1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Allebei kut eigenlijk ^^
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    je kan dan op level 1 al onyxia soloen, wat is SM :p
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    das jouw mening. ik vind engineering er relext zelf je bommen/wapens maken. het is ook handig voor sommige medeplayers.
     
  4. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind enchanting snel levelen.. je kan op AH snel lvl 15 green items kopen ongeveer/meestal 15silver 25silver.. (verschilt per realm natuurlijk) en dan disenchanten.. me lvl 6 alt is al 75 enchanter maar kan niet hoger leren omdat ik lvl 10 moet zijn :p
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik bedoelde dat Enchanting en Engineering allebei kut levelt :p
    Ben zelf enchanter, 270, het duurt gewoon allemaal lang en is erg duur.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    OMG, hoe kut kan je een AV verliezen? (Zoals altijd eigenlijk)Alliance verliest eigenlijk bijna altijd op stormreaver en ik had eens mazzel ik join een AV die al IB heeft veroverd, allemaal mooi en aardig. Uiteindelijk staan we te vechten tegen Drak en we krijgen hem op 30% verliezen we 2 GY's en verliezen we nog heel die AV.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ally wint akelig vaak AV op Stormreaver hr. :eek: Vorige week woensdag was het zelfs zo dat iedere game door Ally in 1/1.5 hr werd gewonnen. xD Maar zoals je nu hebt verloren is idd gewoon kut, zou niet moeten mogen. Komt ook omdat er veel te veel n00bs in AV zitten en low lvls.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op hoger lvl gaan enchanting zo traag als dikke stront door een trechter. Items koop je dan niet meer die moet je vinden of je moet reagents op AH kopen, maar die zijn duur. Je moet dan dus mensen gaan vinden aan wie je de enchants geeft. Hun brengen de mats en jij krijgt de skills. Bij engineering gaat het best snel van 250 naar 300.

    Voor enchanting is het ook makkelijker als je een lvl40+ char hebt, want dan kun je een paar DM runs maken en de items meteen dissen. Scheelt je geld op AH.
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok voor mensen die langzaam lvlen was het wel aardig geweenst om die bow te krijgen, maar 5/10 lvls in 20 doe je maar een dagje over als je het spel goed kent O-)
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb het nog steeds niet meegemaakt. xD Gisteren...So....Close...
     
  11. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme! Zijn we net tot Frostwolf GY gekomen, hebben de Horde nu met de Wolfs ons tot SF GY neergemaaid :mad:
     
  12. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe. dat potje waar ik gister aan meedeed duurde zon 12 uur, dus het is weel heel knap van de alliance dat ze het binnen 1 - 1.5 uur kunnen fixen _O_ _O_
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ding :D

    Ik speel al vanaf de release, maar heb nog steeds niet lvl 60 bereikt. (Ja ik weet, heb soms betere dingen te doen)

    Maar gisteravond level 56 bereikt :).. Gelijk ff BRD gedaan, maar dat werd niet echt een succes. Vandaag maar nog een keer proberen
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op zich vind ik BRD een best leuke instance, maar helaas was er op mijn server nooit animo voor :mad:
     
  15. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Na weeken mindless grinding in silithus is het dan eindelijk zover.. Ik ben revered geworden bij de Cenarion Circle!!
    [​IMG]

    Om dit te vieren ga ik 3 van de volgende 30man raid bosses summonen voor mijn guild :)

    - High Marshal Whirlaxis (Air): [Windshear Cape]
    - Prince Skaldrenox (Fire):[Elemental Focus Band]
    - Baron Kazum (Earth): [Earthen Guard]
    - Lord Skwol (water): [Wavefront Necklace]
     
  16. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb redelijk veel questes in BRD, kan ik die doen terwijl ik in een raid (10 man) zit of moet ik in een party zitten om dat te kunnen doen?
     
  17. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    In principe kan je de meeste quests alleen maar in een party doen, behalve als er Raid achter staat...en sommige verzamel quests kan je ook in een raid doen.
     
  18. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb als alt (naast mijn cute gnome warlock) een hunter (horde) gemaakt. En om nog een beetje origineel te zijn heb ik een female tauren genomen, en zodra ik lvl 15 ben ga ik een schildpad tamen.:9
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Female taurens zie je idd erg weinig. Zelfde geld voor bijvoorbeeld Female troll warriors. Maargoed, daar wil niemand echt mee gezien worden denk ik ^^.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Blizz, dit ga je niet menen! Ik zit nu 4 uur lang in 1 AV potje en ben er al vanaf het begin bij, we zijn nu net bij Drekthar gekomen. (Ik happy, want dit word de 1e keer dat ik AV win), message: Server shutdown in 15 min! Nu heb ik GVD weer niet gewonnen na 4 uur zwoegen, terwijl we net de laatste GY hadden ingenomen!


    Blizzard bedankt voor weer het verneuken van mijn dag! [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina