1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je als mage nog AV gaat doen ook :eek:
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Krijg veel honor hoor en ik heb de rep nodig voor exalted zodat ik die Uber offhand books kan krijgen.
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Die shildpaden in The barrens zijn echte tanken en zijn verdomt goed.
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Straks lekker naar de Horde toe om een Raptor te halen :D:).
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag die hier misschien niet thuishoort, maar omdat deze vraag mijn WoW ervaring echt totaal verpest (al een week het spel niet meer durven aanraken!, of uberhaupt durven opstarten!, laat staan de map openen waar de shortcut in staat om hem te openen!):

    Ik ben human priest level 8, nu moet ik voor mijn eerste priest quest een of ander gewonde guard vinden, ik vind het niet erg, ik kijk dus naar de aanwijzingen en het moet ergens bij een lake staan, nou ja, er zijn 2 lakes in de buurt dus alles heb ik af gelopen, maar ik wordt nu echt gewoon wanhopig! WAAR IS DIE GVD GUARD, HIJ IS ER GEWOON NIET, NERGENS, FIETSIE, HAKKIE TAKKIE WEG ZAKKIE, VERDWENEN ALS DE ZON , HIJ WIL NIET AAN HET LICHT KOMEN, IK WORDT GEK DOORDAT IK NIET EENS MIJN EERSTE PRIEST QUEST KAN FINISHEN!, ik ben zelfs al naar loch modan bij de dwergen gaan kijken of die vrouw niet dat lake bedoelt, maar nergens is er iets wat ook maar lijkt op een gewonde guard!, als iemand op een kaartjuh zijn exacte positie kan laten zien zal ik hem eeuwig dankbaar zijn en dan kan ik mijn WoW ervaring weer continuen.

    Help jordo de winter door, steun hem in zijn strijd: de quest van de gewonde priester

    Alvast bedankt
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    LOl, die quest is zoooo gemakkelijk.

    http://www.thottbot.com/?m=1697&s=s

    Bij dat gele gebiedje daar zit hij ergens. Moet je maar gewoon een beetje rondlopen.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    AAAH! 10 dagen zonder WoW! Hou ik dat vol?

    Vast wel :cool:


    Anyways, vandaag lekker gewiped op Tigerboss in ZG. Heerlijk als ie transformed en niet meer te stoppen is :+
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Welkom bij de club. :+

    Damn, Inferius verandert in een pvp machine hiero, vandaag 969 HK's. ^^
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Gaat goed hierzooo! :D

    Was ik een aantal dagen geleden nog level 52, zit ik nu al op 57! And still running :)!!

    Gisteren Sunken Temple gedaan, had nog een paar quests. De laatste boss drop een erg goed schild :D.. En verder nog een lieve ring en wat andere troep gewonnen...

    Nu nog een beetje questen en dan hopelijk mee met class runs in URBS en Scholo ^^
     
  10. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Dit is toch dat hoesje van WoW, zoniet kan iemand hem ff posten want als ik ga googlen dan komen er 10 verschillende doosjes.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is de goede ja, er zijn 2 hoesjes:

    [​IMG]

    Een Horde en Alliance hoesje, maar verder is er geen verschil in de game. :)
     
  12. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is m ja. er is er volgens mij ook nog een met een orc op de voorkant, maar die heb ik nog nooit ergens in de winkel gezien.

    edit: The Matrix was me al voor :)
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx ;)
    Hij kost toch rond de 50 euro,want volgens mij heb ik hem voor 15 euro gezien. Of ik heb een bril nodig :+
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    net met aantal andere NL speleres Deatmines gedaan, lvl 19 geworden en wat nieuwe gear, neit veel voor de rest maar toch vette ervaring Deathmines is echt vet vooral op het eind op die boot _O_
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    die smith (of hoe hij mag heten) is een leuke boss om te verslaan en die boot is echt mooi gemaakt

    het spel kost 45 euro en dan moet je nog een Game Card kopen van 27 euro
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jammer genoeg dropte hij zijn zwaard niet :mad:.... die had dan voor mij geweest:eek:... vanavond nog maar een keer runnen daar doorheen met lvl 60 guildie.... niet veel exp maar wel de nodige items:D
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Als je Allience bent, moet je een keer de Deadmines proberen met wat hoge levels, meestal droppen ze daar ook wel leuke dingen :).

    EDIT: Fout gelezen..
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo die guard was eigenlijk heel makkelijk te vinden, ik denk gewoon te complex voor al die quests |:- , maar nu heeft er zich al een ander probleem voorgedaan, ik heb mijn infineon 2*256 mb ram vervangen door 2*512 mb ram van kingsten, nu krijg ik bij WoW telkens een foutmelding na ongeveer 5 minuten spelen en sluit hij meteen af, echt naar, weet iemand hier iets van of had iemand iets soortgelijks meegemaakt met vervangen van ddr geheugen?
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit zal waarschijnlijk een fout in wow zijn, zoals hij op je PC is geinstalleerd, probeer eens te kijken met de repairtool die in de World of Warcraft map zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina