1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hmm, ik wist wel dat je exalted moest zijn, dat is namelijk altijd al zo.
    Vroeg me al af hoe je nou al binnen een maand dat ding zou kunnen hebben, terwijl anderen er behoorlijk wat maanden voor grinden.

    Maargoed, helaas dus ;)
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik het goed heb kun je op revered alleen maar de normale mount riden en niet de epic niet helemaal zeker trouwens, maar wel zuur voor je ik ken mensen die hebben er 2 maanden voor gegrind :)
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  4. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt te verhoerd voor woorden. Zoiets kunnen ze toch niet maken? Echter lijkt het me sterk dat ze iets voor je betekenen hierover. Hun kennende zeggen ze ''sorry'' en verder niks :) Dus verwacht geen compensatie ofzo.

    En als attackpower op een bow zit, dan geld dat voor melee en niet voor ranged.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Fout. :cool:

    Stel:
    1. Je hebt een bow met +20 AP. Je krijgt dan: +20 RAP en +20 MAP.

    2. Je hebt een bow met +20 RAP. En je krijgt dan +20 RAP en +0 MAP.

    Tested myself :)
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als jij het zegt geloof ik het meteen ^^
     
  7. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet ik *)
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En als ik het zeg (bovenaan) dan geloof je het niet :'-(
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil even om een gunst vragen: Ik ben het kaartje voor zon 10 day Guest pass kwijt. maar nu wil een vriend van me het spel ook even proberen. dus wou ik vragen of iemand misschien nog zon kaartje over heeft?:)
     
  10. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbele post,, delete maar
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  11. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die een (of meerdere) chars hebben op de realm Executus?
    Ik ben daar een Dwarf Hunter gestart en bevalt me zeer goed en zou wel leuk zijn als er ook mensen van XBW spelen in deze Realm.. Heb gister DM gedaan op lvl 12 :D werd geholpen door lvl 42 Paladin, jammergenoeg had ik alleen geen quests dus alleen maar cloth, wool en groene items(wat zo slecht nog niet is) verzameld.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm niemand speelt daar :p.

    Me alliance hunter is nu lvl 37(bijna 38) op chromaggus.
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Spelen hier ook mensen op Dunemal? Ik heb hier ook een Dwarf Hunter, lvl 26.
    Ik denk eigenlijk van niet omdat iedereen hier op Stormweaver speelt maar het is het proberen waard O-).
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu al een tijdje niet meer WoW gespeeld omdat ik geen nieuw kaartje wou kopen vanwege de 360. En ik had lvl 60 dus ook ff geen zin meer |:- Maar ik wou vragen.. weet iemand of er weer nieuwe servers zijn? Waar iedereen nog een beetje laag zit en de hoogste rond de 40 of 50 ofzo zit? Of komen er nieuwe servers aan? :) Want ik heb zin om weer te beginnen met een nieuwe char.. en het leukste is op een beetje nieuwe server :p
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen er hier mensen op Lightning's blade? Want ik kom er maar weinig Nederlanders tegen..
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey marnixio ik ken je nog wel van de tijd van RTCW op de xbox. Ik speel op dentarg met mijn vrienden.

    Ik had een vraagje. Zijn hier mensen met mining+blacksmithing. Want ik heb nu deze professions maar ik twijfel of het uiteindelijk wel iets opleverd. Kun je er echt goede dingen mee maken? Ik ben een warrior.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zeker mining levert veel op, bs kan ook veel opleveren. Iedere prof kan veel opleveren in principe.

    Het spel begint bij lvl 60. ;)
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd :p Maarja ik heb een tijdje geraid en ben daarna toch benieuwd hoe het zou spelen met een andere char. Ik vind de quests doen ook altijd wel leuk. Maarja ik wil nu is op een server waar nog niet iedereen hoog level is. Vorige keer was namenlijk het geval en zijn er minder van mijn level en dat is saai op het begin. Is er trouwens een server waar iedereen hier op zit? En dan bedoel ik echt op 1 server? Zou leuke nederlandse guild kunnen beginnen :)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Meeste Xbwers zitten op Stormreaver. Echter dat zijn er niet super veel, en iedereen zit al vastgebakken in een guild daar. :cool:
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    dit is neit normaal :|.... ik speelde dus tijd WoW maar door geld problemen kon ik 2 weken geleden ff geen nieuwe gamecard kopen dus ik wachten to me salaris.... kan ik nu opeens neit mer inloggen op de wow site en niet meer in wow zelf, zelfs mijn geheime vraag etc werkt neit meer. dus ik kijken op de forums blijkt dat er 18.000 accounts gebanned zijn vanwege betaal problemen ofzo, is er ook een lijst waar je kan zien of ik er bij zit. ik heb ook geen email oid van Blizz gehad en op mijn email reageren ze niet :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina