1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge het is WOENSDAG maintaince...? OWJA
    en kan altijd uitlopen maak nie uit tot hoelaat of wat het is op een woensdag morgen draaien ze op volle toeren..



    hoop ik dan voor jou :)
    en voor mij natuurlijk jweheh
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet zeggen, zo'n dagje WoW laat je wel andere dingen zien in het leven.. Zo viel me de mooie blauwe kleur van de lucht op vandaag, en hoe zacht een warm briesje uit het zuiden wel niet is op mijn wangen.. En na een tijdje, trillen je handen niet zo meer en begint ook het zweten wat af te nemen!






    :+
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Normaal gesproken zijn ze allang online als ik thuiskom. Of krijg ik een waarschuwinkje dat de servers wat langer offline zullen zijn ;)
    Mja, blijft jammer, we zouden naar Onyxia voor de eerste keer gaan.



    Lol, Orc :cool:
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommigen hier zijn echt te verslaafd. Woensdagavond is ook een mooie avond om bijvoorbeeld te sporten ofzo. Probeer eens wat anders:p.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Sporten? Ik heb al genoeg beweging, wat denk je wat een energie het kost om van Badlands naar BRM te lopen?

    Pffft.
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    :+
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach man, stel je niet aan. De gryphon en je mount doen al het werk voor je :+
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0

    hmhmm maar vorige week was het ook al zo ... komt volgens mij door al die extra dingen van die rot poort:9
    ben nu wel lekker van rank 2 -->4 gegaan
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Net dikke lol: Ik ben 21 dwarf hunter, valt een 22 undead rogue mij de hele tijd aan.. Ik ga dus de hele tijd dood. Ik dus ff paar vrienden gehaalt die achter een boom gingen schuilen. Die gozer valt mij dus weer aan, komt er zo'n hele stormloop van mannetjes om mij te helpen, die rogue rennen voor ze leven :+.
     
  10. Stiekerdestieks! 8)
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik ook dood ik een tauren met een maat. wij lopen verder, wordt ik aangevallen door een mob komt hij gezelllg aanlopen en dood mij.
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja me CD3 is dus beschadigt en heb al gereageert op de Forums van Blizzard en hun zelfs een mailtje gestuurd maar ik heb de volle Retail versie gedownload op Fileplanet en ik wist wel dat het een US zou zijn maarja ik dacht dus met een EU Patch zou het EU worden dus niet... mja hoe moet ik het dan EU Maken? of is er een EU Full Retail van WoW Download?
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja je moet de EU versie downloaden wil je op de EU servers komen en of de EU patch erop zetten.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Rank 9! \o/ Van 65% rank 8 naar 20% rank 9 met 117k honor, meevallertje. :cool:
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd. Nog 2 ranks voor Epixx mount. :cool:
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag eindelijk rank 8 geworden :). Nog ff doorfarmen naar rank 11 en ik ben blij ^^.
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Grats aan de beide Rank 8'rs :)
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nou eigenlijk zocht ik eerst de de 3e CD van WoW EU dus ik heb al lang een acount daar maar ik zoek dus de Full WoW EU niet USA. ik kan het maar nergens vinden:+


    Edit: No problem ik heb de Full Retail van de Europese crap gevonden nu kan ik weer gaan wowen :+
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb gisteren avond die 'Auctioneer' mods gedownload, maar hij werkt op en of andere manier niet. Ik heb hem gewoon opgeslagen in Addons maar er gebeurd gewoon niets.. Iemand enig idee?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet bij je character screen en dan addons aanzetten: 'load out of date addons.' Dat moet het wss doen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina