1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    zolang het pvp server is vind ik het niet erg, maaruh, is stormreaver zon'n drukke server dan?

    btw: Burning Blade (PVP) High
    Stormreaver (PVP) Medium

    Stormreaver

    Wat houd dit in: (RPPVP)?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Stormreaver medium? Dat is onzin, ik heb toch wel eens wachtrijen om binnen te komen hoor.
    En RP-PVP zou ik je afraden, tenzij je er echt van houdt. RP staat voor Role Playing en het is de bedoeling dat jij je inleeft in je rol. Niks geen lollig gechat, maar serieus net doen alsof het allemaal echt is. En dat je echt "ten strijde" trekt voor al je queestes. Om de een of andere bizarre reden heeft mijn broertje zijn alt op een RP-PVP server zitten. Ik heb wel eens gezien hoe een guild in Crossroads een trainingsprogramma had. Heel officieus gingen ze in allerlei formaties staan, om zich voor te bereiden op Molton Core, om Oggrimar niet teleur te stellen.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    [​IMG]

    Azuresong Mageblade binnen. :)
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Matrix, tja heb ook niet verzonnen dat stormreaver medium is, stond iig op www.worldofwarcraft.com

    BTW, die rp-pvp server klinkt wel uber gaaf, gewoon stormen voor de alliance, btw, het is dan toch niet zo dat je je zo moet inleven dat als je doodt gaat, je character meteen voorgoed doodt is he, er zijn wel grenzen he ;)?
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nice, die staat ook nog op mijn want-2-have list. :) Bij de strat run samen met Pim 3 Mage dingen geloot, waaronder een Mage-dagger. :cool:
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Gefeliciteerd. Ik wil hem zelf ook alleen dat zal nog wel even duren.
     
  7. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1

    Welke guild zit je dan? Ik speel namelijk ook op BB :cool:

    Char name is Groshka, lvl 60 orc warrior en zit in One Vision :)
    Heb laatst in MC getanked, gewoon trashmobs, nog nooit gingen we er zo snel doorheen ^^\
    Maar Burning Blade is wel een van de betere servers. De verhoduing horde:alliance is bijna 1:1
    Dus altijd veel battlegrounds en PvP, en er is geen overmacht aan 1 kant :)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Zegt de shadowmeld elf :+
     
  9. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn druid gaat goed._O_

    Staff of dominance is binnen en hoef alleen nog maar de cenarion head, belt en pants voor de complete set. :D
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af bij wat voor guild jullie zitten? (niet welke server maar meer: hoe ver ze zijn qua instances, of ze wel instances doen, zijn ze meer pvp of pve? hoe groot? hoeveel 60's? en hoeveel well geared 60's :p)

    K zit zelf bij KDS,

    159 60's

    Waarvan stuk of 50 well geared (mc en ony gear)

    Onyxia down, ragnaros down, eerste BWL baas down. ZG geloof ik ook gecleared.

    Een paar hardcore pvpers (waaronder ikzelf, atm rank 5 but going up :p), maar vooral veel pve specced mensen.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
  12. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het probleem is als nieuwkomer niet dat die servers zo vol zitten maar dat er bijna alleen lvl60s zitten en je dus niet veel hulp helpt om te lvlen.
     
  13. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Mensen op Lagreaver t is leuk geweest, Ik transfer naar de nieuwe server ^^ en Orcrist het beste dermee he }:]
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kzit wel lekker op Haumarush, lekker overnieuw begonnen met me shammy van de start toen de server launchde :).
     
  15. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    80 60's (Kwaliteit > Kwantiteit ;))

    70 well geared.
    Ragnaros down, Onyxia down, BWL: Razorgore, Vael, Broodlord, Firemaw, Flamegor en Ebonroc down. Chromaggus 90%. ZG clear.

    PVP ongeveer 10 hoger dan 8 en dan de meeste rank 4 of hoger.

    Is wel gezellige boel :)
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kon het niveau gewoon niet aan. :+ Maar veel plezier op je nieuwe server. :)
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, denk je na een urenlange installatie van WoW lekker meteen binnen 5 minuten te kunnen spelen, moet hij eerst alle voorgaande patches nog 1 voor 1 downloaden, en dan telkens wow opstarten en patch vinden enz., heb nu zkr al 10 keer een patch moeten downloaden en het gaat allesbehalve snel, me hele maandagavond wordt verpest doo die klote installatie van die patches, ik verlang naar een WoW op de console!!, gewoon in de doos en spelen!!, geen gezeik!!, whahahaa wor gek!
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Al was WoW op een console, patches blijven altijd komen. Als je geen patches wilt voor een game dan moet je zeker geen MMORPG aanschaffen. :)
     
  19. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, installatie duurde bij mij een uurtje (met patchen etc). Maar moet je eens nagaan. Random xboxspel: 5 min. "installatie" (xbox opstarten + account aanmaken), 20 uur speeltijd (bij meeste live spellen langer, bij bijv. fable maar 15 uur). Je speelt dus 240 keer zo lang dan dat je bezig bent met "installeren". (12x5min. per uur 20 uur: 12x20=240)
    WoW: 1 uur installeren (bij mij :) ), en al over de 500 uur speeltijd (dat is niet extreem veel voor een MMORPG). Ik speel dus ongeveer 500 keer langer dan dat ik bezig was met installeren. Ook al was de installatie van WoW langer dan die van een xbox spel.
     
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Maarja, installatie blijft niet mijn hobby :mad:, heb hem wel eindelijk aan de praat gekregen, dwarf warrior level 5 already :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina