1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Alchemy bij een warrior lijkt me ook erg handig, je hebt dan gewoon veel snellere pve, en je kan meerdere mobs tegerlijk wat makkelijker aan.
    En het is natuurlijk ook erg handig in pvp.
    En trouwens, ik ga denk ik nooit meer blacksmithing/leatherworking doen... kosten allemaal veel teveel tijd, de regeants die je moet vinden koop je waarschijnlijk toch in ah, of je gaat er uren voor farmen.
    Je kan beter gewoon direct de item kopen van ah, ben je misschien nog goedkoper uit.
    En dan heb ik het nog nieteens over de patterns van dragonscale lw... moet je echt geluk hebben als je er 1tje van vind. (op enkele patterns na dan)
    En eerlijk gezegt, zo vaak gebruik je dingen die je zelf heb gemaakt in een hoog lvl niet meer.
    En ik zie ook erg weining lvl 60 lui rondlopen met zelfgemaakt spul.
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    speel nu ook met een dwarf rogue op Vashj ( ofziets) ben nu lvl 11 maar hoe kan je zien hoelang je al gespeeld hebt want voglens mij heb ik dit in minder dan 3,5 uur gedaan, vind ik niet slecht voor zware wow noob:9...
     
  3. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon ff intypen:

    /played
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ty. morge nmaar even kijken.... morgen trouwens ook vakantie:cool:.... lvl 30 wil ik zeker kunnen berijken in de vakantie... heb tot de 13e de tijd.
     
  5. PBB

    PBB Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Blacksmithing kan veel geld opleveren als je armorsmith wordt ten minste.
    Later kan je dan Dark Iron gear maken wat nodig is in MC. En als je de plans vindt voor stronghold gauntlets of lionheart helm stroomt het geld helemaal binnen.
     
  6. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Lionheart helm kan maken stroomt idd het geld egt binnen. BTW zit hier iemand van jullie op Dragonmaw server??
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij vraagt toch wat mijn jobs zijn. Nou die geef ik hem dan. Het is alleen een voorbeeld van hoe ik het heb...
     
  8. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit op de Dragonmaw server....welke kant zit je?
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Me rogue zit nog op dragonmaw maar speel alleen me shammy nog op haumarush.
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk niet dat jullie dit weten maar toch; Ik heb laatst een quest geaccept genaamd: Captains sander's hidden treasure. Deze quest bestaat uit 4 delen, ik zit nu bij deel 2. Dan moet ik een tonnetje openen waar de volgende aanwijzing inzit. Ik kon het echt nergens vinden dus maar even op internet kijken, en ja hor, gevonden. Er staan van die coördinaten dan, ik daar dus heen gelopen, ligt daar een kappote ton. Elke keer als ik daar heen ga dan is ie kappot, heeft iemand anders deze quest wel eens gedaan?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is mogelijk maar meestal als iemand anders hem gebruikt heeft dissapeared het quest object en dat zou dus hier ook moeten gebeuren. Misschien moet je eens in de omgeving gaan zoeken...
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ok.. Kzal nog wel een paar keer langs gaan.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het hoeft namelijk niet de eerst barrel te zijn die je tegen komt ;) Soms zeggen de beschrijvingen op thottbot en allakhazam de locatie beter!
     
  14. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen er mensen hier op Chromaguss? ben op zoek naar een leuke NL guild:) alleen word zo eenzaam:)
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu lvl 19 maar ik heb nog niet echt veel kunnen gebruiken. Zijn hier op het forum ook mensen met bs of met een warrior?? Zo ja welke professions heb jij? En is bs handig op hogere levels? Kun je goede armor maken bijvoorbeeld?

    O ja dayne was zijn xbox live gamertag:p.
     
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net begonnen met Mage. zijn daar de talents Tailoring en enchanting het beste voor?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tailoring + Enchanting is wel goed en enchanting vind ik persoonlijk de leukste job. Verder zou je Tailoring + Skinning kunnen doen als je meer geld wilt. Naar enchanting zou ik op een wat later level switchen. Bijv rond de lvl40 zodat je Deadmines solo kunt doen voor de groene/blauwe items.
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    EDIT: Laat maar, al gevonden :9.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit is echt vet, we zijn met ongeveer 20 man een paar lvl. 60 horde aan het killen die onze stad aanvallen :9.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina