1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand al een idee wat je krijgt?
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    anyone?
     
  4. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom eigenlijk, je pet is dan toch redelelijk sterk?
     
  5. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Warlock quest: http://www.wowmb.net/content/Level-50-Quest.htm
    Die staff ziet er zo cool uit :)

    Heeft iemand trouwens de patch voor me? of kan iemand em online zetten?
    De blizzard Downloader is fucked up :mad:
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  7. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die patch om 9 uur vanmorgen nog binnengehaald, ging best lekker toen. Maar wanneer gaan die stomme realms nou eens on-line. *grom* :mad:
     
  8. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx.. heb er overheen gelezen denk ik :)

    Btw.. is dat een poging om engels te typen? :9
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    www.wow-europe.com --> pvp rankings staat aan de linker kant gelinkt. Vervolgens kan je de top 1000 spelers zijn inc rank en punten en hk's. :)

    BM hunters doen het over het algemeen goed in battlegrounds, zijn zeer zeker heel nuttig in PvP. Persoonlijk vind ik ze zelf enigzins overpowered. :cool: Maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Je hebt namelijk maar een kleine window van grote kracht en dat is zodra je pet bestial wrath heeft (imo dan), en je moet ook beseffen dat je hunter char zelf niet bepaald sterk is aangezien je je pet buffed en niet jezelf. Veel actief heb ik ze in BG's nog niet gezien, aangezien veel PvP hunters al voor de patch actief waren en die blijven bij MM hoofdzakelijk, sommigen ervan zijn ook voor SV gegaan. Dat blijven de prettigere PvP specs voor de meesten aangezien je je hoofddamage source (jezelf dus) meer in de hand hebt dan bijvoorbeeld je pet dus meer directe controle hebt over je kracht. Desalniettemin schiet iedere klasse in de stress wanneer ze een grote rode pet op hun af zien komen. :) Ik zelf ben ik ook al een paar keer goed gepakt door bestial wrath, en als je er skills in hebt behoor je zonder twijfel tot 1 van de sterkere pvp chars dan.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nah, niet echt:+ had ik zin in:9

    Maar sommige servers zijn alweer Online... maar de nieuwe servers Like Neptulon, Balnazzar etc zijn nog off:'-(
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de zoveelste keer is mijn hele interface verneukt........ik word helemaal gek van blizzard


    en nu kan ik ook niet meer inloggen :mad: en niet meer connecte :mad: gaat lekker
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet iedere keer gaan zeiken :p, gewoon /console reloadui doen.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Man blizz kan me kont kussen maar als ik iedere x na een update geen pas kan zetten zonder meerde errors in me beeld in console reloadui ook niet werkt heb ik hem goedzitten
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Met wowtoc werkte vorige keer al mijn mods nog behalve 1 waar ik 2 dagen op een nieuwe versie voor moest wachten. Ik vind ut wel best :).
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel alle godver flexbar doet het niet goed meer =[ en curse is down. En ja ik heb WoWtoc gebruikt TCO =[

    *whine whine whine
     
  16. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders doe je even net alsof het blizzard zijn schuld is dat jij UIs/Mods gebruikt. _0/

    Haumarush is nog steeds down :'-(
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Flexbar is een geval apart :+.
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ragnaros nu al 5 en een half uur te laat up. :'-(


    Mods zijn niet door blizzardsupported, dus je moet niet hun de schud geven. En ach, zonder mods is opzich wel te spelen.
     
  19. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, precies zoals ik al had verwacht, servers die down zijn, problemen met UI. En alle Blizz-neukertjes die maar blijven zeggen dat je het ze niet kwalijk kan nemen, en dat we blij mogen zijn dat er een spel met zulke service uberhaupt geleverd wordt...

    Ja! Ik ben tevreden met ee spel als WoW.
    Ja! Ik betaal er ook E26,- per 2 maanden voor, dus dan heb ik alle reden te zeiken als ze weer eens niet op de beloofde tijd de patch werkend online hebben staan. En qua support voor addons is het ook bagger. Addons worden wel ondersteunt, maar daar is ook alles mee gezegd. Er wordt niets gedaan de addons elke patch maar draaiende te houden. Gevolg, weer een week WoW onspeelbaar vanwege de talloze patches die geupdate moeten worden. Want face it, de standaard UI bied gewoon te weinig overzicht en opties...

    Enige positieve nieuwsfeitje:

    [​IMG]

    Iemand op onze server met Sulfuras, Hand of Ragnaros. Als eerste op onze server :)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Addons worden niet ondersteund, je hoeft geen addons te gebruiken en dat ze direct allemaal niet meer werken is bullshit.
    Als 1e zullen een aantal addons gewoon werken, een groot aantal werkt prima nadat je wowtoc hebt gebruikt, en voor de rest ff een paar dagen wachten en een nieuwe versie downloaden tot die tijd ff zonder doen.

    Atlas, sct, titanbar etc, de belangrijkste blijven het bij mij gewoon doen, vorige patch dus nu vast ook wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina