1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En dan worden geslowed zodat je van je mount afgaat en te pletter flikkert}:].
     
  2. vandaag hebben we met de guild grom'gol base camp geraid en nog een beetje bij undead city, was leuk om die hordes aan te pakken.
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het zat, vanaf nu kill ik welke Horde die ik tegen kom. Nu zeker als ze veel lager zijn dan ik ben, misschien ga ik ook wel corpse-campen en afk-hordes killen.

    Tot nu to laat ik gewoon elke Horde lopen die geen gevecht wil en veel lager is. Ik loop langs en de Horde loopt ook door, maar 10 seconden later kom ik een lvl skull tegen en 'ja hoor'... dood :{. Ik probeer nog /dance te typen, misschien dat mijn M Jackson dance hem overtuigd mij gewoon te laten door lopen.

    Daarnaast, ik loop rond Booty Bay rond om quests te voltooien, kom een undead rogue tegen van mijn level. Hij heeft aggro van enkele beesten, dus die laat ik rustig uitvechten, ik laat hem zelfs bij healen om hem daarna in een eerlijke gevecht te verslaan. Gankt hij me even later keihard terug, met hulp van een lvl skull. En hij wacht me daarna zelfs nog op ook al ik weer levend ben..... :{

    Ja, I know, het spel draait helemaal om deze rivaliteit, maar je moet het wel leuk houden :cool:.

    Dus, alle low-hordes op Haumarush, be warned :+
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Kassa voor Blizzard

    Mensen moeten vanaf maart 2005 betalen voor World of Warcraft. Even een rekensommetje voor mensen die zullen blijven spelen t/m de nieuwe expansion pack en al vanaf dag één actief zijn:

    Maart 2005 t/m +/- November 2006* = 20 maanden
    Iedere maand spelen kost ongeveer 12.50 euro x 20 = 250 euro
    Gezien je een gratis maand krijgt bij de aanschaf van het spel en dat in het expansion wellicht ook het geval is haal ik er twee maanden vanaf = 25 euro
    World of Warcraft kost 45 euro
    Het expansion pack zal waarschijnlijk 30 euro gaan kosten**

    250 + 45 + 30 - 25 = 300 euro

    Zijn er op dit forum mensen die overwegen zoveel geld uit te geven aan één spel?

    *Release is nog niet zeker voor het expansion, maar meerdere bronnen vermelden dat het spel waarschijnlijk eind 2006 zal verschijnen.
    **Gebaseerd op de prijs van eerder uitgebrachte expansionpacks van Blizzard.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ik het tot die tijd nog steeds even boeiend vind om te spelen als dat ik het afgelopen jaar heb gedaan dan zeker wel. :) Maarja, het blijft veel echter gezien wat je ervoor terug krijgt is het dat wel min of meer waard imo. En er zijn maar weinig games die mij hetzelfde plezier kunnen geven (toevallig alleen Blizzard games).
     
  7. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Omg wanneer is Netherwind Regalia aan de beurt :'-(
    Die ziet er zo....gewoon uit
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    Gameproducent beschuldigd van installeren spyware

    Uitgegeven: 31 oktober 2005 10:43
    Laatst gewijzigd: 31 oktober 2005 10:45

    AMSTERDAM - Gameproducent Blizzard Entertainment is beschuldigd wegens het installeren van spyware bij ruim vier miljoen World of Warcraft-spelers, zo meldt de BBC maandag. Gamers van het populaire spel moeten een 'anti cheat'-programma, genaamd The Warden, downloaden om World of Warcraft te kunnen spelen.

    Software-ontwikkelaar Greg Hoglund ontrafelde de code van deze software en kwam erachter dat het stukje software ook andere programma's en e-mails in de pc scant. "Ik zag dat de software ook mailgegevens verzamelde van mensen met wie ik op dat moment aan het msn'en was. Tevens zag ik ook dat het programma verschillende url's van websites die ik open had staan verzamelde."


    Hoglund waarschuwt dat deze gegevens fraude gevoelig kunnen zijn: "In sommige url's kunnen creditcardgegevens staan van de gebruiker." De digitale burgerbeweging Electronic Frontier Foundation (EFF) heeft 'The Warden' inmiddels op zijn spyware-lijst gezet onder de titel: "een massale inbreuk van de privacy".

    Blizzard Games zegt echter niets met de verzamelde informatie te doen. "Het programma is alleen bedoeld om valsspelers op te sporen. We verzamelen geen persoonlijke informatie van de gebruiker".

    World of Warcraft is een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role-Playing Game), waarbij duizenden gamers tegelijk het spel kunnen spelen.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Over de expansion, er komen geen nieuwe classes, en er is nog niets bevestigd over het nieuwe Alliance ras.

    Blood Elves horen weldegelijk bij de Horde, aangezien ze net als de Forsaken outcasts zijn, en ze een bloedhekel hebben aan Night Elves.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja!

    Heeft niet iedereen een hekel aan Night Elves? ;)
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey je kwetst mijn hunter nu :'-(
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Lang bekend op het forum, het programma zoekt alleen naar foute mods/cheats e.d. Van mij mogen ze, ik heb niks te verbergen, ze moeten alleen niet een account gaan sluiten door een "foute" macro/mod, eerst waarschuwen dat die fout is en daarna pas actie ondernemen.
    Lucca was je naam ff kijken wanneer ik je tegenkom :cool:
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Blijft een twist punt. Ze horen in principe nergens meer bij imo. Maar er zijn argumenten voor een alliance met de horde, en er zijn argumenten voor met Alliance, en voor beide zijn er ook weer genoeg tegen. :)
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet bang te zijn dat ik je kill met mijn lvl 33 character hoor :cool:.

    Luccaa is het overigens ;)
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ze horen in principe nergens bij, net als de Forsaken, maar aangezien de Blood Elves waarschijnlijk nog meer evil zijn dan de Forsaken, lijkt Horde me de enige oplossing ;)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben bang dat je nu op de Corpse Camp list van Tco staat die molt namelijk alles wat beweegt :)

    Krijgen jullie zowel NE als BE en dan krijgen wij de UD terug :) (Unforsaken)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Echter is het volgens het verhaal niet helemaal duidelijk of Horde nou evil is of niet; geloof dat humans ook niet al te lief zijn geweest in het verleden. :+
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee dat is ook zo, er is niet echt een duidelijke good & evil kant, maar de Horde is wel degene die als eerste een zooitje outcasts als de BE binnen zouden halen, dat hebben ze ook bij de Forsaken gedaan zodat Thrall ze wat beter in de gaten kon houden.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar je hebt gelijk wat betreft de outcasts, Blood Elves passen zeker in het straatje van de Forsaken.
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de stats op de endgame lvl 70 sets. Wil wel is weten of huidige Tier 2 gear nog steeds goed is op lvl 70.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat zo iets wordt als wat nu Maraudon equiptment is op lvl 60, goed maar er is beter dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina