1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Tegenstand is mooi ja. Zoals je weet als mega-allesweter is er in oggrimar zoiezo al veel horde en zijn er binnen no-time ontzettend veel horde. Maar opgewacht worden bij de poort is nou niet echt een aanval met verassings element waar je wel op moet hopen aangezien je anders amper voorbij de poort komt :). En ik picknick liever niet in een gehucht dat naar horde stinkt :p
     
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach ja tenzij je met een georganiseerde guild raid gaat kom je toch nooit ver tegen thrall, 90% van de lvl 60's heeft hun HS toch wel in OG en zodra het bekend is dat er veel Alliance zijn die zo dood of de server chrasht.
     
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk in de volgende patch komen er auction houses in stormwind en darnassus die met elkaar gelinkt zullen worden, hier zat ik eigelijk wel een beetje op te wachten. + nog eens 2 nieuwe instances
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, eentje is toch een soort Zul'Gurub en 20 man. En de andere is 40 man raid en "nog" moeilijker als BWL? Als dat zou is, welke items droppen daar dan wel niet :9
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zijn allebij raid instances in Silithus, echter op de site staat dat je er eerst een groot wereld event voor moet afronden wil je naar binnen kunnen gaan.
    Ik vraag me dus ook een beetje af wat voor items ze daar wel niet in hemelsnaam willen laten droppen. :)
     
  6. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hele goeie? :+
     
  7. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die instances zijn toch achter de muur in silithus?
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een keer bij azuregos, toen er opeens 3 volle ally raids aankwamen. Er waren op dat moment al ongeveer 150 horde die stonden te wachten op een kans om azu te pakken. Dat was zoo ziek he. 15 zag ik niets en dan was ik weer dood. En ik heb nog wel 1 gig geheugen :p. Maar was wel ziek om een heel landschap vol rode namen te zien opeens.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    AoE FTW
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Gingen we eindelijk met de guild ZG runnen, eigenlijk gister al maar helaas moest het worden uitgesteld naar vandaag. Kan helaas niet mee aangezien ik maar anderhalf uur de tijd had (heb een verjaardag ^^). Baal als een stekker, mocht dan nog wel 1.5 uur mee, maar kreeg ik lasts van disconnects. Na 2 keer (+ in de 7 min que gezeten te hebben 2 keer dus), heb ik maar gezegt dat ze beter zonder me kunnen gaan. Baal dus behoorlijk nu. :mad:
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    down ^^ broodlord is neer.
     
  12. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Paar dagen geleden ben ik met wat guild mate over de muur in silithus gegaan.. Hier hebben ze echter bijna alles wegegehaald.. op de minimap zie je wel enorme temples enzo staan maar op je beeld staan er dan grote open vlaktes..

    Zit ook een enorme hive.. Hier ben ik ook in geweest.. er zaten alleen geen mobs meer..


    Om de gate echter te openen moeten de horde en alliance op de server samen werken.. Doen ze dit niet dan gaat de gate nog wel vanzelf open, maar dit is pas 3 weken later..
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan maar 3 weken wachten, maar ik ga zeker niet samenwerking met de stinkende Hordes ;)
     
  14. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Die haat tussen de factions is wel zó jammer. Het zou juist heel mooi zijn als er met samenwerking idd een instance geopend kan worden.

    @ Orcrist, achja, dan ga je gewoon de volgende keer mee... Het zal héus niet de láaste keer zijn..
     
  15. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmm.. bij ons op bladefist haten de horde en alliance elkaar ook.. behalve in silithus.. ik grind hier al 2 weken voor reputation om raid bossen voor de guild te summonen en ben nog nooit aangevallen door een horde.. Je kan daar rustig questen.. horde laat alliance met rust, alliance laat horde met rust..
    En ja, het een gewone pvp server
     
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor even offtopic:

    ik heb WOW een tijdje niet gespeeld maar wil weer een gamecard halen, weet iemand of Intertoys ze verkoopt?... ik kan op hun site namelijk niks vinden ..

    dank je en nogmaals excuses:)
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij ons is het sinds de release van de vernieuwde Silithus er ook erg rustig tussen de factions. Denk dat iedereen zoiets heeft dat we daar gewoon rustig ons PvE ding willen doen en als er eenmaal een PvP strijd aan de gang is het een stuk moeilijker wordt om je quests en rep te krijgen.
     
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze wel gamecards bij intertoys. De laatste tijd zijn ze alleen weer erg slecht verkrijgbaar, weet niet of dat nog steeds zo is.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie koopt er tegenwoordig nog bij intersjit? :/

    www.gcshop.nl FTW

    World of Warcraft: Prepaid Game Card (60 Dagen)

    Platform: PC CD-Rom
    Genre: Role playing
    Ontwikkelaar: Blizzard
    Adviesprijs: € 29,99
    GC Shop Prijs: € 25,00
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Eindelijk lvl 56, Arcane Brilliance nu. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina