1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Als het de lag, Retrieving character list bug weghaalt dan heb ik geen probleem datk 1 dagje geen WoW kan doen...
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad. 8)

    En ach ik heb er geheel begrip voor dat ze zolang off worden gehaald, het is alleen een beetje irritant dat ik een hele dag geen WoW kan doen. :) Sowieso wordt je meer dan genoeg gecompenseert (krijg 4 gratis speeldagen erbij), dus dat is prima imo.
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb iets voor de hunters die de dragonstalker set er niet uit vind zien:

    http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1861

    ook met een hele uitleg hoe je zelf dingen kunt veranderen.

    Ik vind het wel genaaid weer een dag vertraging met AQ -_- en het hele BWL schema ligt weer overhoop, dat word dus weer krap met alles =[
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat is wel erg cool dat zwart. :eek: Hoop dat het ook met andere sets kan, want die gaylord set van de mages is gewoon te afgrijselijk voor woorden...
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ze hadden in ieder geval wel een week van te voren aan mochten kondigen ofzo dat de server vandaag dus helemaal nie meer online komt...
    Niet netjes om het zomaar offline te gooien voor 24 uur extra.
    Als ze het gewoon hadden aangekondigt geen probleem maar nu ligt voor veel guilds planning in de war van de raids=)
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Valt me mee dat balnazzar er niet tussen zit. En zou graag een keer fatsoenlijke compensatie zien ipv gratis speeldagen aangezien je daar geen reet aan hebt.
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    wat wil je dan in plaats van gratis speeldagen? xD
     
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel sever liggen plat behalve de waar ik ook speelgaat iederen daar op spelen waardoor hij supper veel lag krijgt.
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn uurloon in compensatie per uur dat ik niet kan spelen :+ Nee weet ik het, AB rep en gold ofzo en als het s'avonds is BWL drops ;)
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel of die mods legaal zijn :).

    Damn servers offline net als ik vandaag rank 8 hoop te zijn (super goede warrior rewards). Maarja, dan morgen maar checken. Net ff ultimate spiderman gehaald voor mn box, maar tis eigenlijk best wel een kut spel :confused: (dan maar ruilen voor WoW gamecard :p)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Come and get your free epic mounts! You heard me, free epic mounts! Compensation off blizzard, get them while they're fresh. :+
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Blizzard kijkt ernaar of ze legaal zijn, voorzover zijn ze nog legaal.
     
  13. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: echt flinke verbetering. Die dragonstalker is echt te lelijk voor woorden. De eerste schets was nog wel mooi maar dat oranje/paars is echt erg.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Probeer nu al een tijdje elke server om een char aan te maken, mag nergens tot nu toe.
    Ze willen gewoon niet dat we spelen... :mad:
     
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Epic mounts heb ik zat maar rep farmen zuigt ;)
     
  16. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, misschien is er hierna minder lag op de servers. 1 avondje.. wat maakt dat uit? Zo lang is dat nou ook weer niet

    Xatos, inderdaad :) Totaal eens met uwes.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Eh, best wel kansloos. Sorry hoor maar ga wat anders doen of zo.
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel op Dunemal en daar doet alles het gewoon.. Er is alleen soms klein beetje lag maar ik kan lekker wel spelen :).
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Omdat ik wat low-lvl wil kloten met guildies of andere vrienden ben ik ineens kansloos? Dan ben ik dat maar. _0/

    Ik heb iig genoeg van het klote-gezeik van Blizzard. Alles wat er aan de hand is hadden ze kunnen voorzien en daarom dus voorkomen. Dat ze mij lekker 4 dagen extra geven kan me niks schelen, als ik wil spelen, dan wil ik dat ook op dat moment doen. Daar betaal ik toch voor? Als ik nu een of andere gratis game speelde zou ik niemand de schuld kunnen geven, maar hier betaal ik voor, en ik geef maar al te graag Blizzard de schuld :p

    Edit: Ik heb de thread over het gedoe ook helemaal doorgelezen, 1 reactie op de posts van de users, en dan ook nog eens weinig informerend. Het valt me gewoon tegen van ze.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    ...dan ben je inderdaad kansloos :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina