1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe mooi ook weer dat TT ver voor loopt op DR en dat DR ze probeert in te halen |:-

    Nee DR doet het echt om dat ze willen laten zien de "Beste" guild van SR te zijn. Kansloos.

    Ik help de horde, het gaat erom dat de gate zo snel mogelijk open is en het maakt geen ruk uit wie hem opent, aangezien alles wat in gang word gezet voor de gehele server geldt.
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb authenticating problemen... meer mensen?
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Iedereen atm. Storm ging net zelfs compleet down. weet niet of iedereen dat had.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Was WoW weer even aan het installen maar hij blijft nu al 2 uur op Texture.MPQ hangen dit is al de 2e keer... damnit :+
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Aye, werd net ook plat gegooid. Gelukkig stond er geen raid op de planning voor vandaag...
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik werd net 7 keer achter elkaar eraf gegooid, ik was MT healer bij MC. :'-(
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Je moet dan geloof ik de instalatie bestanden van de cd's naar je harde schijf kopieren en het dan via je harde schijf kopieren. Staat allemaal op de forums van wow-europe.com. Andere oplossing is CD's van iemand anders lenen.
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Whooooooooooooooo!!!!!

    Chromaggus down
    [​IMG]
    drops:
    Stormrage shoulders
    Bloodfang shoulders
    Chromatic Boots
    Elementium Threaded Cloak

    Op naar Nefarian
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  9. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Netjes! Wij wipen nog steeds op hem..record 54%:'-(
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    wij hadden de befaamde ignite flesh en time lapse, bah wat een kut combo. on record was eerst 45% na de eerste dag vandaag weer gegaan dus en net voordat server restart in beeld kwam ging hij neer xD paar keer al tegen de 16% aan en dan een wipe.

    Op naar nefarian, en dat word klote xD
     
  11. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Nefarion is moeilijk maar zeker wel te doen. Wij waren langer bezig met razorgore dan met nefarian. Veel succes ermee.
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Godver,

    wat 1.9 allemaal wel niet voor problemen met mij meebrengt.. Na flink generfd te zijn, is de quest om de Epic Winterspring Mount te krijgen een stuk irritanter geworden.

    Je moet namelijk steeds 5 Furbolg Shamans en 5 Furbolg Ursa's killen. Maar dat hele kamp waar ze zitten wordt gefarmed door half deathwing, met als gevolg dat 1 run soms wel een half uur duurt :{... Stomme reputation rewards.

    Op het officieele WoW forum zag ik al 4 topics hierover staan. En dat is vrij veel, aangezien maar 2 mensen op mijn server de mount hebben.

    Hopelijk (maar dat zal wel niet) komt Blizzard met een nieuwe quest, bijvoorbeeld Moonkins killen ofzo, want zo duurt het 2 keer zo lang.
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Oplossing, ga in een party die reputation wil farmen daarheen en jij krijgt hun kills ook :)

    En furies hierna kun je nog een quest doen, maar deze is de moeite totaal niet waard, duurt veel te lang. Je moet dan namelijk elites gaan afslachten.
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja toen ik ALT+CONTROL+DEL indrukte kreeg ik te zien van me CPU crap en de installer gebruikte wel 90% van de CPU, mja aan de CD's kan het niet liggen want ik heb nog even goed naar die CD's gekeken en een paar CD's hebben een heel mini krasje maar die mini krasje zie je niet zo natuurlijk.

    Edit: Alright ik zie het al je zo naar de CD kijkt zie ik helemaal geen krasje erop maar als ik er iets op schijn dan zie ik een mini krasje op CD3 ik heb dus alles gekopieerd en ik zie dus dat CD3 beschadigt is... damn ach ja niet zo probleem ik kan het altijd van de i-net halen maar
    ik zal Blizzard ook maar eens een mailtje sturen :+

    Edit: Hmm. dus je kan de Installer van WoW niet meer downloaden op WoW-Europe.com?
    Damn :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    OMGWTF!¿! Stormreaver tot donderdagochtend down, + nog een hele rij servers. My god, dit is freakin insane. 8) Mis ik nog een PvP dag ook, en wat prolly mijn eerste raid zou zijn vnvnd.. lekker Blizzard.
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha jij hebt ook altijd wat he xD
     
  17. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadowmoon is ook down tot donderdag, dit is niet normaal meer
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Doed, ik wil nu gaan WoWen kan ik ergens de Installer van World Of Warcraft vinden? want op een CD wachten heb ik ook weer geen zin in...
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
  20. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina