1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 3 maanden erbij gekocht. Kan nu tot 22 februari spelen. Zal wel moeilijk worden met de 360 erbij;)
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Paladin 1.9 Talents bekend

    De 1.9 talent "improvements" voor de paladin zijn bekend. Klik hier om ze te zien.

    Wat er is veranderd? Uhm... weinig. Is dit nu echt het beste wat jullie kunnen doen Blizzard? Hunters en druids kregen een hele remake en paladins was hetzelfde beloofd. Er is weinig van waargemaakt.

    *zucht*

    Mooi om te zien dat iedereen op het Amerikaanse forum helemaal over zijn zeik gaat. Hier één van de betere posts.
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Gisteren op lvl 54 lbrs gedaan. Ging prima aangezien er ook nog een lvl 60 priest meeging. Geen mob geaggrod btw. Helaas peerde de priest m toen we bij mother smolderweb aankwamen (wildheart boots).

    Vrijdag ga ik weer met mn mage grinden. Op lvl 54 deed ik dat samen met een priest in WPL op het 2e veldje geloof ik. We haalden makkelijk 100k xp/uur. Nu ben ik lvl 55 en zijn sommige mobs van dat veldje intussen groen (paar lvls lager dus). Waar kan ik nu het beste gaan grinden? Kheb het 3e en 4e veldje in WPL wel geprobeerd maar daar zitten allemaal iritante mobs, makkelijkste is gewoon melee-only mobs. Iemand suggesties?
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voorlopig wel. En 360 is meer dan 1 game en misschien komt WoW daar ook nog op uit. Denk dat ik weer een paar maanden FFXI ga spelen.

    Jah paar nieuwe talent. Wat kunnen we nu tanken omdat seal of fury meer agro brengt? Ja op 1 mob kun je dan tanken, maar nog steeds niet in een instance. Heal Blizz speelt Shaman en daarom mag de Paladin niet te sterk worden.....beetje zielig :mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    100k per uur lijkt me wat veel. Heb met dezelfde methode misschien de helft gehaald. Maar iig, WPL in het noorden. Voorbij die poort met elite scarlets kun je mooi AoE grinden tegen non elites 55-58 zoiets.

    En dat is een argumentloze opmerking. Want het slaat echt nergens op. Zeg dan gewoon dat blizzard geen idee heeft waar ze mee bezig zijn :+ Dat klopt namelijk wel :). (Denk dan aan, lekkermaken met een expension pack die pas over een jaartje uitkomt e.d.)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  6. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijterwt, bij Sorrow Hill grinden zonder priest, is meer xp en zeer makkelijk, misschien moet je eerst 55 worden maar je kan het nu al uitproberen.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk is Sorrow Hill vanaf level 52. En aangezien je daar altijd zwaar gegankt word, kan je beter op de farms.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat was ook een statement om dat aan te duiden omdat iedereen dat altijd zegt ;)
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    MIJN NIEUWE MOUNT!!!!!

    Tot zienz Fat Bubba

    WELKOM SPEEDY FLUFFY THE DEVOURER :cool:

    [​IMG]

    Dat is dus exalted AV :cool:.

    _O__O__O_NIEUWE TOTEM _O__O__O_

    New Spell - Tranquil Air Totem. Creates a totem that reduces the threat caused by nearby party members by 20%.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    rested is makkelijk 100k/uur. Pull 10 mobs -> AOE -> 10*600xp. Kan nu denk ik wel over de 100k halen aangezien ik nu chrystal water kan drinken.
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zelf 57 en bijna 58, maar heb nu 2 geweldige items die ik pas kan dragen op 58. 8) (Toch Pim?)

    Heb trouwens al veel UBRS runs gedaan en dat gaat prima hoor, mensen klagen altijd dat je dan nog te laag bent.


    Nog bedankt pim voor het redden van de party bij de Baron run. (K)
     
  12. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Rested is een ander verhaal. Dat zei je namelijk niet. Maar idd, 100k/uur is wel te doen als je rested bent ja :).

    Nou, voor zover ik weet was het tussen de horde en alliance duidelijk dat Sorrow hill voor alliance was en de farms voor de horde. Want als je als horde naar sorrow gaat word je geganked, en andersom ook.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat verschilt dus helemaal per server. Op Bloodscalp word je zowel op de farms als op sorrow hill geganked als alliance zijnde.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Op stormreaver is het zo dat level 60 horde ally ganked, en dat questende horde of expende horde gewoon ally met rust laat. Ik geloof dat het andersom ook zo is.
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje ben net begonnen, en ben bezig met de quest dat je princess pig moet vermoorden. Nu kan ik de princess niet vinden, weet iemand waar zei is?

    alvast bedankt
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    www.thottbot.com

    Ik ben EINDELIJK Legionnaire geworden, en heb nu mijn 4/6 Champion's Threads binnen. _O_
     
  17. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    /me is rank 8 geworden

    +15% speed increase in animal forms ftw \0/ In travelform rent een gewone mount nu nog maar 5% sneller dan ik.:D
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Even de questlog lezen. Princess zit op de boerderij in het oosten van waar je de quest gekregen hebt.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hm vraag me af, als je nu minor speed enchant op je boots doet merk je dat dan ook nog in animal forms? In dat geval ren je dus sneller dan een mount in travel form.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Orcrist, helemaal niet zenuwachtig voor je bruiloft van morgen? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina