[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga over twee weken weer wow spelen, zijn die pallies nou sterker geworden? Want die geruchten waren mij ten ore gekomen.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, in mijn ogen zijn Paladins wel leuker geworden, maar zijn nog meer generfd. Aangezien ze nu maar 1 keer kunnen shielden per minuut. Maar ik weet niet precies, ik heb niet echt gespeeld met me paladin alleen mijn build goed gedaan. :+
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ligt toch wel aan de gear.
    Als je als net-beginnende MC-guild een tank pakt met maar 15punten in prot, ga je problemen krijgen met aggro houden. Een zieke crit van een lock kan even alles verpesten. Voor een beginnende non-epic tank zou ik dus voor minstens 21 of meer in prot gaan. Later, als je goede gear krijgt, kun je gaan switchen naar een gebalanceerde build. Imp sunder enzo verlies je wel, maar dat aggro-verschil wordt weer opgelost door de grotere hoeveelheid damage die je doet als tank.
    Als ik mijn 3e Might deeltje krijg ga ik ook even lekker switchen zodat ik wat meer burst-damage kan doen met een 2h. Killed toch wel ietsje sneller :)
     
  4. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel een 31/5/15 built en ben er opzich best tevreden over. Tanken gaat erg goed, en ook in PvP kom ik er goed uit. Ik zit echter te twijfel om naar deze of deze built over te stappen. Alleen weet ik niet zeker of ik Last Stand wel wil verliezen, en of Enrage echt zoveel meer toevoegd aan PvP...

    Check die interface, patch zorgde voor een hoop screwups, eindelijk alles gefixed en verbeterd. :)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  5. Das weer jammer vind ik, ik heb namelijk mijn 48 paladin nog steeds en die is ook heel goed maar ik ken iemand die een level 60 paladin heeft en ik moet zeggen dat ie niet zo heel goed is :mad:.
     
  6. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Diego, ik zou het werkelijk niet weten. Maarreh, welke mod gebruik je voor die interface? :eek: Die wil ik graag namelijk ook nog eens uittesten maar kan dat ding niet vinden op curse-gaming.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nope, maar zijn er nu wel behoorlijk mee bezig. Helaas nog niet gelukt, maar denk wel dat hij deze week neer gaat.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Lama ;).
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Over een maand krijgt Stormreaver en andere antieke servers nieuwe hardware zodat je hopelijk sneller kan inloggen en minder lag hebt. Tot die tijd is dus het aantal spelers dat op de server mag verlaagd. Nu zit ik in een wachtrij van 350 man, dan in de retrieving character list "wachtrij" en dan de BG queue. Pffff, zo kom ik nooit aan spelen toe. :'-(

    En Diego, zat die Friends-optie al standaard in je titan panel of is dat een plug-in? Want die werkt dus niet bij mij, evenals de Atlas plug-in, maar dat terzijde. O-)
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat jij een NE warrior hebt. Is het wel vet NE warrior, ze zijn zo dun? Is de equipment wel vet. Want ik wil een alliance beginnen, het liefst warrior. Maar ik twijfel nog tussen human(beetje saai), dwarf(beetje klein) en NE(wat dun). Iemand tips? Hoe zijn de begingebieden, wat zijn de voordelen van de rassen enzovoorts?
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup, kreeg er vanmiddag al last van, maar 50hk kunnen farmen vandaag. ^^ Heb de hoop voor vandaag dus opgegeven. Nieuwe hardware mag van mij snel komen want het is lichtelijk irritant dat alles zo lang duurt.
     
  13. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gnome_O_
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    NE heeft als een klein voordeel +1% dodge kans. En Shadowmeld is af en toe handig tijdens levelen. Even verstoppen om daarna toe te slaan ;)
    Ik heb NE gekozen omdat ik Gnomes irritant vind, Dwergen lelijk, en Humans saai. Anyways, je ras doet er niet zoveel toe, ga maar gewoon voor het ras dat je het leukste eruit vind zien.
    En als je wat gear wil zien, kom even kijken op Stormreaver en whisper eventjes, vind vast wel de tijd om even langs te rennen :)

    *schuift terug in de rij op lagreaver* Ik ga weg op 20 januari, eindelijk weg van de klote problemen constant.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    als je geen character op stormreaver hebt, kun je er ook geen meer aanmaken _0/
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Oeps, das waar ook. Helaas dan ;)
    Kijk over een paar weken maar op Mazrigos :+
     
  17. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Gnome |:-
     
  18. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn na 5 wipes gister bij Baron waren we maar weer gestopt :mad: en omdat er vandaag zoveel log in problemen waren konden niet genoeg mensen online komen om een raid te vormen :mad: Achja.... kijken of morgen MC is kan ik ook meer DKP farmen xD

    btw... een f*cking lange queue van 500 bij Dragonmaw, ik hoop dat ze daar ook wat nieuwe hardware zetten xD want het loopt nu egt als dikke stront door een trechter om in te loggen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij of je guild?

    Misschien zal ik eerst maar eens een kijkje nemen op die server. O-) Wat komt eerst, de vernieuwde stormreaver of de migration?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    90% van de guild gaat :)
    Migration is eerst, en dan hardware update (wat echt niet binnen een dag gebeurt zal zijn, ga maar uit van een maand)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina