1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Als je mods hebt gebruikt lijkt het me duidelijk dat je gebant bent. Als je ze niet gebruikt hebt zal ik gewoon even emailtje sturen dat er iets fout is gegaan... Maar weet je zeker dat het 2 weken is, ik hoorde nmlijk dat je acc. na 2 maanden niet betalen weg gaat ofzoiets.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is totaal klets. Je mag gewoon mods gebruiken, hierdoor word je account niet gebanned. Of hij moet mods gebruiken die niet mogen, maar zelfs dan krijg je volgens mij wel iets te horen.
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Die bedoel ik ja... sorry hoor :eek:.
     
  4. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Verslaving! Ik heb dit spel weggegeven omdat het me bezig hield tot in de late uurtjes van de nacht.. het kost je steeds weer 30 euro..

    maar ik moet steeds weer al die updates voorbij zien gaan.. en dan komen jullie met een 8-delige thread! |:- Ik ga hem morgen gewoon weer kopen! 8)

    Word er op dit forum een realm aangeraden? met een beetje nederlanders?
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb geen enkele mod gebruikt, en niets gedaan wat neit mag en het is ook zeker maar 2 weken ... ik heb nog steeds geen reactie terug :mad:.... word er wel beetje gek van wat nu zo'n gamecard voor meliggen maar kan er neits mee... ty blizz:confused:...
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Whaha, heb vandaag ook eindelijk WoW gekocht :D
    Ben een undead mage gestart op Talnivarr. Het is er echt.. rustig ^^' Hoop dat dit nog veranderd,en dat er meer lui deze server joinen. Gewoon te rustig nu, ik wou pvp, niet pve ^^'

    Zitten hier ook mensen op Talnivarr? Zal wel niet.
    Waar zitten de meeste mensen hier dan?

    Ik heb trouwens ook geprobeert een char aan te maken op een high populated server, maar dan krijg ik keer op ker de melding dat dit personage op die moment niet aan kan worden gemaakt. Heeft iedereen dat hier, zou iemand het eens willn proberen? :)

    verder vind ik wow dus echt helemaal te gek, en ik hoop ten sterkste dat m'n sociale leven er neit onder gaat lijden (mja, kan bijna niet anders) :D
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga vanmidag weer een nieuwe prepaid kaart halen.. en dan helemaal overnieuw beginnen op een low pvp server. Hmm ik zit alleen te twijfelen wat ik wordt.. Night Elf Druid of Night Elf Hunter... ik denk dat ik voor de hunter ga :)
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan voorlopig op high pop servers geen account meer aanmaken omdat de hardware verouderd is en de servers het de laatste tijd slecht trekken. :) Sowieso niet verstandig aangezien op high pop servers het merendeel al lvl 60 is.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke 1 tip:

    ga NIET naar Talnivarr... Dat is echt de kutste server die ik ken.

    Een tijdje terug kon je van mijn server (Deathwing) verhuizen naar Talvinarr. Veel hebben dit gedaan, maar bijna iedereen heeft spijt.

    De auction house is kut. De prijzen wijken totaal af van de andere servers en er is bijna niets op te vinden.

    Ze smeken ons (een grote guild) nu om items te gaan ninja'en en vervolgens migraten om het daar op AH te zetten voor AQ...

    Whaha ik vind ze echt zielig.. http://www.talnivarr.com/boards/viewtopic.php?t=48
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat blizzard maar weer eens moet gaan investeren in nieuwe hardware ( lees servers) want dit word een beetje moeilijk allemaal
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zijn ze al tijdje mee bezig, maar duurt even een paar weekjes voordat alles is vervangen. :)
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik bedoel ook servers bijplaatsen...niet alleen upgrade alles zit vol.
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ? er zijn zat nieuwe servers bijgekomen laatst.
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, is het dus zo slecht? Welke (nieuwe) server is wel aan te raden dan? ;)

    En nog een vraag, welke UI gebruiken jullie allemaal? Welke plugins etc.?

    Help een beginneling! :D

    Edit: Is Haomarush wat?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  15. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nee zitten alleen maar noobs anh'qurai is de nieuwste server
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil ook overnieuw beginnen.. net mn kaartje gehaald en ik wil ook nieuwe server. Maar die anh'qurai server zit al vol dus dat is niet handig.
     
  17. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    laat jij jouw 1337 skills eens zien of je 1337 poppetje :{
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens vriend van mn is dnetarg de nieuwste server :{ pvp
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je vrienden van je op een bepaalde server? zoja ga lekker bij hun erbij. Wil je echt op een andere server probeer er dan verschillende uit en blijf op degene die je het best bevalt :)
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Talnivarr zit vol met lvl 60s die Blackwing Lair farmen, beetje slechte keuze geweest als server om nieuw op te beginnen.

    En Furies : Wie ben jij op Deathwing ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina