gehad. hele tijd dood gaan en elke keer weer hun slappen en farten :+

    WoW voor vandaag maar opgegeven... lag was niet normaal. Had op een gegeven moment een latency van 4200:mad:
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij ons duurt het meestal 10uur :mad:
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan mijn filmpje niet saven die ik heb bewerkt in Movie Maker dus ben ff een alternatief aan het zoeken.
     
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, bij mij duren ze standaart meer dan 6 uur en horde wint inderdaad altijd. Alleen als er ontzettende n00bs in de group zitten dan willen we nog wel is een stukje terug gedreven worden. Maar uiteidenlijk winnen we toch. Ik hoop morgen seargent over te slaan :p maar denk niet dat t lukt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina