1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Jawel hoor, ze moesten me ook eerder uitnodigen!

    Gister avond voor het eerst Onyxia gedaan. Derde poging ging ze voor de eerste keer down!

    Hier nog even twee groepfoto's (Met ik als grootste in het midden :+ (Lang leve de Winterfall potions))

    [​IMG]

    [​IMG]

    Alleen jammer dat die kutgnome ervoor ging dansen :{
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ziet er wel zwaar vet uit, hoe kan ik trouwens die prinscreens openen die ik in wow maak? ik vind mijn dwarf rogue er toch al zwaar vet uit zien voor zijn lvl...
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    In je WoW folder staat als het goed is een Screenshots map. Als ik zo'n screenshot bestand aanklik, opentie hem in photoshop... Daarna kan je hem als .jpg opslaan :)
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    op naar chromaggus vanavond,

    heb nu 3 dragonstalker, bracers,belt en gloves.

    gogo naar nefarian xD
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heej, had het al eerder gevraagd, maar er is overheen gekeken denk ik. Ik wil het spel weer gaan spelen, maar ik heb het dus van mijn PC gegooid inclusief alle updates. Maar als ik het spel nu installeer moet ik dan alle updates weer van start af aan downen? Of gaat 'ie meteen naar de nieuwste versie? Of heeft iemand een site met alle updates voor me?
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Als het goed is download hij meteen een patch die naar 1.9 gaat. Er zijn websites waar je deze kunt downloaden alleen ik weet niet waar.
     
  7. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Een guild op onze server Nihilum moest een quest (draak slayen d8 ik) doen in silithus voor de poort... maar door de lag konden ze het niet doen ^_^ kijk zelf maar waar die lag vandaan komt haha

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    volgens mij bijna alle lvl 60's horde als alliance wou t meemaken :p
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    wij zijn daar ook mee bezig post mortem help EL en deze helpt de horde guild trolltyg. We zijn ookal draken aan het slachten en moeten emeris ofzo summonen in moonglade. Stel je voor alliance en horde die samen op die draak inhakken xD
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb er nog niets aan gedaan, ga er ook niets aan doen.

    Hopelijk stijg ik nu wat sneller in PvP ranking omdat anderen wel aan het AQ farmen zijn.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Verrader. :p Wij helpen DR, ga vanaf woensdag ook paar uurtjes per dag met ze mee farmen.
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Yeah baby!

    [​IMG]

    :cool:
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat paladins stukke sterker zijn geworden als je weet hoe je met ze moet spelen. In pvp is de survivability iets omlaag gehaald, maar je doet daarentegen wel meer damage dus hebt het niet zo nodig. 1.9 is voor de paladin een grote vooruitgang imo. Helemaal als je retribution / holy specced bent en iets minder dan 25% kans op een critical hit hebt (heb ik dus - pvp build ;)). Ik heb niet zoveel pve gedaan sinds 1.9, alleen MC en Onyxia. Daarbij vond ik de greater blessings een verademing. 20x iemand blessen iedere 5 minuten is niet meer nodig. :)

    Jammer dat jij niet meer komt spelen met je paladin Upylon (Volkoren). :mad: Orcrist spreek ik tenminste nog regelmatig.
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    dan ben je mooi genaaid want het heeft totaal geen zin meer. ga maar naar moonglade dan zie je allemaal van die zwarte geesten omdat wij al langs zijn geweest met TT.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Is ook al weer snel gedaan dan. Maar toch lame, beetje de horde helpen. 8)
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    hoezo horde helpen, we werken samen om AQ open te krijgen terwijl dark ritual met de eer wou opstrijken. en niet wou meewerken.

    edit:
    om het ff kracht bij te zetten

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik laat liever DR met de eer strijken dan de horde (en zeker niet TT 8)). En zeker de oproep van EL om iedereen van DR te ganken (aan meerdere horde guilds) is lame, dan support ik liever DR.
    Maar ach, zolang het uiteindelijk maar gebeurd is het ook prima imo. :)
     
  17. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    omdat DR zelf met de eer wou strijken terwijl EL tt het wou laten doen omdat ze al voorliepen --> sneller AQ open
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Supplies konden gewoon gegathered worden, daarvoor hoefde je dit event niet voor te completen right? Dus qua openingstijd AQ had het niks uitgemaakt, tenzij er nog meer events moeten worden gedaan voordat AQ open gaat. Sowieso is een oproep om Dark Ritual te ganken alleen maar slechter voor de opening van AQ aangezien ze zo minder supplies voor Ally kunnen gatheren.
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij moet je de supplies net zo zien als in AV hoe meer hoe sterker het leger is op het moment dat de gates open gaan, de scepter is de sleutel.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    In dat geval zou het inderdaad efficienter zijn geweest om TT te helpen, dan geef ik je gelijk. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina