1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    En arcanite is gewoon te minen? :confused:
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Mining verkoopt beter omdat daar meer vraag naar is.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Oei, moet fire res gear gaan verzamelen tot 125 unbuffed, dat wordt VEEL farmen :mad:
     
  4. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook bezig met het verzamelen van verschillende armor sets met MC e.d. in het vooruitzicht. Ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik volledig in Protection ga met mijn talents. Of dat ik slechts de eerste belangrijke talents uit die tree neem, en voor de rest de MS built aanhoud.
    Mijn Huidige Warrior Built

    Ow, voor informatie over welke gear en dergelijke je het best kunt gaan zoeken voor jouw specifieke class kun je op deze site kijken, daar staan een heel overzichtelijke lijst met Fire-res/Tank/Instance Gear etc. etc. voor elke class. Erg handig!
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat ligt er natuurlijk maar net aan welke rol je gaat vervullen in je raid-groepen naar de instances. De Main tank is natuurlijk vol protection-specced. En logischerwijs als je damagedealer/secondary tank bent kun je een hoop in arms/fury smijten.

    Ik heb nu dit:
    23/0/23 Moet zeggen dat ik aardig wat damage doe in vergelijking met rogues/mages dus het zit wel goed :), verder kan ik ook genoeg hebben om te tanken ;)
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kwam daarnet iemand tegen met een práchtige staf. Ik inspecten, bleek het gewoon de Grand Marshal's Stave te zijn. :cool: Wat een bloedmooi ding. De eigenaar is helaas in rank gezakt, maar had wel een aantal delen van de epic marshal gear, en die staff natuurlijk, eraan over gehouden.

    [​IMG]

    _O_
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt WoW binnen, ik heb er zin in :cool:
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zodra je rank 14 hebt stop je direct met 24/7 pvpen aangezien het geen zin meer heeft behalve voor reputation natuurlijk bij de BG's.
     
  9. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Om alvast de vragen, wat op welke server moet ik gaan doen?

    Player versus player lijkt me het leukst, maar ik wil wel gewoon quests kunnen doen....

    Ik zag ook al dat iedereen op de Stormreaver server zat. Ik word in ieder geval een Night Elf, Hunter of Rogue.
     
  10. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    word horde op lightningsblade en ik kan je in een leuke nederlandse guild krijgen. tis een nieuwe server dus nier heel veel lvl 60 enzo zoals stormreaver. maarja jij moet beslissen ;)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die gast had ik ook gezien, man wat een Uberstaff was dat zeg! :eek:
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zolang je maar geen alliance wordt op mijn server!
    Ga maar ergens ander lamen met je NE :p, van die weerzinwekkende wezens hebben we er al genoeg :).
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Kom maar op stormreaver inderdaad :)
    Behoorlijk wat van het forum die je altijd wel winnen/kunnen helpen als ze tijd hebben ;)

    Moet je wel lief doen natuurlijk :p


    Edit: En questen kun je op elke server, je zal moeten zelfs.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Lief doen? ... *aait :+

    Waar zitten de meeste xbw'ers? Stormreaver... dan ga ik daar heen.

    Ik heb er gewoon nu al zin in. :)
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij heeft complete rank 14 gear, beetje jammer dat hij helaas is gestopt met PvP om zich volledig te focussen op PvE. :)

    @Tco - niet geheel waar, onze huidige Field Marshal wilt een paar weken zijn rank behouden. Heb ik ook iets meer respect voor, gewoon door blijven PvPen. :cool:

    @Lucca - meeste xbwers vind je idd op Stormreaver aan alliance kant. Is ook een hele leuke server. :cool:
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb eigenlijk helemaal geen respect voor rank 14 spelers, dat zijn gewoon mensen met veel te veel vrije tijd, en niets anders.

    En een caster gaat normaal gesproken maar tot rank 13, die laatste stap naar 14 is te groot en die staff niet goed genoeg om daar ook nog weken voor te PvPen, maar dat is mijn mening :)
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    TRalala, level 57 8)

    Gisteren 190k gehaald in 8 uur :p (Volgens mij ga ik nog sneller dan TCO 8))

    Sunken run, en een BRD run die niet afgemaakt is.
    Daarbij ook nog een begin gemaakt aan mijn valor set en chest en boots gekocht van de imperial plate set. Dan nog een nieuw schild en ik lijk klaar te zijn voor level 60 met deze armor die ik heb.
    Nu nog een goede guild :+
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Rank 14 kan je redelijk gemakkelijk halen zonder dagelijks in BG's te zitten. Als je 100k per week haalt dan zak je nooit in rank en stijg je alleen maar, helemaal tot Rank 14 zelfs. (ok tenzij je het niet niet treft en er een Field Marshal 24/7 nadat hij rank 14 behaalde blijft spelen).

    Over deze caster nog; die was rank 14 geworden nadat het honor systeem net was ingevoert. Hij PvPde toen 24/7 bij Tarren Mill en was geloof ik binnen 3 weken al rank 11. Echter na BG's heeft hij geen Rank 14 meer gehaald. :)
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    100k per week ? Pfff, dan ben je bij ons net Blood Guard denk ik.

    300k per week, en dat voor een maandje of 3, dan zit je waarschijnlijk op rank 14 op onze server.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is het voordeel van alliance spelen tegenover veel te sterk hordes die met veel guilds vaak AB runnen. :cool: Ik denk dat hetzelfde voor horde side op onze server geldt, ook iets van 300k per week.
    Ik hoorde btw wel van iemand dat na patch 1.8 het makkelijker wordt om rank 12 te behalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina