1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Klopt ja, er komen meer plaatsen vrij voor de hogere ranks, hopelijk kan ik dan ook richting Legionnaire (rank 10) komen zonder 7 avonden per week BGs te doen :)

2. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Lol die chidori is echt een gek wijf volgens mij. Ze schijnt gewoon echt 6-7 maanden gewoon echt NON STOP gespeeld te hebben. Dan ben je het wel ff kwijt dacht ik zo.

3. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    @Lucca Stormreaver is een hele leuke server maar ik zou toch naar een nieuwere server gaan bv. Lightnings Blade of Nordrassil omdat op een oude server zoals Stormreaver zit het al vol met lvl 60 characters met full epic gear, is het bijna onmogelijk om in een goeie guild te komen en lastig om groups voor low lvl instances te vinden. Maar de keuze is natuurlijk aan jou :)

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog aan het rondkijken....

Misschien dat ik later, als ik wat bekender ben met het spel, Stormreaver join, dan kan ik sneller lvl'en.

Maar ik weet nog bar weinig van het spel, vanavond of morgenmiddag begin ik eraan.

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Geloof Noedel nou maar, je kunt beter op een nieuwe server beginnen, en daar blijven, vrienden maak je toch wel.

Op een server waar iedereen al in Molten Core/BWL enzo zit, heb je als newbie weinig te zoeken, als je dan low-level quests gaat doen met anderen, zijn dat vaak alts en word je bij foutjes gelijk afgemaakt. (Verbaal)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat een hele goede zet van Blizzard; maakt het PvPen ook wat toegankelijker voor mensen die nog een real life leven hebben en niet met epic gear en 1337 guild 24/7 BG's lopen te farmen. :cool:

@Beyond the Grave - Klopt redelijk ja, iedere keer wanneer ik logde kwam ik haar wel tegen. Was ook de eerste met de epic PvP mount (binnen 3 weken al 8)).

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben gelijk, Stormreaver is leuke server maar er zitten weinig nieuwe characters op, niet echt heel leuk :)

8. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Yes eindelijk level 40 geworden, kan ik mooi een mount kopen:)
    Oh nee.............heb nog veels te weinig geld:'-( :'-(

pff..waarom zijn die krengen zo duur en waarom zijn ze niet tweedehands te verkrijgen?:D :+ :+

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoeveel G heb je McKnight? Ik zit nu op 62G. De laatste 30G gingen zo snel, ik denk dat ik rond level 40 wel aardig in de buurt kan komen van de 90G.

10. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    damn.............heb nou pas 20g.:eek:
    Mischien moet ik maar van profession veranderen, heb op dit moment skin/leath.

11. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    hmm Giel, die naam ga ik ff onthouden hehe. Kom je veel in Stranglethorn Vale?

Edit: Is nu nog wel een beetje laat om van profession te verwisselen, of je moet zin hebben om in low level gebieden op zoek te gaan naar veins/herbs :)

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  12. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook skinning/leatherworking en verdien wel aardig wat poen ermee hoor, ben nu zo goed als lvl 39 en heb 60 g, heb wel veel aan training enzo besteed

13. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nou voornamelijk veel [Heavy Leather] aan het verkopen in AH, begint wel aardig binnen te stromen.

By the way:
    Is op jullie server ook zo, dat ze voor sommige spullen in IF absurd hoge prijs ervoor vragen?
    een voorbeeld:
    Gisteren was ik op zoek naar [Light Hide], op een gegeven moment werd mij 5 stuks aangeboden voor +1g:eek:, die heb ik dus "vriendelijk" afgewezen.
    Na een een paar uur heb ik dan toch mijn [light Hide] kunnen kopen voor 50s (10 stuks):)

14. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan de helft dat op AH staat wordt niet eens verkocht volgens mij.. Nooit toegeven aan die hoge prijzen zou ik zeggen :) Dan worden ze in de toekomst alleen nog maar hoger..

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mensen die de spullen snel en hard nodig hebben zijn soms wel bereid om zo'n hoge prijs te betalen hoor. Laatst 10 silver bars voor 2g verkocht, terwijl 1 bar maar 4s als vendor is. :)

16. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, de nieuwe patch gaat morgen on-line:D Heb er zin in:9

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet meer, ik heb er nog een aantal quests open staan. Maar daar kom ik voor terug als ik wat hoger level ben.

Ik ben nu skinning/mining, vooral met mining stroomt het geld binnen. 20 Tin Bar al voor 1G40 ongeveer. Om de een of andere reden worden de laatste dagen maar weinig leather en bars aangeboden op de AH en ligt de prijs wat hoger dan ik gewend ben. Mooi voor mij. }:]

edit: Onthouden, ik dacht dat is mooi. Maar ik zie nu pas dat je een Troll bent. :+ Dan zal ik maar op mijn hoede zijn.

18. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, en dat is ook precies wat ik bedoel :) Daarom raadde ik het af om zelf van dat soort inkopen te doen, omdat de prijzen er op lange termijn alleen maar hoger op worden.

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    zker weten? das wel snel 8)

20. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het idd ook net. Oh noes! Dat betekent waarschijnlijk weer gezeik en gekloot met addons die niet gaan werken, vorige patch was in dat opzicht een nachtmerrie.:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina