1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    gebruik wowtoc, meeste al dan niet alle addons blijven dan werken, degene die niet werken ff paar dagen uitzetten.

    Eindelijk lvl 58, kan me Elven mage dagger gebruiken en nieuwe frostshock :cool:.
     
  2. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    mn nieuwe robe, lvl 24, van de eindbaas in SFK

    deze dus
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Servers down.

    Ben benieuwd of alles morgen weer normaal werkt. Hoop het wel, ik moet 180k halen :+
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben maar naar Holy gespecced, al is Shadow 10 keer leuker om te spelen. :mad:

    Ik heb nu @ 58 de key voor Onyxia en Molten Core ik zou ze dus vanavond al kunnen doen. :+


    Ik ga lekker levellen in DM vanaf nu, DM heeft onderschatte drops en je bent niet in een raid, dus levellen gaat snel. (Aangezien ik niet meer shadow ben kan ik niet meer grinden :mad:)

    Vanmiddag maar even 59 halen om vrijdag 60 te dingen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    [​IMG]

    Ik dacht die Hunter even te helpen.....
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Vandaag dus nieuwe druid talents. Ik zat te denken aan een feral build dit keer (vooral voor de catform). Het solo'en gaat me met mn restoration druid nu toch echt te langzaam. Enkele punten in restoration is geen probleem maar wil toch het grootste deel in feral hebben. Zelf kom ik er niet helemaal uit. Iemand suggesties?
    http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/druids2/talents.html
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gforce, dat is wel ERG ONMOGELIJK zieke damage. Dat moet je wel gefaked hebben. 25k dmg? Dat is echt onmogelijk veel.

    @ Greenbean, toffe robe he? Heb em zelf ook een hele tijd gebruikt. Erg leuke stats voor dat level :).
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat vond ik dus ook. Die gast loopt ergens in Burning Steppes rond en hij was maar lvl60 elite. Ik zag dat de Hunter er in gevecht mee was dus wilde ik helpen. Ik sloeg hem 1x en er kwam meteen een Nova uit hem waardoor ik deze damage kreeg. De Hunter was wel boos want hij spawnt maar 1x per 3 uur zei hij en hij wilde hem mollen. Blijkbaar kun je geen melee damage aan hem doen...

    Edit: http://www.thottbot.com/?n=624591 deze gast is het.

    Edit2: blijkbaar kun je hem Summonen moet een quest item dat je van Majordomo krijgt. Het blijkt dat alleen Hunters hem kunnen killen met Tranquil Shot ofzo om zijn Rage te stoppen. Je MOET hem solo doen want als iemand hem aanvalt gebruikt hij die move en gaat hij meteen weg.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja is 1 van de 4 demons voor de hunter epic quest. :)

    Zie trouwens net dat ik rank 6 heb gehaald, ik ga van de week door het leven als Knight Orcrist. :cool:
     
  10. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Een vriend van mij is een hunter begonnen en hij is helemaal gek van raides en dna bedoel ik raides op hordenederzettingen (vind ik zelf ook leuk) hij is een van de mensen die op zoram strand altijd met een grote groep aan het vechten is nu vraagt hij zich af of hij met een hunter met beast mastery daar nog goed aan kan deelnemen iemand die hier tips voor heeft *kijkt orcrist lief aan*
     
  11. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een snelle link voor de 1.8.0 patch? die van blizzard gaat maar tegen 20kb/sec :mad:
    ow en @ olifunt een hunter met beast mastery is goed in pvp hoor alleen suckt ie tege high end bosses
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waar kun je dat nu zien dan?
     
  13. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    @gforce bij character naar honor gaan zie je bovenin een blauwe balk.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel omdat de servers nog offline zijn ;)
     
  15. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Page not found, helaas ;)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij mij doet hij het wel. Gewoon ff blijven proberen.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Jep, op mijn andere pc doet hij het wel. Apart :)
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je moet ook niet in de buurt komen van die demon, alleen de hunter hoort daar te komen, als je hem de kleinste damage doet despawnt hij voor 3 uur, geen healen voor de hunter en geen pet, helemaal niks. alleen buffs en potions. Je hebt er alleen wat te zoeken voor wat buffs, dat is het enige waarmee je hem daar kunt helpen of mobs weg halen die in de weg kunnen zitten. Maar idd als je bij de demon komt dan krijg je 25k damage van hem.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar ben ik nu ook achter ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina