1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup, lopen gewoon door. Dat is het heerlijke eraan. :)

    En ik vind het World Event niet zo stom, wel grappig eerlijk gezegt. Had het wel anders verwacht, dat je een massale quest moest doen ofzo, maar dit vind ik ook wel cool.
    @TCO - lol op welke server dan? Lijkt me eigenlijk vrij sterk aangezien ik vanmorgen nog hoorde dat EU servers atm het verst waren met openen en ook nog maar op 6% zaten.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zag screens op forum, er waren niet van test server.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is wel ranzig snel dan. :eek: Maarja aan de andere kant, als je enkele grote goede PvE guilds hebt en zowel horde/ally zijde die er beiden volledig voor gaan dan kan het best snel gaan.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kan echt niet hoor, ook al gaat het zo snel na 1 dag kan het gewoon niet dat het al voltooid is. Anders zouden we er niet 3 weken voor krijgen. Kijk maar naar die vissen die je moet inleveren, gisteren waren er ong 20 van de 10000.
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mayb mensen die al van te voren wisten wat er voor nodig was en al een paar weken sparen met hun guild? Maar alsnog is het ranzig snel.

    Trouwens iemand die nu ook blijft steken op Retrieving character list op stormreaver?
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    ik zat er net in maar de hele server is brak. Ik deed 10 minuten over het casten van een instant cast spell en hij was nog niet klaar. Toen ik AV in mocht werd ik gedisconnect.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed, dan gaat het nog even duren denk ik. :+ Too bad, was net lekker heel de dag aan het pvpen.
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    gheheh ik weet het maar valt neit mee :D... kan me niet zo lang concentreren:9.... maar er word aangewerkt. mijn rogue is inmiddels al 23, maar beetje oude info hier haha. ( ben ook nog neit zo lang bezig)
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat nieuwe Deserter systeem is echt te irritant voor woorden. :mad: Ik wacht een half uur voordat ik kan spelen op onze oude server --> dan wacht ik 20 minuten voordat ik AB in kan --> dan wordt ik na 5 minuten disconnected --> wéér een half uur wachten --> 15 minuten wachten omdat ik een Deserter ben --> 20 minuten wachten AB queue --> Fardo stuurt pm, ik krijg een pop-up en WoW hangt 8) Begint het liedje van voren af aan, waarom zou ik 15 minuten moeten wachten omdat ik een potje BG verlaat. |:-

    Trouwens, ligt het nu aan mij of maakt niemand meer raids aan in AB op level 60? :eek: Ik heb het gevoel alsof ik nu echt iedereen minstens 1 keer heb moeten aanvallen wil ik een HK, terwijl ik in een raid HK's krijg van alle raidleden in de buurt. Klopt mijn beredenering? Als ik dan zou gaan healen in BG, heb ik er geen voordeel van, dus ik twijfel of het klopt. :confused:
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het deserter systeem vind ik erg fijn, ook al werkt het nog niet helemaal. Mensen gaan nu tenminste niet zo snel weg als het neit zo goed gaat.

    Over dat gebrek aan raids, ja dat is vervelend. Healen heeft inderdaad weinig nut, maar start er zelf anders één :)
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Even kort maar krachtig; Healen levert ook HP op tegenwoordig. ;)
     
  14. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    FFS ze hebben natuurlijk weer stilletjes mages generfed.
    Als je nu in 1.9 iemand sheept dan blijft de sheep niet gewoon op de zelfde laats ondlopen, maar gaat hij echt ver uitwijken, en soms gewoon in 1 richting lopen naar een willikeurige plaats.
    Wat VET irritant is.

    Vanmorgen in BRD, een groepje van 2, 1ntje word gesheept..maar die sheep loopt dan naar een groepje van 6..als je die sheep nu probeert de resheepen of te attacken dan aggro je dat groepje van 6..

    GG Blizzard.

    (http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-mage-en&t=98059&p=1&tmp=1#post98059)
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lol, maar goed at ik nog geen instance heb gedaan, maar zoals ze al zeggen daar in die tread waarschijnlijk een bug.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Veel te veel mensen leavden als ze een goede tegenstander rollden, daardoor kwamen mensen die al 15/20 mins in queue zaten midden in een 1-4 verliezende game. En zo nog wat voorbeelden waardoor het echt een stuk beter is dat ze er een penalty op leaven instellen. Echter met het nieuwe queue systeem is het ook weer een beetje hypocriet aangezien je een BG kan leaven voor een andere BG.

    En in AB 60 worden zelden random raids aangemaakt, simpelweg omdat het vrij nutteloos is. Sowieso krijg je van raid HK's erbarmelijk (zo niet geen) honor.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    In een raid krijg je vaak juist wel meer honor dan alleen, enkele keren getest.
     
  18. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh... in een random raid meer honor dan in een klein groep/alleen AB60 ingaan? Of je zit op een server waar jij faction zwaar de andere faction ownt, of je moet toch nog eens iets vaker gaan solo-en.
    In AB kreeg ik vaak 200 tot 300 honor per HK als ik alleen was, wat zich vertaald naar ongeveer 3000+ Honor gemiddeld per AB (zonder bonus Honor op het einde zelfs) en dit heb ik nog nooit in een Random Raid gehaald.
    Let wel dat Random Raid iets anders inhoudt dan een georganiseerd groep, dan is het een ander verhaal inderdaad.
     
  19. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hunter/Warlock?
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren eerste run Strat Baron gedaan. Gelijk m'n Valor Gauntlets gewonnen! :)..

    Toen later in de avond nog UBRS, de Valor chest dropte. Maar er was nog een warrior, die hoger rolde.. :'-(

    Owja, heb trouwens volledig gerespecced. Ben nu een dps fury warrior! (11-40-0)

    En het leuke is, dat ik straks gewoon MC enzo kan doen, aangezien de raidgroep een DPS warrior nodig had :)!

    Morgen eerste keer Onyxia :D!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina