1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah nice, grats man! :)

    Dps fury warriors zijn echt goed, staat er altijd wel eentje in top 5 dmg in mc raids en zo :)

    duizendste post btw ;)
     
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Dps fury warriors worden pas nuttig met BWL gear en axes, als ze daarvoor meer damage doen dan arms warriors en rogue's en hunters dan slacken die dus gewoon.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Rogue en hunters in tier 2 set worden door dps fury warriors tier 2 uitgedpst? :eek:
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij bedoelt, als dat gebeurt, dat rogues en hunters niet goed hun best doen :+
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Eerste Arathi Basin gedaan, eindelijk! Maar wat was dat vet zeg =D, meteen genoten van mijn nieuwe soulfire spell. Geweldig :)

    Oh ja, ik zit zeg maar in (één van de?) beste horde guilds. Terwijl ik zelf pas 48 ben, en de rest is allemaal 60 (Lang verhaal). Maar iig, vandaag deed Alliance die Emerald dream quest in Hinterlands. Ik stond daar geboeid te kijken en viel braaf niemand aan. Zien ze opeens dat ik dus in Unholy ziet, en denken dat ik zit te spioneren. Ben voor een kwartier gecorpsecamped ^_^
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik bedoel dat pas met BWL gear (dus niet wrath, dat is waardeloos voor damage) fury warriors in de buurt komen met dps als iedereen fatsoenlijk zijn best doet.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik heb een fury warrior in mijn guild die nog niet BWL of heel veel MC gear heeft, maar als die wilt kan die echt heeeele fatsoenlijke dmg doen.
     
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwah dan doet de rest van de guild wss gewoon lage damage ^^
     
  9. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt jezelf hier een beetje tegen volgens mij. 6 van de 8 wrath pieces droppen in BWL, waarom zeg je dan dat Wrath geen BWL gear is? Misschien bedoel je andere nonset parts uit BWL, want wrath is meer een tanking set.

    Hier heb ik een filmpje van een DPS warrior in Nefarion gevecht. Echt ongelovelijk _O_

    http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=10283
     
  10. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het over fury warriors heb heb ik het dus ook over gear die bij die build past. Als we het over combat rogue's hebben gaan we toch ook niet over daggers lullen ^^.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Aye, precies. Arms doet een hoop meer base-damage. Daar heb je nogg geen übergear voor nodig. Voor Fury echt wel, Lionh helm en die trinkettroep is allemaal nodig om nog iets aan die offhand the hebben. Verder zijn het gewoon rogue-wannabe's :cool:

    Tanks ftw :+
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jij hebt geen recht van spreken, jij doet gewoon helemaal geen dmg. :+
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap er niets van.. Ik heb al 123 honorable kills maar ben nog steeds rank 0, hoe ga ik een rank omhoog?
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Al heb je er 10000, je moet genoeg honor hebben, niet kills.

    Een warrior zou altijd ieg 15 points in prot moeten hebben dat is gewoon echt nodig voor een tank, of ieg meer dan genoeg warriors 5-10 met 15 prot minimaal voor mc/bwl etc.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik had gisteren alleen al 887 honor |:-. Hoeveel honor moet je dan eigenlijk hebben om rank 1 te worden.
     
  16. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke woensdag worden de rankings ge-update, dus als je nu nog even doorgaat, ben je woensdag vrijwel zeker een rank omhoog gegaan. :)
     
  17. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wachten tot je wat hoger lvl bent. Op lvl60 haal je met 100 kills zoon 10000 honor. :)

    Ik heb eindelijk een goede guild gevonden. Ze doen voornamelijk BWL en alle hunters hebben al tier 1 dus heb als het goed is in een maand ofzo ook zoon setje _O_
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Imo zijn die Allies op onze server egt te slecht voor woorden. Last Wish en Desire zijn een stelletje kneuzen_0/ GPCI heeft Razergore gedowned is dat Unholy nou ook al gelukt?
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij moest je voor rank 1 25 kills hebben en vanaf dan stijg je in rank op basis van jouw honor in vergelijking met anderen.
     
  20. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Met rond de 30-50 HK's zou je al idd een rank omhoog moeten zijn. Ik zou zeggen, wacht af tot woensdag en dan zie je het vanzelf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina