1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Was al aardig ver in AV.. was net honored geworden.. Maar sinds dat AB online is kan je niet meer in AV... de hele AV instance werkt gewoon niet (op onze server iig)

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    AB is nu nieuwe maar zal later nog wel wat terug vallen, mensen zullen dan weer naar AV gaan, WSG rewards zuigen big time en av is nog steeds de bomb vind ik :cool:.
    Toch die massive fights, het grotere doel er achter, de graveyards veroveren enzo.
    Als de server wat langer bestaat krijg je vanzelf meer tactiek.

Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Mja we zijn geowned door Magmadar. :p Daarna dropte de Lawbringer Belt en ik heb hem helaas niet gewonnen. :/

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    En aangezien je het zonder gamecard (of cc) die gratis maand niet eens kan spelen helemaal ja :+

trouwens al 3 dagen geen wow meer gespeelt, sociale leven vecht terug....must...resist

Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag Devout Crown, Devout Belt, heel veel g, Dreadmist Bracers en Dreadmist uhww hands volgens mij gehaald. Ben nu erg moe en ga slapen. Slaap lekker. :cool:

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus lucky !@#$%^&.

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja magmadar in frenzy is niet te houden als je niet minstens 2 hunters hebt met tranqshot.

lekkere drop gehad vandaag na een x aantal uur farmen.
    http://www.thottbot.com/?i=37299 en dat geeft daarna http://www.thottbot.com/?i=37470

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Te lucky! Ik krijg de blauwe nog wel een keer van Azuregos, heb de zwarte al ;)

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ja op stormreaver worden de outdoor bosses door horde bezeten zeg maar, dus de enige kans voor mij was om deze te gaan farmen in winterspring ik ben zo blij xD

10. DonScorpion

DonScorpion Guest

Vraagje: Kan je je character ook online zien? Op de website van blizzard bijv. Net als dat je accounts kunt bekijken bij warcraft 3 the frozen throne.

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ik was erbij vergeten te zeggen dat ik ook nog de recipe voor major mana potion heb gewonnen. :cool:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja is mogelijk alleen weet ik niet precies hoe. Er zijn van die sites waar je een char kunt aanmelden en dat dan kunt zien.

13. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, hoeveel heb je er wel niet moeten killen man? :+

14. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    tja ik heb er minstens 12 uur gefarmed, dus het was nog geluk :)

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    lvl 57 geworden, snel in EPL quests doen, 58 worden en instances raiden voor exp/drops.

16. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik doen tegen die spell waardoor ik wegren met een doodshoofd boven me. Als iemand dat steeds bij mij doet en dan op afstand op me gaat schieten, kan ik natuurlijk nooit winnen.

EDIT: Een lvl 36 wacht tot ik in gevecht ben met een npc voor een quest. Als ik nog maar 50 % health over heb, laat ie me wegrennen (doodshoofd boven me) begint op me te schieten en ik ben dood. Ik ben lvl 40, dus daar baal ik best van.

Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  17. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Class?

18. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben night elf rogue en wat die andere was weet ik niet.

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    De NPC gebruikt dus Fear zodat je een bepaalde tijd niets kan doen en wegrent, ik weet niet 1,2,3 hoe ik dat met een rogue zou doen, het beste lijkt me om de Corporal Trinket te halen 8).

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah dat is denk ik geen optie. Ik zou die quest laten voor wat het is en op een later lvl terug komen of vragen of iemand je wil helpen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina