1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je bent level 40. Hoe komt het dat je niet weet wat fear is? Ik bedoel, level 40.. dan heb je toch al het 1 en het ander aan pvp-ervaring. Vooral als rogue :). En als je nog weinig ervaring ermee hebt, raadt ik je aan om ervaring op te doen. Ik vind zelf de rogue 1 van de leukste, spannendste pvp classes :+

En dat hij je aanvalt terwijl je half dood bent en met een mob bezig bent.. tja, groot gelijk heeft hij. Rogues staan bekend om die speelwijze. Dan is het beter om de rogue voor te zijn (in zijn geval)

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je had gewoon undead moeten zijn :cool:.

Maar je trinket halen is heel makkelijk, rank 1 tot 4 kun je makkelijk halen beneden de lvl 40-50, hogere ranks 50-60.
    Je trinket krijg je op rank 2.

Ben lvl 57 wou eerst 58 worden dan instances gaan raiden krijg ik een strat invite, gaan we met 9 gasten strat scarlet raiden, enige shaman, geen hunter;

Gift of the Elven Magi
    Binds when picked up
    One-Hand Dagger
    43 - 81 Damage Speed 1.50
    (41.3 damage per second)
    +5 Stamina
    +10 Intellect
    +6 Spirit
    Durability 65 / 65
    Requires Level 58
    dropped en gekregen :cool:

Toen gehearth naar ogri, gelijk een invite naar scholomance, 1 warrior, 2 priests 1 druid en nog wat gastjes, weer enige shaman geen hunter :);

Bone Golem Shoulders
    Binds when picked up
    Shoulder Mail
    274 Armor
    +19 Agility
    +9 Stamina
    +9 Intellect
    Durability 70 / 70
    Requires Level 57

Beaststalker's Cap

Binds when picked up
    Head Mail
    297 Armor
    +20 Agility
    +20 Stamina
    +10 Intellect
    +6 Spirit
    Durability 70 / 70
    Requires Level 57

Axe of the Deep Woods
    Binds when equipped
    Main Hand Axe
    78 - 146 Damage Speed 2.70
    (41.5 damage per second)
    Durability 105 / 105
    Requires Level 52
    Chance on hit: Blasts a target for 90 to 126 Nature damage.

edit; me spoiler tags doen ut niet meer :mad:.

Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag ZG gedaan met de guild, het ging uitstekend. Bloodlord was wel lastig totdat onze leader een nieuwe tactiek had. Op een rijtje staan en meleers hem aanvallen en de anderen blijven hun healen. Er is toen geen één doodgegaan. :)

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet wel wat fear is, maar ik weet niet wat ik er tegen kan doen. En ja, ik kwam ff niet op de naam van de spell. Ik ken die spell niet zelf doen, dus dan hou ik me er ook niet zo mee bezig (namen enzo).
    Niet iedere rogue gebuikt de zelfde speelwijze, maar dan zal ik dat voortaan toch maar zo gaan doen (wil ik zelf niet het loodje leggen).
    En ik heb idd weinig ervaring met pvp, maar dat is toch geen probleem? Ik vind het gewoon leuker om te questen en als ik dan een echt hoge lvl heb, ga ik wel pvp doen.

Het gaat niet om een npc die die spell doet, maar om een player, die wacht tot ik een stuk health kwijt ben voordat ie me aanvalt.

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    @Tco: grats met je drops man, erg lekker!

@ Vinnie: Ik begrijp je niet helemaal..je vecht dus met een mob er komt een player langs (warlock waarschijnlijk) hij doet fear en je bent dood. Of bedoel je het anders?

Als je weet dat hij op je wacht, vanish je toch gewoon? (als hij eerst DoTs doet, heb je wel een probleem. Je kan dan wel vanish doen, blind player.)

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Warlocks, normaal zou een rogue niet zo'n problemen met een lock moeten hebben. Hij gooit wat dots op je en feared je en gooit dan wat shadow bolts, maar jij zou makkelijk in staat moeten zijn om hem te stunnen + ambush lijkt mij O-) Ik weet het ook niet zeker omdat ik alleen een rogue van iets van lvl 25 heb :p

Ennuh TCO, Jij hebt geluk gek;) Grats btw:)

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Level 56 :cool:

Morgen eindelijk BRD doen en nog 1keer Sunken.
    lvl 60 here I come :+

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Brd vind ik net zo hard zuigen, blij dat ik die niet hoef te doen voor drops, niet veel goede drops anyway, alleen emperor een paar.
    Misschien sunken nog een keer doen voor crest of supremacy.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helaas moet ik die helemaal doen om bij de Mining trainer te komen.

@Vinnie78: ik zou Scrolling Combat Text mod downloaden dan komen de texten van de spells die er op jou gecast worden in het scherm te staan tevens komen er ook de effecten te staan zoals Stun, Rend, Bleed etc...

10. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik leg het misschien niet duidlijk uit. Ik ben met een mob aan het vechten. Ik maak dat af en heb nog maar +- 50 % van m'n health. Dan doet iemand op redelijke afstand fear en gaat dan op me schieten (met wat dan ook). Ik ben dus niet in staat om bij hem in de buurt te komen want hij rent van me af. Voordat ik van m'n fear afben heeft ie me gedood. Vanish heeft een cooldown van 5 min. en ik had hem dus al eerder gebruikt.

EDIT: Maar het maakt voor de rest ook niks uit, Beyond The Grave heeft gelijk, ik moet gewoon wat meer ervaring opdoen met pvp.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zodra je meer ervaring met pvp hebt kijk je elke 5 seconden achter je. Letterlijk.
    Zodra er een vijand aankomt vanish je direct, later kun je preparation nemen zodat je 2 keer kunt vanishen, zodra je je trinket hebt ben je er ook beter tegen beschermd en natuurlijk hogere resistances met betere armor op hogere lvls, sprint helpt ook goed.

12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je meer pvp doet WEET je waar je vijanden kan verwachten en ga je niet elke 5 seconden achter je kijken. Letterlijk. :+

Althans, ik ken echt NIEMAND die zo speelt. Want in mijn ogen slaat dat ook nergens op. So what als je ff niet als eerste aanvalt, winnen is in de meeste gevallen toch wel mogelijk. En als je toch zo'n angsthaas bent, kun je beter constant in stealth lopen. Die mensen zijn er ook. |:-

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Haha! Ik kwam gisteren dus een gast tegen die ALLES liep (niet rennen dus). Hij was level 30 en had tot nu toe ALLES gelopen 8)

Wat een held is het toch _O_ 8)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Staat het niet automatisch op rennen dan?

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Jawel, maar hij vond dat leuk :+

16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Valt er met mining veel gold te verdienen (AH). Of kan ik mining beter droppen voor herbalism?

17. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Mining verdient meer dan herbalism geloof ik, in ieder geval wel op elke server waar ik tot nu toe gespeeld heb.

18. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Fadeleaf verkoop toch wel aardig, 12g per stock.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dark Iron Bars zijn 140g per stock ;)

20. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Arcanite bars zijn 25g / bar :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.